A Médiatanács Pesty László Cigány út című dokumentumfilmje tárgyában több beadványt is vizsgált. A hatósági vizsgálat nem állapított meg jogsértést – írta szerdai bejegyzésében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának blogja.

doboz.jpegA Pesty Fekete doboz Cigány út című filmjét március 7-én adta le az m1, amelyet követően szép vita kerekedett, több civil szervezett és személy tiltakozott, miképpen az index.hu is megírta: „A riportfilm ugyanakkor az 1400 aláíró – köztük Sárközi Gábor, a Roma Sajtóközpont vezetője, Horváth Aladár roma polgárjogi aktivista, Osztolykán Ágnes országgyűlési képviselő, Muhi Erika, a Nemzeti és Etnikai Kisebbségi Jogvédő Iroda igazgatója – szerint egyoldalú tájékoztatást adott ezekről a kérdésekről, ezért alkalmas volt a romák elleni kirekesztésre és gyűlöletkeltésre.”

Az MTVA közleményt adott ki az adás után, mely szerint a mű „nagy vitákat váltott ki, az elismerő szavak mellett több olvasói levél hívta fel a közmédia figyelmét az alkotás nem elég árnyalt látásmódjára. Az MTVA vezetése mérlegelte a véleményeket, s a társadalmi érzékenységre való tekintettel az ismétléstől eltekint”. Tehát azért érezték, legalábbis éreztek valamit, hogy ez így nem teljesen okés. Vagy okés, csak egy kicsit túl merész volt a film?

A Médiatanács eképpen jellemezte a művet: „Pesty László dokumentumfilmje megpróbált szakítani a magyarországi cigányság problémáinak megszokott bemutatásával. A rendező a bevett távolságtartással szemben testközelből, a kisebbség tagjainak főszereplésével mutatta meg a cigányság integrációs gondjait. A tradicionális diskurzussal történő szakítás jele, hogy a mű gerincét Forgács István nagy port kavart cikke adta. A szerző célja, hogy tudatosan szakítson a cigányok helyzetéről folyó közbeszéd tabuival, mert bízik abban, hogy a problémák kibeszélése megváltoztathatja a kedvezőtlen beállítódásokat.” Ezzel kicsit az a bajunk, hogy elég szubjektív érvek, és mintha már-már maguk keresnének kifogást, miért is nem voltak helytállók a kirekesztésre, gyűlöletkeltésre utaló beadványok, azaz műsor miért nem volt jogsértő.

Hasonló mentegetőzésnek tűnik:

-„a látottak alapján kiderült, hogy nem volt cél a téma elfogult, egyoldalú bemutatása, hiszen azokat szólaltatta meg, akik leginkább érintettjei a kérdésnek”

-„műsor nem általánosított, nem bélyegzett meg egy teljes társadalmi csoportot, hanem annak egyes tagjairól nyilatkozott”

-„a műsorban szinte kizárólag roma származású embereket szólaltattak meg, akik jellemzően a pozitív mintákat képviselték”

-„műsor által bemutatott helyzet szerint a roma kisebbség tagjai számára is a békés társadalmi együttélés a cél”

A bejegyzés így zárul: „Nem vitás, hogy a műsor provokatív, vitára ingerlő volt, többek érzékenységét sérthette, és egy régóta vitatott közéleti-politikai kérdéssel foglalkozott, de a sajtószabadság joga elsősorban éppen az ehhez hasonló vélemények számára biztosít védelmet.”

Na, most akkor kinek volt igaza? Ennyi provokáció belefér? Vagy ez már gyűlöletkeltő? Dugjuk a fejünket a homokba – ahogyan cigány-kérdésben az elmúlt néhány évtizedben – vagy vitázzunk, beszélgessünk, provokáljunk? Ki akar, ki nem akar megoldást?

Szerző: Mediafika  2012.05.31. 16:04 80 komment

Címkék: doku m1 hír közmédia

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr274557458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Phylemon 2012.05.31. 23:41:36

Szó sincs arról, hogy az elmúlt évtizedekben homokba dugtuk volna a fejünket. A szélsőjobb persze erre hivatkozik, amikor szélsőségesen cigányoz. Igenis volt párbeszéd, együtt gondolkodás, vita. Politikai szándék volt kevesebb és idő, ami az ilyen társadalmi változásokhoz szükséges.

Provokálni, megalázni semmi értelme. Mint ahogy annak sem, hogy az előrehaladás kulcsának tartsuk a vita, a beszélgetés, a kibeszélés stb mellett a provokációt is.

tommygun 2012.06.01. 00:40:20

"Szó sincs arról, hogy az elmúlt évtizedekben homokba dugtuk volna a fejünket"

Így van. Az elmúlt évtizedekben az ún. "értelmiség" és a magukat már ezerszer lejáratott jogvédők feje a cigányok seggében volt. Ma sem látnak ki onnan. Igaz, szerencsére már senkit sem érdekel hogy mit látnak és mit mondanak.

Vlado63 2012.06.01. 01:03:26

@Phylemon: először is a Jobbik nem "szélsőjobb", hanem a magyar választók akaratából került be a parlamentbe. Én is szélsőségesen cigányozok (jó okom van rá!), holott semmiféle szélsőjobbhoz nem tartozom, hanem baloldali gondolkodású vagyok, bár semmi közöm ehhez a baloldalinak csúfolt liberális mszp-s csűrhéhez!

brekkk 2012.06.01. 03:47:21

még egy blog valami újlipótvárosi ex-ávh-s balfék sperma-termékének a tollából...

egyatlagosfelhasznalo 2012.06.01. 05:37:03

Egyesek nagyon jól megélnek mindenféle programok gyártásából, illetve persze az erre szánt pénzek feletti diszponálásból, amúgy meg sz@rnak a cigányokra. A Jobbik legalább tényleg, érdemben foglalkozik a kérdéssel. Ez a nagy baj, ugyanis ha ez hatékonyan meg lenne oldva, sokan elesnének a húsosfazéktól...

különvélemény 2012.06.01. 05:43:10

Csak én nem értem mit értenek "árnyalás" alatt?

Szándékosan keresnem kell ellenpéldát, amit köteles vagyok bemutatni?
És, ha nincs?

Ez aztán a sajtószabadság.

magyar ember teli szájjal 2012.06.01. 06:33:55

@Phylemon: Persze hogy volt vita. És aki nem bólogatott közben a ballibnak, azt fejbebaszták.

klacus 2012.06.01. 07:06:37

Akik kifogásolták, nagyjából ők élnek ebből a piacból. A film provokatív volt, na és? A melegfelvonulás is az. Van akinek a Critcal Mass és egy futóverseny is provokatív, mert nem tud közlekedni, a társadalmi problémákat meg leszarja.

A médiatanács meg segg módon nyilatkozott, jobb lenne ha megmaradnának a reklámok elbírálásának, és a volt csöcs vagy nem volt csöcs a gyerekműsorban szinten. A szokásos, semmitmondó állami állásfoglalás, tanulnak a NAV-tól.

Magyarország így szeretlek....

tjunior 2012.06.01. 07:38:13

Aki a romák felzárkóztatásra költött iszonyatos pénzek lenyúlásából élnek évtizedek óta, persze hogy ellenzik az igazi vitát, persze hogy hőbörögnek, ha szembesítik őket azzal, hogy 20 év és ki tudja mennyi pénz után sincs semmi előrehaladás.
Egyértelmű a helyzet, mi vagyunk kirekesztőek, mi vagyunk a rasszisták, stb.

virgo 2012.06.01. 08:00:10

@Phylemon: Dehogynem kedves Phylemon, pontosan azt tették. Ha pedig valaki ezt- még ha burkoltan is- szóvá meri tenni, annak elvágják a torkát, de legalábbis megpróbálják.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.06.01. 08:14:13

mediatanacs..
egy pornosbol lett haldoklo boszorkanynak grundolt gittegylet velemenye..

pfff:-DDD

szanalmas, rasszista majmok...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.06.01. 08:15:57

pesty pdig egy birosagon elitelt hazudozo. vedjetek csak, gyokerek..:-)

valjatok hozza hasonlo, buzoplgo szarkupacca ti is:-)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 08:17:39

@Vlado63: "a Jobbik nem "szélsőjobb", hanem a magyar választók akaratából került be a parlamentbe. "

a Jobbik szélsőjobb és a magyar választók egy részénak akaratából a parlamentben van. sok szélsőjobb párt van parlamentekben.

Hitler is választásokkal került oda, teljesen demokratikusan kapott majdnem többséget, aztán egy kicsit tekert még a dolgon, nem demokratikusan, és így került hatalomra.

a németek is tudtak hülyék lenni, a magyarok is tudnak.

ettől még a Jobbik szélsőjobb marad, és még ha hatalomra is kerülne, a történelem szemétdombjára kerülne a végén.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 08:19:01

lehet provokáció nélkül is beszélgetni, a blog szerzőjének ez a nagy vakfoltja. És emiatt ő is provokál, és a blogja szar. Nem is lesz megosztva emiatt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 08:21:21

@klacus: "A film provokatív volt, na és? A melegfelvonulás is az."

OK, akkor mikor fog leadni az MTV a médiatanács támogatásával egy egyórás műsort a melegfelvonulásról?!
ugye, hogy soha?! addig ne írjál ilyen baromságokat, hülyegyerek!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 08:22:50

@egyatlagosfelhasznalo:

"Jobbik legalább tényleg, érdemben foglalkozik a kérdéssel."

foglalkozik a faszt. nézd már meg Gyöngyöspatát, mi a fasz lett ott jobb a Jobbik óta?! a polgármester megélhetése, az lett jobb. hülyegyerek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 08:23:43

@Vlado63:

"Én is szélsőségesen cigányozok (jó okom van rá!), holott semmiféle szélsőjobbhoz nem tartozom,"

dehogynem. legfeljebb nem szervezetten, de szélsőjobbos tuskó vagy

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.06.01. 08:23:48

A cigányságot csak erőszakkal, kényszerrel lehet a többségi társadalom karámjába terelni. Itt nem lehet többé elavult, lejártszavatosságú szdsz-es konzervekkel bűvészkedni. A liberális demokráciának nevezett léthazugság egyik nagy veresége ez, hogy nem tud mit kezdeni egy ilyen problémával, holott egy emberarcú fasiszta rendszerben ez semmiféle gondot nem okozna.
Például a Cozma gyilkosság elkövetőit nyilvánosan kellett volna felakasztani.
Az olyan elrettentő példa lett volna hogy ihaj. Persze Szögi Lajos gyilkosait is. Meg az összeset, aki gyilkolt. És akkor nem lenne miről beszélni. Ki kell rostálni a férgesét.

moszkvicssluszkulcs 2012.06.01. 08:25:45

@Brendel Mátyás: konkrétan nem igaz, hazudsz és hülyegyerekezel, ezek fasza érvek!

Terézágyú 2012.06.01. 08:28:43

Nem értem, most akkor ez az authmagda részeg volt vagy nem?

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 08:34:33

@Vlado63:

"először is a Jobbik nem "szélsőjobb", hanem a magyar választók akaratából került be a parlamentbe"

Hol a kettő között az ellentmondás? Igen, a magyarok 50 %-a nacionalista, xenofób csőcselék, ennek a harmada pedig náci-nyilas.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 08:37:14

@Brendel Mátyás:

A komoly cigánykérdést ne alacsonyítsuk le a "melegfelvonulás" szintjére. Ezel a cigányokat súlyosan megsértjük, mikor pár exhibicionista majom álproblémáját a cigányság valós gondjaival említjük együtt.

moszkvicssluszkulcs 2012.06.01. 08:44:39

@Max val Birca: A NOL-on is ezt a hülyeséget nyomod...:))

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2012.06.01. 08:53:11

@Max val Birca: Mondjuk a melegfelvonulás sem az exhibicionista majmok álproblémájáról szól, hanem exhibicionista majmok IS részt vesznek rajta, mint ahogy egyébként minden egyes felvonuláson, mióta világ a világ. Ez azért nagy különbség (:

angyalföldi partizán 2012.06.01. 08:59:08

@Brendel Mátyás: szervusz cerkóf majom elvtárs. osszuk az észt már megint?gondoltam felveszlek titkos balos sejtembe,de te nem álcázod magad,tényleg döngölt föld vagy.ne keseredj el,a kommentelés mellett még árulhatsz gyufát,akár illeglisan is,a dobozokba rejtett üzenetekkel. tudod,legyen egy kis partizán feeling.

Luzercica 2012.06.01. 09:12:34

@Somló November: Emberarcú fasizta rendszer????? Jézusom!
Miért nem lőjük a Dunába őket, a kitaposott cipőiket meg majd emlékműként a parton hagyjuk...? Esetleg a nyilvános akasztást kötelezően végignézetjük a kisiskolásokkal, hadd tanuljon az a gyerek.
Annyi ilyen kommentet olvasok és még mindig meg tudok döbbenni, hogy ilyen szélsőséges gondolkodásmódú emberek is vannak köztünk.

Meglehet ott se vótam 2012.06.01. 09:31:35

"Ki akar, ki nem akar megoldást?"

Természetesen a libsik nem akarnak megoldást. Amíg van etnikai feszültség, addig jól megélnek a cigányfajvédelemből.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 09:33:05

@Kovácsné:

A "melegfelvonulás" nem valós problémákról szól, hanem ez egy szexuális deviancia híveinek ünneplése. Azaz semmiképpen nem hozható egy szintre egy etnikai kisebbség valós pronlémáival. Aki nem így látja, az cigányellenes a lelke mélyén.

Meglehet ott se vótam 2012.06.01. 09:33:11

@tommygun:

Na igen, ez a komment foglalja össze legpontosabban a helyzetet.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 09:45:13

@Max val Birca: azért az cinikus érv lenne, hogy miközben az MTV-n annyi komolytalan szenny megy, hogy a melegfelvonulásról azért nem támogatnál műsort, mert nem annyira életkérdés, mint a cigányok problémája.

az exhibícionista gárditákról is így vélekedsz, hülegyerek?!

alibi6 2012.06.01. 10:00:48

@Max val Birca: "Aki nem így látja, az cigányellenes a lelke mélyén." Tyű de jellemző mondat ez a libsi-bibsikre, azt a kutya meg a macska...

nyekk 2012.06.01. 10:09:46

@Meglehet ott se vótam: pontosan így van. Sokan megélnek a cigányság nyomorából. Líbsik, komcsik, saját bűnöző vezetőik.

Itt ha valaki segíteni akar a cigányságon, az a demokratikusan a parlamentbe került Jobbik. Még ha ettől a cigánykérdésből megélők sikítófrászt is kapnak.

Brendel Mátyás · ile-de-france.blog.hu/ 2012.06.01. 08:17:39
Ezt az idióta ajwehholást meg inkább a zsinagógában add elő, mert mások nem vevők erre. Ott meg jó sok pénzt hoz a holobiznisz.

Nyugodtság van! 2012.06.01. 10:30:01

A cigánykérdést sportpolitikával, rétegpolitikával és sorpolitikával lehet csak megoldani. Minden más csak parasztvakítás.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 11:38:52

@Brendel Mátyás:

Igen, a gárdistákról kell műsor, mert valós probléma. Szemben a "melegekkel", ami egy kitalált álprobléma.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 12:12:11

@alibi6:

Pedig ez a helyzet.

A magyar lakosság zöme antiszemita és cigányellenes, s idegenellenes. S a cigányellenesség még azok között is jelen van, akik nem antiszemiták és általában nem idegellenesek.

alibi6 2012.06.01. 12:33:58

@Max val Birca: Pedig erre semi oka lakosságnak, ugye? Esetleg oka van csak joga nincs, már ehez sem?

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 12:54:25

@alibi6:

Ezen az alapon az USA-beli négerellenesség is jogos volt, s a szlovákiai magyarellenesség is az.

alibi6 2012.06.01. 13:09:39

@Max val Birca: Hogy mered a szlovákiai magyarságot (vagy bármely más államhoz csatolt magyart) együtt említeni ezekkel a retkesekkel te birka?
Olvass sokat, hátha fény gyúl az agyadban.

Vlado63 2012.06.01. 13:18:14

@Brendel Mátyás: amint látható volt eddig, én nem tuskóztam senkit, Matyikám, te se tuskózz!
Egyébként, igazad van, rasszista vagyok és cigánygyűlölő, amelyre alapos okom van.
Kívánom, hogy te is járj úgy, hogy ilyen tapasztalataid legyenek, aztán majd nem fogod ilyen vehemensen védeni ezt a fajt (v. fajtádat)!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 13:29:47

@Vlado63:

akármi is történt veled, az nem lehet alapos ok erre. a logika szabályai szerint, tehát hülyegyerek vagy.

és ez rosszabb, mintha letuskóznál valakit.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 13:30:59

@Max val Birca: amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. szerintem az tuskóság, hogy a melegek problémáit helyből letagadod. erre válaszul bármit megérdemelsz, mert olyan szinte vagy tuskó.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 13:32:01

@Vlado63:

"amint látható volt eddig, én nem tuskóztam senkit"

sok százezer embert sukóztál le, hülyegyerek. az a legkevesebb, hogyvalaki mástól ezt visszakapod. c'est la vie, kicsihuszár.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 13:36:29

@Brendel Mátyás:

Öreg, olvastam neked értelmes írásaidat is, de a te egész stílusod olyan, mint egy Fidesz-bérkommentelőé... szerintem tevékenységed több szavazatot hoz a Fidesznek, mint egy átlagos fizetett bérkommentelőjük...

Most itt pontosan ezt demonstrálod. Akinek a véleménye BÁRMIBEN ellenkezik a tiéddel, azt te rögtön sértegetni kezded. SZINTE MINDIG, tönbbször láttam ezt. Szóval ezen gondolkodj el, talán rájössz, hogy esetleg benned a hiba, nem az egész világban.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 13:38:45

@Brendel Mátyás:

Egyébként ismétlem: "melegprobléma" nem létezik Magyarországon, aki mást állít, az a hazudik. Aki pedig a nemlétező "meleg" dolgokat a cigánykérdésnek hasonlítja, az cigányellenes.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 13:41:04

@Max val Birca:

"Akinek a véleménye BÁRMIBEN ellenkezik a tiéddel, azt te rögtön sértegetni kezded."

nem, aki szalonképtelen, aljas, tuskó véleményt ír le, az adekvát válastz kap, ennyi. te nem vagy MINDENKI.

vannak értelmes emberek a világban, értelmesen eltérő vééleménnyel, és vannak sülthülye, aljas tuskók. te az itóbbi halmazba tartozol. ennyi. kapsz némi visszajelzést az élettől.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 13:41:40

@Max val Birca: aki meg te vagy, az sülthülye tuskó. aki ezt tagadja, az hazudik.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 13:42:44

@Max val Birca:

"Öreg, olvastam neked értelmes írásaidat is, de..."

nagyon egyszerű, logikus dolog. van egy ember, akinek még szerinted is van értelmes írása, de teveled úgy viselkedik, mint egy utolsó senkiházival.

mi lehet a megoldás? nem lehet az, hogy tényleg az vagy?!

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 13:46:21

@Brendel Mátyás:

Gondolhatod így is, ez a te dolgod. Emberi jog tévedni. Attól azonban, hogy így gondolod még nem lesz igaz.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 13:48:32

@Brendel Mátyás:

Késik a fizetés a Fidesztől, ezért vagy ennyire magadon kívül? Egyre inkább hiszek azoknak akik szerint fideszes provokátor vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 13:50:45

@Max val Birca: attól se, hogy ezt írta. sőt, még csak meg sem győzöl vele senkit. mi értelme?!

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 13:52:13

@Brendel Mátyás:

Hidd el, ez nem az én problémám. Szóval tényleg nincs értelme tovább lejáratnod magadat.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 13:52:45

@Max val Birca: persze, azért írtam a piroslap.blog.hu -ra azt a marha sok cikket, amely lehúzza a Fideszről még a gatyát is, mert Fideszes provokátor vagyok. :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 13:56:44

@Max val Birca: nem a te problémád, hogy hülyeségeket nyilatkozol ki, és semmi érzéked ahhoz, hogy "izé, érvelni is kéne?!" már hogyne lenne a te problémád. ezzel a mindsettel nemcsak hülye vagy, hanem hülye is maradsz. soha nem fogsz kinőni a HVCS hülyegyerek szindrómából.

a "nincs meleg probléma" mindsettel a sarki kocsmában, és a többi HVCS hölyegyerek között leszel népszerű, de az életben nem érsz el semmit.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 13:58:47

@Max val Birca: úgy konkrétan, tudod mennyit fizetett nekem ezért a Matolcsy?:)

piroslapok.blog.hu/2012/05/28/matolcsy_a_kek_szinu_taktikai_atomvillanas

mer a Matolcsy egy mazochista hülye, ugye?! persze, bizonyos mértékig igen, de te túlteszel rajta, ezt mutatja az a sok hülyeség, amiket össze tudsz gereblyézni itt.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 13:58:58

@Brendel Mátyás:

A vislkedésed csak a Fidesznek segít. Mindenhol ezt csinálod, szinte mindig. Az átlag netezőnek te vagy a "bunkó ballib" egyik prototípusa. Vedd észre magadat!

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 14:00:38

@Brendel Mátyás:

Nincs kedvem tovább játszadozni veled. A véleményemet leírtam, gondolkozz el rajta, hogy kinek okoz kárt és kinek használ eszement stílusod.

alibi6 2012.06.01. 14:01:08

@Max val Birca: Amit te, meg a fajtád talál ki? Aki meg nem szopja be az "kisnyilas". Tipikus...

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 14:02:25

@Brendel Mátyás:

Pont te akarsz érveket, mikor sértegetésen kívül jellemzően nincs érved?

Az meg, hogy te mit gondolsz véleményemről nem érdekel, bocs, de nem te vagy a mércém.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 14:03:30

@alibi6:

Olvasd újra amit írtam és értelmezd. Nincs kedvem alapfokú szövegértési tanfolyamot tartani most.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 14:13:33

@Max val Birca: néhány hülyegyereknek biztos, de ez olyan nagy kárt nem okoz, hogy én ehhez alkalmazkodjak. miből gondolod, hogy tanácsadóra van szükségem?! nem veszed észre, hogy háromszor okosabb vagyok nálad, tehát ezt már tök régen meggondoltam, semmi újat nem tudsz mondani?!

nekem bőven megéri egyébként hogy pár náci rasszista, homofób és hasonló ember agresszív ballibesnek gondol. titeket meggyőzni úgy sem lehet, legalább erőt lássatok. nektek, agyatlanoknak úgyis csak az számít, hogy ha azt látjátok, hogy "jé, nem mindenki lapít a mi agresszív nyomulásunkra!"

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 14:16:41

@Max val Birca:

"Pont te akarsz érveket, mikor sértegetésen kívül jellemzően nincs érved?"

jellemzően vannak érveim, ezt már elismerted, hiszen elismerted, vannak jó cikkeim is. nem arról van tehát szó, hogy ne tudnék érvelni.

megsúgóm, hogy az én képességeimmel akár hamis állítás mellett is nagyon meggyőzően tudnék érvelni.

de amikor egy hülyegyerek, mint te olyan szarik az asztalra, amiből nyilvánvaló, hogy hülyegyerek, akkor ott nem érvelgetünk, hanem anyázunk. neked ugyanis azt kell látnod, hogy ezzel a véleménnyel te nem vagy szalonképes, nem érdemled meg a vita jogát. nem állok le vitázni egy nácival.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 14:18:51

@Brendel Mátyás:

Te arra az embertípusra vagy példa, aki ostoba, de erre még büszke is. Többet nem válaszolok neked, meghagylak hitedben, nem feladatom a te okításod. Majd ha egyszer észrevetted magadat, akkor szólj.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.01. 14:20:52

@Brendel Mátyás:

Ja és még valami: a anyukádat nácizd légy szíves...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 14:28:15

@Max val Birca: ugyan már kérlek, a nácizásra való allergia csak álprobléma. ne mimózáskodj, ha a melegek problémáira érzéketlen vagy!:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 14:30:01

@Max val Birca: látod, mindenkinek megvan a gyenge pontja. van akinek a mamikája az, van, akinek a lenácizás, van, akinek a lezsidózás, van, akinek a lecigányozás.

van, akinek azért, mert az, van, akinek azért, mert nem az.:)

én érzékeny vagyok a nácikra, te meg a nácizásra. ha te náci ideológiával jössz, akkor viszont ezt kapod a pofádba. jobb, ha megtanulod az élettől.

