Néhány celeb biztosan ezt mondta volna a Médiafikáról, ha megkérdeztük volna őket. Szerintünk. De lehet, hogy igaziból is. Szerintünk mindegyikük a Médiafikára szavazna a Goldenblogon. Ahogyan Ön is.

„Szerintem valamit tudhatnak ezek a médiafikások. Azt is, mi van a Hold másik oldalán. Szavazz Te is rájuk, mert nélkülük sosem tudjuk meg” – Pataky Attila.

„Én elsőként szavaztam a Médiafikára, az a cikk rólam és Damu Rolandról nagyon jóra sikeredett. Grat. Annyit fűznék hozzá, hogy könnyű drogokat nem nyomok” – Stohl András.

„Szerintem nem kerültem későn a szélesvásznora. De szép cikket írtak rólam” – Cameron Diaz.

„Már nem kell a bulvár, írta rólunk a Médiafika. De azért rendszeresen olvassuk” – Szinetár Dóra, Bereczki Zoltán.

„Kicsit kibuktam rájuk, mikor megírták, hogyan fikáztam a műsorvezetőt, amikor közvetítette Szilágyi Áron aranyérmes csatáját. Azóta bocsánatot kértem. A Médiafika szembesített bunkóságommal” – Bochkor Gábor.

„Pedig nagyon sokat készültem erre A sport mindenkié kampányra. Lefikázott a Médiafika. De nekik köszönhetően most színészképzőbe járok” – Pulai Imre.

„Ezek a faszok az írták, hogy megszűnünk. Rengeteg aggódó levél érkezett hozzánk, elárasztott minket a szeretet. Ezúton is köszönjük a publicitást a Médiafikának” – Hírcsárda.

„Viccesen írtak az új műsoromról, és tényleg szerény a BMW-m.” - Lilu.

Szerző: Mediafika  2012.09.04. 10:00 Szólj hozzá!

Címkék: kamu goldenblog

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr704754155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása