„Én azért nem hatódtam meg, mert annyira meghatódott a műsorvezetőnő, hogy már zavart... Ez iszonyat volt!... Ott lettem volna, izé, mikrofonnak megnyomom a köhögő gombját, két pofon, és elengedem, na, most beszélhet...” – mondotta Bochkor Gábor saját hangját kedvelő műsorvezető arra reagálva, amikor Horváth Mariann elérzékenyülve közvetítette Szilágyi Áron aranyérmes csatáját. Minket akkor kirázott a hideg, libabőrösek lettünk, és mi is majdnem sírtunk. De Bochkor kemény csávó.

Miképpen a hír24 is megírta, Az 1988-as olimpia bronzérmesei, az 1987-es világbajnok női tőrcsapat tagjai közleményt adtak ki, (Jánosi Zsuzsanna, Kovács Edit, Stefanek Gertrúd, Szőcs Zsuzsanna és Tuschák Katalin), mert felháborodtak Bocsi megnyilvánulásán.

A fenti mondatok az egyik kereskedelmi rádió reggeli műsorában hangzottak el, egy „sztárriporter” szájából. Ha Bochkor Gábort bármi is befolyásolja abban, hogy egy magyar aranyéremnél elérzékenyüljön, az az ő dolga. De hogy egy hatszoros világbajnokot pofonnal némítana el, amikor kommentátorként meghatódottan közvetít, azt felháborítónak és visszataszítónak tartjuk!

Egykori vívótársunk, Horváth Mariann évtizedeket töltött el a páston, jól ismeri hát a hétköznapok gyötrelmeit. Az izzadságot, az ólmos fáradságot, a kínzó fájdalmakat, amikor menni és menni kell tovább. Akkor is, ha nem jönnek a sikerek, és akkor is, ha a csúcsra ér az ember.

Vasárnap este Szilágyi Áron elérte, ami minden sportoló álma, a kommentátor meghatottsága szólt az olimpiai győzelemnek, és szólt annak a heroikusvas küzdelemnek, erőfeszítésnek is, amely idáig elvezet, és amelyet talán csak egy egykori élsportoló ismerhet meg igazán.

Egy olyan sportoló – és ezt Bochkor talán nem is tudja – akinek a sikerei csúcsán nem adatott meg, hogy olimpián induljon, hiszen a női párbajtőr akkor még nem volt olimpiai szám. Mariann, ha indulhatott volna, esélyesként lépett volna a pástra. Szilágyi Áron most érte, helyette is megnyerte az olimpiai aranyat. Mint ahogyan mindegyikünkért, mindegyikünk helyett is. Mert az olimpiának ez is a lényege, hogy ott minden magyar sportoló a hazájáért is küzd, és ha nyer, az egész ország vele együtt győztesként ünnepel. Bochkorért is. Hogy ő képtelen ennek az örömét átérezni, az sajnálatra méltó. De hogy a meghatódott riporternőt arcul akarja ütni, az: iszonyat!

Bunkó volt Bochkor? Vagy kemény csávó? Szavazni itt lehet, itt kell. A szavazók közt semmit sem sorsolunk ki. De azért lehet lájkolni magát a Facebook oldalt is.

Szerző: Mediafika  2012.08.05. 10:00 259 komment · 2 trackback

Címkék: sport újságíró

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr684696326

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: bocskor és az olimpiai pofon 2012.08.06. 10:07:41

Az 1987-ben világbajnoki címet szerző női tőrcsapat tagjai közleményt adtak ki, miután az egyik kereskedelmi rádió műsorában a műsorvezető megjegyzést tett a korábbi világbajnok vívó, a Szilágyi Áron aranyérmét közvetítő Horváth Mariann teljesítmén...

Trackback: Mandiner.Média blogajánló 2012.08.05. 20:15:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner.Média blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juliusbond 2012.08.06. 10:07:17

Azt olvastam, hogy a Neo-t megszüntetik. Erre még mindig szól. Bocskor büntetése az lehetne, hogy ne kapjon többet rádiós állást, hanem valami normális munkát kelljen végeznie.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.08.06. 10:09:44

milyen elmés a bocskor malmára hajtó szavazás:
bunkó volt bocskor?

1 bunkó
2 hülye fasz
3 ...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.08.06. 10:16:56

@mr. Mick: a saját területén jó bocskor?

"Szívesen megkérdezném Howard Sternt (világhírű amerikai rádiós műsorvezető), hogy ismeri e a "szakma csúcsát képviselő" Bockor Gábort....:D ....ez a nagy különbség...Horváth Mariannt akármelyik vívó, vívóedző, vívás után érdeklődő, víváshoz közel álló stb., a világon ismeri és elismeri...."

2012.08.06. 10:19:32

@MACISAJT: Hulyegyerek, a magyar olimpikonok egy resze zsidrak!

El Visco Stello (törölt) 2012.08.06. 10:21:13

Túl volt játszva a közvetítés? Ízlés dolga.
Bochkort szeretni? Ízlés dolga.
Valakit fizikailag bántalmazni(különösen férfi nőt)? Na ez nem ízlés dolga. Ez szimpla suttyóság - de még ez is lehet az ő neveltetésének, szocializációjának a kérdése.
Viszont, hogy ez egy médiában elhangozhat, botrányos! Tesz-e valamit a mindenható médiahatóság, és azaz ő mindenható vezetője(aki történetesen hölgy)?

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.08.06. 10:25:00

Rokkantan, elhagyatva - "Egy halálraítélt utolsó kívánsága",hogy mindenki lássa, mi történik a rokkantnyugdíjasokkal.

"Nyolc éve vagyok rokkant. Két éve a 67 százalékról leminősítettek 51 százalékra, és rehabilitációs járadékot kaptam. A megadott időpontokban mindig pontosan megjelentem a munkaügyi központban. Munkát nem tudtak ajánlani a betegségeimből kifolyólag. Én sem találtam, hisz többet voltam kórházban, mint otthon. 2012. február 29-én lejárt a rehabilitációs járadékom. A munkaügyi központban mondták, hogy adjam be a kérvényt az újabb felülvizsgálatra. A NYUFIG-nál február 12-e előtt nem fogadták el a papírokat, mert még ellátott vagyok. A munkaügyi központban regisztráltak, mert azt mondták így 3 hónap után jogosult leszek az aktívkorúak ellátására, ha addig nem rendeződik a rokkantosítás. Márciusban ért a meglepetés, hogy nem kapok semmiféle ellátást, tehát február 14-én kaptam utoljára. Egyedül élek, teljesen pánikba estem, hogy mi lesz most. Arra a kérdésemre máig nem kaptam választ, hogyha a 2010. július 28-án kiállított papírjaimon az van, hogy a következő felülvizsgálat ideje 2012. május, akkor miért hagytak teljesen ellátatlanul? Ezzel kapcsolatban megkerestem a jogi osztályt, a NYUFIG-ot, a minisztériumokat, és sehonnét nem adtak rá magyarázatot. Ha bárkinek morbidnak is tűnik, úgy éreztem és érzem, hogy halálra ítéltek. Mert mindenhol másképpen tájékoztatnak. Most kaptam február óta 22 ezer forint aktívkorúak ellátását és előtte 15 ezer forint segélyt. Tehát 3 hónapra van 37 ezer forintom: március, április, május. Ezt kellene beosztanom. Soha nem gondoltam, hogy miután 14 éves korom óta kemény fizikai munkát végzek, 31 éves munkaviszonnyal, betegen, éhesen élem a napjaim.

Soha nem volt egy feladatlan csekkem, most belekerültem egy adósságspirálba és lehet, hogy a vége a lakásom elvesztése lesz. Ezt pedig nem élem túl. Hiába van közgyógyellátásom, ha nem elég a keretem, már 2 hónap alatt elfogy. Most itt állok asztma-, allergia- és szívgyógyszer nélkül. Közben kiderült, hogy halláskárosodásom van, mint két fülembe hallókészüléket kaptam, amiben hetente kell elemet cserélni, vagyis kellene. Ha van valaki, aki azt mondja, hogy nem tapostak a földbe engem, akkor állok elébe és megengedem, hogy beossza a pénzemet.

És ha bárki azt mondaná, hogy csak egy-két betegségem van: szívműtét, magas vérnyomás, szívritmus zavar, a többit kódban írom, aki erre illetékes, úgy is tudja mit jelent: I 7300,G 5400, F3310, J4590, I6380, J3010, R32HO, G5620, M7550, H91HO, G6290, I7890, H2240, H4780. Tovább felesleges sorolnom. Senki nem tud segíteni, mindenki széttárja a kezét és sajnál. Én megtanultam a betegségeimmel együtt élni, bele kellett nyugodnom, hogy nem tudok tömegközlekedési járművön utazni és még sok mindent megtanultam elviselni. Azt viszont nem tudom elviselni, hogy romlani fog az állapotom, mert éhezek, mert nem tudom bevenni a gyógyszereim, mert rettegek, hogy elvesztem a lakásom.

Egy halálraítélt utolsó kívánsága, hogy ez a levél eljusson olyan ember kezébe, aki ezek után ki meri jelenteni, hogy engemet nem tapostak el, mint egy csótányt, csak azért, mert beteg vagyok!"

Balt 2012.08.06. 10:35:42

Nem vagyok egy rabiátus valaki, de Bochkort bármikor orrba like-olnám egy golfütővel, csak, hogy legyen oka könnyezni... Ez kb. a biciklisek elgázosítása óta remanens igényem, csak azon csodálkozom, a holokauszt-áldozatok (hozzátartozói) miért nem tiltakoztak anno...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.08.06. 10:37:53

Hát bocskor ebben a témában egy fasz volt.

Cipo 2012.08.06. 10:41:09

@mchami: Kedves mchami! Én ismerem a Bochkor anyukáját, egy igen kedves, aranyos öreg néni, és sajnos nem tehet arról, hogy a fia néha közmegbotránkoztató dolgokat mond. Ezúton is szeretnélek megkérni, az anyukája védelmében, hogy menj és szagolgasd a saját anyukádat, hátha az is büdös, vagy épp k.rválkodik.

Mad Mind 2012.08.06. 10:43:38

@franc0:
Ugyanabban a sportágban versenyzett, ismeri személyesen a sportolót, akkor elérzékenyülhet?

mr. Mick 2012.08.06. 10:54:41

@Mad Mind: természetesen igen --privát emberként ..miután elvégezte a munkát amit elvállalt ..ha ,közben méfgis előfordul ami nem lehetetlen ,akkor már nem beszélhetünk 10 éves tapasztalattal a háta mögött profizmusról..

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.08.06. 10:57:38

Mindenki attól boldog, ami neki szól. Ha a reggeli erőltetett, közhelyes és végtelenül proli műsorok tetszenek valakinek, akkor azzal nincs miről beszélgetni.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.08.06. 11:24:05

Kevés embert utálok jobban, mint ez a szarcsimbókot...

Neel Armstrong 2012.08.06. 11:27:30

Eltűnt egy tegnapi kommentem, kénytelen vagyok megismételni.

Bocskor, te büdös proli szardarab, gyere találkozzunk, kapsz tőlem két olyan magyaros tockost, hogy körbeforog tőle az a sudribunkó fejed.

Nem igazán vágytam rá soha, hogy két hetet fogházban töltsek el, de ha ez az ára, akkor szívesen leülöm.

Az nem létezik, hogy az ilyen tetvek, mint Bocskor, Aczél (Auer), Magyari (Markstein), Révész (Weisz), Balavány patkány és többi hungarofób libsi elmebeteg büntetés nélkül gyalázhasson benünnket a saját magyar hazánkban.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.08.06. 11:32:51

@bojlergyulabá: Konkrétan majdnem odaveszett egy 29-es miatta. Az a marha véletlnül nyitotta odafent a fékernyőt. A kis sebességű áthúzás közben történt volna, akkor palacsinta a földbe...

Inquisitor 2012.08.06. 11:34:19

@mr. Mick: Kedves barátom, sok dologban el vagy tévedve, de rendesen. Véded Botschckor műsorvezető urat, hogy hát szegénynek joga van ezt meg azt mondani, mert hogy százezreket szórakoztat reggel. Most hát, édes rózsám, elárulom, hogy a maradék sokkal több milliónak pedig ugyanúgy joga van nemtetszését kifejezni a védenced stílusa miatt. Itt most ez történik, ez az a közeg, ahol a Bumeráng szellemi színvonala (akár magasnak, akár alacsonynak, vagy épp tökmindegynek minősítjük) kisebbségben van. Ezért vagy azért, igen sok embernek hányingerkeltő, amit Gáborunk művel ilyen, s ehhez hasonló jópofaságokkal. Törődj bele, persze amellett, hogy Neked is jogod van kardot rántani.

A másik ez a fránya olimpia. Nagyon szép dolog, hogy odafigyelsz a világ nagy eseményeire, az egészségügy és az űrkutatás kiváló eredményeire. Azonban engedd meg nekünk, gyarló halandóknak, hogy ha úgy tartja kedvünk, akkor teret engedjünk életünkben a sportért való rajongásnak, és annak, hogy azonosulni tudjunk lokálpatriotizmusunk képviselőjének nagy sporteseményen elért sikerével. Van egy ilyen furcsa, és alighanem őszinte bánatodra a Bumeráng-hallgatóknál masszívabb réteg. És ez a réteg bizony sértve érzi magát, ha telekommunikatíve arcul köpik. Ilyenkor pedig törvényszerűen érkezik a virtuális (mert hát mégiscsak kultúrnemzet vagyunk)kontrapofon.

(ja, amúgy a versenysportnak bizonyított szociálpszichológiai hatásai vannak elég erőteljesen, és bizony a hozzá kapcsolódó vegyi kutatások elég öles léptekkel rugdossák előre az orvostudományt - még akár az is elképzelhető, hogy a veserák ellenszerének kifejlesztése is hordoz magában ilyesfajta gyökereket.)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.08.06. 11:41:03

@genyamagyar: Kíváncsian várom, hogy te mit mutattál fel életeden, ami komoly szellemi és fizikai felkészülést igényelt. Csak aztán nehogy csalódjunk...

Zöldövezeti 2012.08.06. 11:46:15

rozsomák2012.08.05. 22:17:24
De miért nem tökön rúgja ezt afaszt ?? Az lenne az igazi !!

Neel Armstrong 2012.08.06. 11:48:44

Még néhány szót hozzátok, Bocskort mosdató korcs lib.si me.téltek.

Lassan talán rájöttök, hogy nem csupán nektek vannak emberi jogaitok, hanem a többségi nemzetnek is.

Hogy apránként visszavesszük tőletek a magyar hazánkat, azt meg tapasztalni fogjátok.

Zöldövezeti 2012.08.06. 11:50:01

@rozsomák: És jól tökönrúgni az ilyen faszt !!

pilar ternera 2012.08.06. 11:51:22

@korrektember: tökéletesen jellemez téged, hogy egy ilyen témában is képes vagy libsibolsi vonást felfedezni!

az alábbiakat pedig minden "másként gondolkodó" (értsd: másképp, mint te, ami csakis megkönnyebbüléssel tölt el) nevében VISSZAUTASÍTOM:

"A jó magyar liberális szocialisták Bocskorral az élen (nem kardélen, sajnos) attól élveztek el, hogy Cseh Laci lemaradt a 400 vegyes döntőjéről. Sok ilyet szerettek volna!"

majd szólunk, ha már magunktól nem megy a gondolkodás és arra szorulunk, hogy te mondd meg, mit is gondolunk!

*****

Bochkor egyébként a béka segge alá dolgozta magát ezzel.

Zöldövezeti 2012.08.06. 11:51:38

@Neel Armstrong:
ja hogy metélt ? nem tudtam. Engen eccer ezért az endexről kitiltottak !

Balt 2012.08.06. 11:58:42

@kutya vacsorája: Nonszensz. Hogy jön a választási műsor egy nemzetközi mérkőzéshez, ahol Mo. érintett...?

Nézzél inkább (szigorúan belföldi) agárversenyt, vagy pláne: kutyaviadalt, ott biztos szenvtelen a szpíker.

Balt 2012.08.06. 12:02:37

@genyamagyar: Lepedőakrobatikában...

Pistike_ 2012.08.06. 12:19:46

Valaki mondja már meg, hogy ez a rakás szar Bochkor mit tett le életében az asztalra ?

A sláger rádió megszűnésekor is játszotta a sértettet, hisztizett, majd elment a másik rádióhoz ribancnak ...

Balt 2012.08.06. 12:21:57

@mrs. white: "gondolom nem járok messze az igazságtól ha messze a legeredményesebb magyarország lehet. Ettől ez még nem egy természetes dolog, ha úgy tetszik hungarikum."

Erről van statisztika (prognózis London vonatkozásában):
sportgeza.hu/2012/london/cikkek/11_ermet_josolnak_a_magyaroknak
sportgeza.hu/2012/london/hirek/tizenhat_magyar_ermet_josolnak_az_amerikaiak/

De ez is érdekes:
sportgeza.hu/2012/london/cikkek/a_posztkommunistasag_biztos_olimpiai_siker
Előbbivel némileg ellentmondásban - de kb. ez az, amit keresel: :)
sportgeza.hu/2012/london/cikkek/sportok_amikben_gazdagnak_kell_lenni_a_sikerhez

Balt 2012.08.06. 12:24:44

@nemvállalom: "Nem úgy volt, hogy megszűnik a NeoFM? Vagy már másik rádiónál vannak?"

:) Legalábbis nagyon remélem, hogy a fizetéselmaradás miatti frusztráció beszél belőle - bár meglepő jóindulat részemről, mert ez (is) a legbelső valójából fakad(t). :)

Balt 2012.08.06. 12:36:14

@mr. Mick: Ez jogos észrevétel, még akkor is, ha Coubertain báró nyilvánvalóan nem ártó szándékkal "revitalizálta" az ókori gondolatot. (Más kérdés, hogy mi magunkat kárhoztatjuk a "nacionalizmusért" - már legalábbis az internacionalita/individulaista köreink..., a franciáknál meg párszáz éve természetes a nemzeti öntudat.) Nem is értem, miért nem "Komintern", vagy "Gipsz Jakab (független)" néven indulnak az olimpikonjaink. De azt érteni vélem, hogy miért nem terem babér az mszpszdsz-nek sportolói körökben, legfeljebb az olyan athéni "selejtek" révén, mint... ismerjük a történetet.

Neel Armstrong 2012.08.06. 12:37:08

Az azért jó érzés, hogy a tegnapi két magyar aranyéremtől megint habzik a szája tehetetlen dühében a pár ezer libsi elmebetegnek, a blan.kolt
pö.csű ellendrukker médiage.ciknek és Bocskor-féle bérenceiknek.

Ezek azok a patkányok, akiknek a felmenői pár generációval ezelőtt egy koszlott kaf.tánban kértek ide bebocsájtást, mert másutt üldözték őket.

Itt fedelet, munkát, megélhetést találtak, unokáik a kíváló magyar iskolákban kaptak magasszínvonalú oktatást, hogy két nemzedékkel később "hálából" kirobbantsák a történelem legszennyesebb vörös patkányforradalmát Kun (Kohn) Béla vezetésével.

Majd egy újabb generációval később nekik, az orosz tankokkal érkező Rákosi (Rosenfeld) Mátyásnak, Gerő (Singer) Ernőnek, Révay (Lederer) Józsefnek, Farkas (Lőwy Hermann) Mihálynak, Szabó (Eisenberger Benjámin) Gábornak és bűnöző társainak "köszönhettük" a gyilkos bolsevista diktatúrát és Magyarország teljes tönkretételét.

Utódaik a jelenben is mindent elkövetnek, hogy szétrombolják ennek a sokat szenvedett népnek az erkölcsi immunrendszerét, így készítve elő a terepet az ország megszállásához.

Aljas céljaikhoz elsősorban a médiát használják, amelyet 22 év után is még mindig birtokolnak.

De nem lesz ez mindig így, apránként visszavesszük a hazánkat ezektől és bérenceiktől, a Bocskor-féle férgektől.

És akkor végre elindulhatunk egy szebb jövő felé. Hajrá, magyarok!

Balt 2012.08.06. 12:37:33

@mr. Mick: Ja, erre szántam válaszul.

Balt 2012.08.06. 12:43:48

@gizdacsavo: "- Az a Bochkor kéri számon a riporter meghatottságát egy olimpiai győzelem után, aki szinte sírva telefonálgatott a Sláger rádió megszűnésekor élő adásban mindenkinek, Ganxsta Zolitól kezdve Sebestyén Balázsnak?"

Ezt szerencsére nem hallottam - mert ingerülten kapcsolok el, ha csak meghallom őket -, de sajnálom, meghallgattam volna. :) Aztán picsogásonként x2 pofon (na jó, leteszem a golfütőt), és mehet vissza a megszűnő NeoFM-hez. :))

mr. Mick 2012.08.06. 12:45:57

@Inquisitor:

szépen leírtad és ez már mindenképpen értékelhető az (általad kultúrnemzetnek titulált )itteni megnyilvánulásaihoz mérten...

megjegyzem nem védencem Bochkor csak igyekszem helyén kezelni a dolgokat ..

Ahogy Neked úgy bárki másnak is lehet véleménye és joga is van elmondani ..én pl. rettenetesen rühellem a Forma1 versenyt ..az Olimpiát megnézem és örülök a magyar sikereknek ,de nem ezeket tartom a világ legnagyobb dolgainak ..számomra más a fontosabb ..ezzel nem azt mondom ,hogy Neked IS AZOK KELL FONTOSAK LEGYENEK ,de ha valaki kimondja amit éppen gondol(mégha eléggé tirpák módon megfogalmazva is --..mert mennyivel finomabban hangzott volna ha azt mondja a két pofon helyett ,hogy pl nyakon löttyinti egy pohár hideg vízzel a riporternőt ahogy a hisztis gyereket szokták anno visszahozni a valóságba az átvitt értelmet akkor is megérti az ember ..) -azért nem kell mindjárt a földbe döngölni..mert az a réteg másként gondolja ..ő meg így gondolja ..
ha én azt mondom hogy az F1 egy csomó barom szórakozása mert köröznek mint az idióták miért ne mondhatnám,hiszen így gondolom ...vagy hogy mennyi barom imádja a RAP -ZENÉT -- mikor csak egy félnótás makogás!! --
De miért kellene mindenkinek egy adott réteg gondolat világához igazodnia?
Van ismerősöm aki egyenesen azt mondja (professzor egyébként ),hogy aki annyira hülye ,hogy egy tetves éremért akár évtizedeket kinozza magát ,a környezetét az már beteges dolog ..
hát én ezt nem állitom ,mindenestre a toleranciának oda-vissza is működnie kell (ene ) nem mindenkinek az a kéjmámor ha naponta fut 20-30 km ..vagy hajnalban úszóedzéssel kezd ..van aki többre tartja ha kitud juttatni az űrbe egy kis MASATOT..

csavargo 2012.08.06. 12:55:27

Sziasztok,
Tudna valaki egy linket adni ehhez a közvetítéshez?
Valószínüleg béna vagyok, de sehol nem találom.
köszi,

Balt 2012.08.06. 12:56:07

@korrektember: "Mit lehet csodálkozni, ha Bocskor felpofozná a hisztérikus boldogságban fetrengő, magyarságát könnyekkel ünneplő műsorvezetőt!"

De még csak elő se került a magyarsága! (Ill. természetes és magától értetődő, ha egy magyar olimpiai aranyérmet megadatik közvetíteni valakinek, pláne nőnek, és meghatva, a könnyein keresztül tolmácsolja. Ezt persze Bocskor több okból sem értheti...) Horváth Mariann egyszerűen a sporttársi sikert emelte ki. (Ez is egy közösség végtére is, a vívók közössége, persze Bocskor ezt sem értheti, egy igazi tőről metszett ego-individualista, akinek a "közösség" legfeljebb a saját sejthalmaza.) Meg talán valami "anyai" ösztön ("hisz' egy gyerek!"), ami önmagában megindító, de hát Bocskort nyilván nem anya szülte... Meg a gyerekét sem. Remélem, utóbbi mélységesen szégyellni fogja a szüleit, ez legyen az utókor méltó bosszúja.

Balt 2012.08.06. 12:59:09

@tesz-vesz: :)) Ott a találat! :)

Balt 2012.08.06. 13:02:22

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mármint: nem a származás, vallás, hanem az elkötelezettség. Az előző egy jó cikk a fenti vonatkozásban.

Balt 2012.08.06. 13:07:54

@molnibalage: Ohh, a sztárpilóta...! :)) Beszarás. Szekeres et. nagy játszópajtása. Erőt, egészséget - majd, ha mondjuk egy reptéri alakulatnál lehúzott egy kiképzési időszakot legalább.

Balt 2012.08.06. 13:10:53

@Inquisitor: Tökéletesen egyetértek!

Balt 2012.08.06. 13:18:18

@El Visco Stello: Na, végre egy jó hír az olimpiai aranyak mellé. :)) (Csak nehogy találjanak "munkahelyet", már legalábbis olyat, ahol emberek százait :) mételyezhetik újra...)

Pas de probleme 2012.08.06. 13:32:21

@Neel Armstrong:
A neve NEIL Armstrong, Te holdkóros.

Neel Armstrong 2012.08.06. 13:37:13

@Balt:

Mélyen egyetértek.

Az viszont elgondolkoztató, hogy csak az én életemben hány évtizede uralják a médiát olyan tetves gazemberek, akiknek sem származásilag (ami nem döntő), sem érzelmileg, sem sorsvállalás tekintetében semmi közük ehhez az országhoz és népéhez.

Biztos vagyok benne, hogy sehol a szomszédságunkban ezt nem tehetnék meg.
A tót, oláh, rác, ukrán, orosz, szlovén médiában nem gyalázkodhatnak a többségi nemzet rovására, ott nem szurkolhatnak nyíltan a hazájuk ellen, mert jól pofán lennének verve.

Itt még arra sem vigyáznak, hogy ne árulják el magukat. A Zsindex például a következő kopffal (headline-nal)indította a tudósítást az első londoni aranyérmünkről: "Szilágyi Áron sikere sem fogja megváltani a vergődő sportágat"!

Kicsit mélázzunk el ezen a mondaton! 16 év után nyer egyéniben egy magyar férfi kardozó, abban a számban, amelyben korábban 12 olimpiai aranyat nyertünk, és akkor néhány met.élt gazember nem a sikernek örül a győzelem pillanatában, hanem a sportág hazai "vergődését" vizíonálja.

És ez sem elég, a győztes asszót és az előzőeket is példátlan szakmai tudással és alázattal közvetítő, volt 7-szeres (!) párbajtőr világbajnoknőt, aki érthetően és minden normális magyarral együtt elérzékenyült a boldogságtól, egy proli sudribunkó médiage.ci pofonokkal akarja "kijózanítani", csak mert volt sporttársként, anyaként és MAGYARKÉNT meghatódott.

Bocskort és társait egy magára valamit adó országban végleg ki kellene söprűzni a köznyilvánosságból.

Egyelőre még piszkoskodhatnak, de nem lesz ez mindg így, apránként visszavesszük a hazánkat ezektől az élősködő tetvektől. Szebb jövőt!

Neel Armstrong 2012.08.06. 13:48:05

@Pas de probleme:

Igen, az első embernek, aki a Holdra lépett, Neil Armstrong a neve.

Gondolod, hogy ezt tőled tudtam meg, te faszkalap?

Úgy képzeled, hogy két diplomával és angol nyelvvizsgával arra várok, hogy egy idióta kommentelő kiigazítson?

Az persze nem jut el a borsónyi agyadig, hogy miután Neil még mindig itt van köztünk és Istennek hála 82 évesen is jó egészségnek örvend, tiszteletből viselem a nevét egy karakternél megváltoztatva.

Ezt egyébként évek óta már szinte mindenki tudja, de mindig van egy-egy okoskodó kis szarcsimbók, aki - a poszt igazi témájában érvei nem lévén - ezzel próbál kötözködni.

Szánalmas kis köcsög, mostantól bekussolhatsz.

pilar ternera 2012.08.06. 14:02:23

@Neel Armstrong: hogy nem helyesled a nicken való rugózást, azt teljes mértékben megértem.

de amikor ezt a két mondatot elolvastam, arra gondoltam, hogy kár volt azért a sok elpazarolt évért, energiáért, pénzért, amit a két diplomába és a nyelvvizsgádba fektettél:

"Gondolod, hogy ezt tőled tudtam meg, te faszkalap?"
"Szánalmas kis köcsög, mostantól bekussolhatsz."

szebb lenne, ha ahhoz méltón kommentelnél, amire büszke vagy.
(ha most nekem anyázol egy sort, elviselem, nyomjad csak! :) )

Inquisitor 2012.08.06. 14:16:50

@mr. Mick: Most már jobbára csak annyi zavart látok, hogy Te Bochkornak megengeded, hogy földbe döngöljön egy szakkommentátort azért, mert saját meggyőződése szerint kommentál egy eseményt, ugyanakkor nem nézed el a posztolóknak, hogy földbe döngöljék a műsorvezetőt, mert az a saját meggyőződése szerint véleményez. Egyszerűen van egy ilyen réteg - nem is kicsi - amelyik értékrendjének nem felel meg Bochkor ezen megnyilvánulása, és ezen réteg hangot is fog adni ezen meggyőződésének.

Neel Armstrong 2012.08.06. 14:17:08

@Pilar Ternera:

Nyilván frusztrált némber vagy, mert féri így nem fogalmaz, csak nő és buzi.

Mesélj, mi a baj? Nem válaszolnak a párkereső hírdetésedre?

Valamit a posztról is írhatnál, de az ugye meghaladja a képességeidet, esetleg kényelmetlenül találva érzed magad ennek a féreg proli Bocskornak az oldalán.

Az meg hadd legyen a személyes kompetenciám, hogy az itt ajvékoló, egymás ánuszának ismerős szagfelhőjétől felbátorodott és alkalmanként nekem támadó hiéna banda egyes tagjainak milyen stílusban válaszolok.

Comprende?

pilar ternera 2012.08.06. 14:24:57

@Neel Armstrong: Comprendo, és hoztad is a szokásos stílust! :)))
ha te vagy nemed mintapéldánya, akkor nagyon büszke vagyok rá, hogy NŐ vagyok.:))) de szerencsére nem így van (mármint, hogy te lennél a "férfimérce", így aztán nem is szorulok társkereső hirdetésre, de kedves, hogy aggódsz.

a posztról írtam egy mondatot, de mivel lusta vagy így megismétlem, hogy elégedetten guríthasd le a következő felest:

Bochkor a béka segge alá dolgozta magát ezzel.

:)))) szép napot!

mr. Mick 2012.08.06. 14:32:10

@Inquisitor:

mindenkinek joga van a vélemény nyilvánitáshoz ,míg azt megfelelő keretek között teszi.. Bochkor elkövette azt a hibát hogy ,nyersen fogalmazott (pedig az élő rádiós tapasztalata alapján már elvárható lenne ,hogy disztingváltam adja elő személyes véleményét !)
Természetesen másnak ugyanúgy joga van egyet .vagy nem egyetérteni vele ..
jómagam fentebb párszor igyekeztem kifejteni Bochkor személye számomra sem szimpatikus (ez legyen az én gondom) ám hogy kimondta azt amit talán nem csak ő hanem sokan mások is hasonlóképpen gondoltak /miszerint erősen túlspilázva zajlott le a közvetités/ néha a kevesebb több..!! mindenki látta ,és örült a magyar győzelemnek ,aranyéremnek ,de azért akinek a vérmérséklete nem mediterrán jellegű azért az hadd ne ájuljon már el mert már 20 éve járt nekük ..--van aki csendben is tud örülni ..a túlzások sok esetben visszatetszőek ..még ,ha a hölgy nyilván nem tudatosan csinálta is.
egy temetésen lehet visitva ,ájuldozva gyászolni és halkan csendben könnyek nélkül is .. számomra a a szélsőségek a visszataszitóak ..mikor spontán,vagy tudatosan ,de valaki túljátssza a szeepét ..

Neel Armstrong 2012.08.06. 16:07:35

@Pilar Ternera:

Nagyon szeretnél közelebb kerülni hozzám, de sok jóval nem bíztathatlak, ostobenkó, de ennek ellenére arcoskodó repedések nem tudnak lázba hozni.:)

pilar ternera 2012.08.06. 16:16:24

@Neel Armstrong: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jaj, ne keseríts el!!!!! :DDDDDDDDDDDD

(mintha nem is olvastad volna, amit írtam! :o) nem baj, igyál még egyet, ennél jobban már nem árt meg!)

Neel Armstrong 2012.08.06. 20:07:10

@Pilar Ternera:

Ne verd már magad ennyire, vagy ez valami önterápia, hogy erőszakolt nevetésben próbálod feloldani a frusztrációidat?

És ez az ivás, immár másodszor, valami coming out? Alighanem alkesz lehetsz.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2012.08.06. 21:22:50

@A fidesz a betegek kiirtására készül: akkor idefigyelj, mert a te stílusodban csak egyszer mondom el.

Ha már nem tanultad, mert a bunkóságon kívül más nem ragadt rád, elárulom a titkot: a riporter ELVILEG pártatlan kell legyen a közvetítéskor. Nyilván amikor a saját népe küzd meg egy másik nemzettel, nehezebb megőrizni az objektivitást, azonban ha mondjuk Észak- Korea focicsapata játszana Olaszországgal, nem szurkolhatna egyiknek vagy másiknak látványosan. Az ő érzelmei nem oda valók, nem arról szól a műsor. (Természetesen a jó közvetítőnél esetleg érezni fogod a szimpátiát, de nem fogod fröcsögésnek gondolni.)

A másik: mint említettem, ha a te néped mérkőzik mással, akkor nehéz érzelemmentesnek maradni, és ha fapofával mondod be hogy aranyérmes lett az országod tornásza/csapata, az elég ciki, és a te közvetítésed szakmailag sem jó mert NEM ÉRDEKLI a nézőt/hallgatót.

És végezetül: a hazaszeretetről nem pofázni kell (más szóhasználattal úgy látszik nem érted meg a mondandóm lényegét), hanem úgy kell átjönnie a mikrofonon, hogy egy külföldi is átérezze a közvetítésből a sikert és az adott nemzet (jelen esetben a magyar) örömét.

Amit kihagytam: nem, nem szarok arra az asztalra ahonnan eszem. Lehet, hogy a fent bírált műsorvezető és te jóízűen megteszed, de én nem. És ettől nem vagyok sem szerencsétlen, sem pedig bármi olyan, amiért te olyan hangot üthetsz meg mintha a seggedből (csak neked csak most kiírom, lásd vagyok olyan kemény gyerek mint te) rángattál volna elő.

Esetedben a személyes részt sem szeretném kihagyni: szerencsés vagyok, mert nekem van honnan leereszkedni hozzád.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2012.08.06. 21:25:07

@A fidesz a betegek kiirtására készül: a szakmai alázatról nem szóltál, kíváncsi vagyok milyen epés okádékot sikerül nekem címezned komment gyanánt.

Neel Armstrong 2012.08.06. 22:28:40

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Neked még adósod vagyok, mert nekem is van egy véleményem.

Mégpedig az, hogy az összes hazaáruló ellendrukker libsit, komcsi tolvajt, a metélt biboldókat és proli bérenceiket, Bocskorral és veled egyetemben, végleg ki kell söprűzni a hazai köznyilvánosságból.

Ez itt Magyarország, ezt jó lenne mindenkinek észben tartania. Akinek ez nem tetszik és másutt már van hazája, távozzon oda. Majd szellőztetünk, ha elmentetek.

2012.08.06. 23:21:14

@Neel Armstrong: @Balt:" Mármint: nem a származás, vallás, hanem az elkötelezettség. Az előző egy jó cikk a fenti vonatkozásban."

Ha ez igy van, akkor respekt.
Attol felek, szo sincs errol. Csak a penz.

2012.08.06. 23:22:57

@Neel Armstrong: Ki maradna? 30-40 ezer ember lotyogne ebben az orszagban.
Masnap meg bevonulna a roman, szerb, horvat, szlovak....
Szebb jovot! Szegediesen: Shalom!

2012.08.06. 23:24:22

@Neel Armstrong:
Amugy magyarkent niert amerikai urhajosok nevet veszed fel? Magyar neveket nem tudsz?

2012.08.06. 23:29:16

@Neel Armstrong:" Úgy képzeled, hogy két diplomával és angol nyelvvizsgával arra várok, hogy egy idióta kommentelő kiigazítson?"

Csak egy angol nyelvvizsgad van? Szar ugy. Nekem ketto. Egy magyar, meg egy angol.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.06. 23:47:07

@Neel Armstrong:

Örülök, hogy egy két diplomával rendelkező embernek ilyen magasztos és felvilágosult világképe van.

Előre a többdiplomás képzésekért?

(Könyvégetés négy diploma után lesz?)

Neel Armstrong 2012.08.07. 01:11:40

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Több mint 4500 komment egy év alatt, és csak ezen a nickeden, büdös bipsi, ez igen.