Vlado63 2012.06.01. 14:41:48

@Brendel Mátyás: Matyikám, a te logikád szabályai szerint, de nem baj. Számomra pedig öröm, hogy a Jobbik fokozatosan tért nyer, kezd aktivizálódni a magyar lakosság immunrendszere és olyan világ jön majd, amely világ a magadfajtáknak nem lesz örömteli. De acsarkodásoddal és bunkózásoddal csak megerősítesz abban, hogy köv. választáson a Jobbikra kell szavaznom, annak ellenére, hogy egy valódi baloldalt kedvelnék, liberális majmok nélkül. És ezzel a boldog tudattal a veled való "eszmecserét" részemről lezártnak tekintem!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 14:47:50

@Vlado63: szerencsére a JObbik növekedése megállt, a 90 alatti IQ-s réteg azért nem alkot töbséget. per definicionem.

ha meg véletlenül a Jobbik kormányozna, akkor abból olyasmi lenne, mint a Downfal. Lehet, hogy nekem nem volna jó, de még mindig te szívnál nagyobbat a végén, és az egész ország.

Kicsibe lejátszottuk azt, hogy a hülyék nagy csoportja leszavasz egy hülye pártra, és az hatalomra jut a lusták miatt, és mi lesz ebből.

Remélem, ennyi elég volt tanulságnak a népnek, és nem kell nagyobb pofon. De ha kell, a pofon nagy része rajtatok fog csattanni, nem rajtam. Engem befogadnak Európában, titeket, nácikat nehezebben.

Vlado63 2012.06.01. 18:26:30

@Brendel Mátyás: még egyet elfelejtettem, egy kívánságot: ha Magyarországon vagy, akkor egy kancigán találjon rád, ha meg ile-de-francba, akkor egy algériai újfrancia. De ott is lehet kancigán is, hiába üldözte el a hasonlóan tuskó Sárközy a szeretett néped, maradt még ott bőven, van remény így, hogy kívánságom teljesül.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 21:21:32

@Vlado63: nyuszókám egy algériai nem francia az egyik irodatársam. ismerek még vagy két másik algériait és algériai új franciát, plusz még két nőt is.

vannak ám, akik voltak a falu végén túl, nem úgy, mint te. oszt láttak már a világból valamit, és nem olyan korlátoltak, mint te.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.01. 21:22:55

@Vlado63: a másik, hogy laktam Tiszavasváriban és a nyóckerben is. bazdmeg, kinek magyarázol, hülyegyerek?! inkább egy átlagos cigány, mint te, anyaszomorító tuskógyerek.

Vlado63 2012.06.02. 01:39:28

@Brendel Mátyás: Azért a francia Breivikre vigyázz, kedves barátom!
(És mellékesen jártam már a Párizs könyéki kisvárosokban, ott sem javasolták, hogy éjjel kimászkáljon az ember. Szóval qrvára jó abban az Európában, amely téged befogadott.
Maradj is ott, mi meg nácikok, elleszünk majd itt valahogy, és lerendezzük a dolgokat.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.02. 07:40:29

@Vlado63:

"(És mellékesen jártam már a Párizs könyéki kisvárosokban, ott sem javasolták, hogy éjjel kimászkáljon az ember."

az nem zavar, hogy 3 éve itt lakom Párizs környéki kisvárosban, és éjjel úgy mászkálok, ahogy akarok? Sőt, nem törik fel a kocsimat egy GPS vagy egy táska miatt?!

"Maradj is ott, mi meg nácikok, elleszünk majd itt valahogy, és lerendezzük a dolgokat. "

Igen, valami ilyesmi lesz, hogy Magyarországot elhagyják az értelmesek, tehetségesek, az ország meg ott fog összeomlani.

Komcsi verzióban ezt ugye már lejátszottuk kicsiben, csak akkor nem lehetett olyan egyszerűen eljönni. Még úgy is szar volt.

Magyarország egy kis gettó lesz, ahol a nácik öldöshetik egymást, mert más már nem lesz. A Jobbik nácik és a 64 Vármegye nácik fogják zsidózni egymást, és ölni egymást (ld Borsodi Jobbik esete, meg Szegedi Csanád). Mi meg nézzük Európából egyenes közvetítésben a showt. :)

Azért ennél jobb sorsot érdemel Magyarország, szóval ki lesztek penderítve a parlamentből egy idő után, amint észhez tér az a maradék hülye nép, aki rátok szavazna.
süti beállítások módosítása