Nyeső Mari írta meg a következő történetet a Facebook-on, amit aztán mások tovább osztottak. Így mi is vesszük a bátorságot, és még tovább osztjuk. Azért mert tanulságos. Azért mert talán kicsit, vagy éppen nagyon ciki. Leginkább az RTL Klubnak.

nyesomari.jpg

 „11-kor csörgött a mobilom: Ismeretlen szám. Ilyenkor nem szívesen veszem fel, mert olyan, hogy ismeretlen szám nincs. Először is az összes számot ismerem már óvodás korom óta. A másik lehetőség, hogy a telefonom nem tudná beazonosítani, de akkor is kiírná a számsort... Mégis felvettem és egy gyerekhangú nő beszélt benne:

- XY vagyok az RTL Klubtól.

- Üdvözlöm!

- Szeretném behívni Önt egy műsorba.

- (Nocsak, nocsak... ) - gondoltam magamban.

- A Csillag születik-be. Ön tehetséges?

- Remélem. De én már egy zeneszerző, szövegíró vagyok és már 44 éves!

- Nem baj! De Ön tehetséges?

Akkor már nagyon röhögtem. Tudok gurgulázva is!

- Nem hiszem, hogy nekem már tehetségkutató versenyre kéne mennem...

- De ha tehetséges? A kérdés, hogy Ön tehetséges-e!

- Ne haragudjon, de ki adta meg Önnek a számomat? Valaki nagyon szeretne megviccelni engem.

- Hát Ön tegnap!

- Az nem lehet! - gurgula, gurgula. És megmondaná, hogy hogy hívnak engem?

Megijedt és letette, így most már sosem tudom meg a nevemet.”

Lám-lám, így is lehet tehetségeket keresni. Reméljük a telefonos kisasszony további telefonos megkeresései is hasonlóan hasznosak lesznek. Talán ő maga is indulhatna a Csillag születik újabb megmérettetésén. A kérdés: milyen kategóriában?

Fotó: nyesomari.hu

Szerző: Mediafika  2012.06.20. 13:00 Szólj hozzá!

Címkék: zene kommunikáció rtl

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr974600351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása