Ömlik a sport az olimpiáról, rágjuk a körmünket, szurkolunk, izgulunk, hajrá magyarok. Csak közben a hajunkat tépjük, mert a MinDig Tv spotjától már kezdünk teljesen megőrülni. Szinte. És szerény közvélemény-kutatásunk alapján ezzel így vannak a kisiskolások, a középkorúak és a nyugdíjasok is. Meg a macska.
Mert az oké, hogy támogatja a cég a közvetítést – azért akadnak mások is –, de hogy szinte minden egyes kapcsolásnál, helyszínváltásnál be kell nyomni a spotot, enyhén túlzásnak tűnik. Na jó, nem csak enyhén.
Szerény véleményünk szerint ez a folyamatos mindigtévézés már inkább árt a cégnek, mint használ. Lehet, hogy emlékezni fogunk a nevére, de a közeljövőben bárhol meglátjuk ezt a kis gnóm figurát, ökölbe szorul a kezünk.
Az egyébként az elején még vicces volt, hogy a kiscsávó ráadásul karddal csapkod. Ha már aranyérem. De csak az elején volt vicces.
Azt meg csak zárójelben tesszük hozzá, hogy a spotban (amit a világhálón nem leltünk, de szívesen várjuk a linket) a közmédia régi logói szerepelnek.
Minőség Őrület, havidíj nélkül.
Fotó: MDTV sajtóhirdetés-részlet