Nem akármilyen szintű elmebeteg vagy, magyargyűlölő gettópatkány.

Jön még kutyára dér, majd meglátod, én szóltam.:)

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Még reflexből rugdosol, mint a kitépett lábú béka, mocskos biboldó.

Rettegj és ajvékolj nyugodtan, ez egy szabad ország.

Az a helyzet, tetűhintás metélt, hogy lassan visszavesszük tőletek a hazánkat, nektek meg annyi.:)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.07. 01:26:46

@Neel Armstrong:

Felemelő érzés, hogy egy kétdiplomás ember csecséről szívhatom magamba a jobboldali? polgári? keresztény? magyar? értékrendet!!!!

Ha tehetném, kötelezővé tenném kommentjeid olvasását, mert hidd el! elhozzák a megvilágosodást sok ember számára.

Engem már 99%-ban sikerült felvilágosítanod arról, mi a helyes út. Még két kopmment tőled, és már biztos leszek benne, hogy az az egyetlen helyes út. Nemzetünk felemelkedéséért, a szabad magyarságért, a tökéletes társadalomért.

Dour ® 2012.08.07. 07:26:49

@Bafana:
Meg kell hagynom, találó a hasonlat.

pilar ternera 2012.08.07. 08:22:21

@Neel Armstrong: semmi önterápia, ennyire nevetséges vagy!:DDDDDD
neked viszont nem ártana, bár lehet, hogy már menthetetlen vagy!

igen, persze, nyilvánvalóan alkesz vagyok! éleslátásod tanítani kéne! ;)

2012.08.07. 09:14:27

@Neel Armstrong:
Tevedsz. Magyar vagyok, a csaladom nevet minden gyerek tanulja altalanosban.
Csak az olyan mumagyarokat ytalom, mint Te, akik szegyent hoznak a magyar nemzetre.
Te csak ugy tudod magad meghatarozni a vilagban, hogy kiket gyulolsz.
Sajnos ez mar elmebetegseg. Ugyanis mindenkit:
Roman, szerb, szlovak, orosz, amerikai, francia, cigany, zsido, magyar.
Az EU ota a nemetet is.
Nem az emberek kozott teszel kulonbseget, hanem a szarmazas determinalja erzelmeidet masok irant.
Szerintem a ket diplomad kamu.
Angol nyelvvizsgad meg alapfoku.
Ugyanis sotet vagy, nincs onallo gondolatod, csak a beszopott sztereotipiak.
Vagy beteg vagy, akkor elnezest kerek.
(Tourette szindroma?)

Huszadi kán 2012.08.07. 11:56:51

Én simán tarkón lőném ezt a Bochkort. Az tényleg jófejség lenne.

wernhervonbraun 2012.08.07. 12:53:41

@Pilar Ternera:

Ostoba alkesz repedés, keresd meg az elgurult vibrátorodat, vagy vegyél elő egy kigyóuborkát és cuppanj le rólam.

wernhervonbraun 2012.08.07. 13:10:57

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Már többször le lettél oltva, ostoba libsi szarcsimbók.:)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.07. 13:41:25

@wernhervonbraun:

Látom szóltak, hogy NEIL armstrong.

Most szólok: Werner von Braun.

Bár lehet rovásírással így kell írni, nem tudom, mert sajnos még nem tettétek kötelezővé az állampolgársághoz a rovásírás ismeretét.

Lelki szemeimmel látom, ahogy 10 millió magyar jár munka után rovásírás tanfolyamra, nehogy elveszítse állampolgárságát.....

Mesterem! Ekőre Szittyaországért!

Kár, hogy Szittyaországot a szittyóból vezetitek le....

pilar ternera 2012.08.07. 13:45:52

@wernhervonbraun: nem csoda, hogy kitiltottak! :))

mi van, a mimóza fajgyűlölő lelked nem bírja a strapát?!;)

de ne aggódj, "lecuppantam", mert nagyon unlak!

sohaviszlát pöcsfej! :)

wernhervonbraun 2012.08.07. 13:51:10

@Pilar Ternera:

Régen nem gyakhattak meg, ostoba repedés, mert nagyon ki vagy bukva.:)

Rám ne számíts, mert irtózom az arcoskodó buta szatyroktól.

wernhervonbraun 2012.08.07. 13:59:24

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Igen, Neil Armstrong az űrhajós, az én nickem viszont Neel Armstrong.

Ezt egy csimpánz már megértette volna, neked még mindig magas.:)

Másfelől, ha jártatod a mocskos lib.si pofádat, legalább tájékozódj előtte, mert beégsz, ahogy most is.

Mert nem Werner von Braun, ahogy te véled, ostoba faszkalap, hanem WERNHER von Braun az űrkutatás egyik legnagyobb alakja.

Persze ez magas neked, mint tyúknak a farzseb.

Ja, és hát ennyi a hitele minden megnyilvánulásodnak, amit a gettó mélyéről ideböfögsz, ostoba zsiráf.:)

wernhervonbraun 2012.08.07. 16:01:36

@Major Meatbone:

Kár lenne a golyóért. Bocskort le kell dobni a Gellért-hegyről, filmre venni, a videót a youtube-ra feltölteni, az ajvékoló, hazátlan, ellendrukker libsiket Magyarországról kitiltani.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.07. 16:25:48

@wernhervonbraun:

Kedves Werner!

Gondolom már tudod, hogy a nevet, melyet felvettél, nem kell egybe írni.

A H betű hiányához: Egy ilyen libsi mint én, hogy jönne már ahhoz, hogy leírja a te hazádnak a nemzetközileg elfogadott jelzését?
Bár az, hogy elvártad volna, hogy leírom a nagy hát, ötrömmel tölt el, mert ezek szerint mégse tartasz akkora korcs faszkalapnak, amekkorának a többi 9980000 nemzettársunkat.

Liberális üdvözlettel:

Darázs Károly

2012.08.07. 16:58:02

@wernhervonbraun:
Szerintem siman uldozesi maniad van.
A gepem meg azert ekezet nelkuli, te segg, mert Angliaban dolgozom, egy MAGYAR ceg alkalmazottjakent.
A gepet a munkamhoz hasznalom, es a megbizo cegtol kaptam.
Egyebkent a megbizo az ASTRIUM nevu, francia-angol vallalkozas, es muholdakat gyart.
Ja, ha kivonod a zsidrakokat, a zsido szimpatizansokat, a svabokat, totokat, romanokat , horvatokat a magyarok kozul, nem sok nevet talalsz, akire buszke lehetsz.

wernhervonbraun 2012.08.07. 19:01:16

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Beégtél arcoskodó, műveletlen, ostoba libsi, elhúzhatod a beled valahová a sivatagba.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.07. 19:54:42

@wernhervonbraun:

Felemelő érzés égni. De csak azért, mert veled együtt éghetek.

wernhervonbraun 2012.08.07. 21:54:48

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Könnyen elkaptuk, uram!:

Égjetek csak nyugodtan, az nagyon megy nektek, hungarofób ellendrukkerek.:)

Megnyugtató, hogy összesen nem vagytok többen néhány tucatnál.

Azok is Judapesten, azon belül néhány magyargyűlölő libsi blogon.

Közben Magyarország ha lassan is, de egy szebb jövő felé halad, nélkületek.:)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.08. 00:33:15

@wernhervonbraun:

Kedves von Hase!

Megmondanád, miért kell pár tucat ember láttán ekkora fejetlen gyűlölködő ajvékolásba fogni? Pár tucat ember mit tehet egy erős nemzet ellen? Miért rettegtek pár tucat embertől?

Hisz ha valóban csak pár tucatnyian vagyunk, akkor kérve-kérlek benneteket, sírva-ríva könyörgök hozzátok, fosszatok meg minket állampolgárságunktól, hadd legyen a nemzet végre tiszta, hadd legyetek végre magatokban.

Mi meg majd bolyongunk a válság sújtotta hanyatló nyugati demokráciák pusztuló városaiban, elviseljük a borzasztó nyomort, mely az Unióban az embereknek automatikusan osztályrésze, és bízunk A Cleeveland-Tel Avív tengely nyujtotta könyöradományokban, melyek csak meghosszabbítják szenvedéseinket.

Remélem ti meg kiélvezitek a Szebb Jövőt!

Liberális üdvözlettel:

Darázs Károly

2012.08.08. 01:15:44

@wernhervonbraun: "Égjetek csak nyugodtan, az nagyon megy nektek, hungarofób ellendrukkerek.:)"

Nem. Hungarofob nem vagyok. Az elvakult gyulolkodest utalom, amit te kepviselsz. Mert lejaratod Magyarorszagot. Selejt.
Buszke vagyok a magyarsagomra, es ehhez nem kell magam meghatarozni masokkal szemben. Gondnak erzem a cigany kerdest, szerintem van ciganybunozes, de nem hinnem, hogy ki lehet irtani a ciganyokat.
Vannak undorito, gyuloletes zsidok. De nem minden zsido az.
Szamomra sokkal ertekesebb, a magyarsagot jobban kepviselo ember az a zsido szarmazasu vizilabdas (hadd ne irjak nevet), aki az olimpian szerepel, mint az a zsido politikus, aki az EU parlamentben tepi a szajat. (nem, nem Csanadra gondolok)
Es nem vagyok hajlando lemondani a megszokott golyostollamrol, amit egy magyar zsido fejlesztett tokelyre.
Buszke vagyok, mikor meglatom a BIC feliratot a toll oldalan.
Viszont neked az identitasod kerulne veszelybe, ha nem gyulolhetnel. Mert gyenge vagy. Egy senki. Mert mas a hibas a sikertelensegedert. Hisz zseni lennel, es multimilliomos, ha a zsidok nem rabolnanak ki, es nem kene a cigokat eltartani. Es ha meg ekkor sem, akkor persze ott vannak a szabadkomuvesek!

2012.08.08. 01:30:51

@wernhervonbraun:
Ja, es buszke vagyok mondjuk Szent-Gyorgyi Albertre, aki a II. vilaghaborubol valo kiugrast is szervezte, es a Szovjet-Magyar Barati Tarsasagot.

2012.08.08. 01:32:48

@wernhervonbraun:
Mi magyarazza, hogy a Neil helyett Neel-t irsz, de a Wernher-t meg helyesen irod?

2012.08.08. 01:36:34

@wernhervonbraun:
Az, hogy ordenare modon nyilvanulsz meg, a magyarsagtudatodhoz tartozik? Egy magyar csak bunko lehet?
Szerintem akkor elvezel el, mikor leirod: te zsidrak, metelt faszkalaaaaaap!

2012.08.08. 01:44:24

@wernhervonbraun:" A német Wehrmacht Hoffmann nevű századosa valószínűleg igen kevéssé lehetett megfertőzve a náci eszmék által, ugyanis „Eugen Fuchs” magyar zsidó munkaszolgálatost, a Német Vaskereszt II. osztályával való kitüntetésre terjesztette fel a az illetékesnek, a német 2. Hadsereg, VII. hadtest, 323. gyaloghadosztály elöljáró parancsnokának, Friedrich Trompeter ezredesnek. Nem tudjuk, hogy ami most következik, az annak köszönhető-e, hogy Trompeter ezredes még az 1936-os berlini olimpián jól összebarátkozott Fuchs-al, avagy annak, hogy voltak olyan német katonák, ezek szerint legalább kettő, akik faji megkülönböztetést nem, csak katonai erényt ismertek.

Tény azonban, hogy Trompeter ezredes Adolf Hitler, a Német Birodalom Vezére, és a Haderő Főparancsnoka nevében a Vaskereszt adományozását jóváhagyta, és felterjesztette engedélyezésre a 2. magyar hadsereg főparancsnokának, Jány (Hautzinger) Gusztáv vezérezredesnek. Visszaemlékezésekből tudjuk, hogy (a rá bízott hadsereg megsemmisülése után) a Vaskereszt Lovagkeresztjével kitüntetett, majd ugyanezért háborús bűnösként kivégzett Jány, tétovázás nélkül jóváhagyta, és továbbküldte a felterjesztést a Magyarország Kormányzója Katonai Irodájának. Vitéz nagybányai Horthy Miklós, mint Legfelsőbb Hadúr, az adományozást elismerte, és ezzel Fuchs a magas katonai kitüntetés viselésére feljogosíttatott. "

Latod, az igazi hazafiak, az igazi harcosok ertekelik a masok hosiesseget.

Ja, lehet, hogy Jany, Horthy, Trompeter, Hoffmann is zsidoberenc.
Csak te vagy az igazi magyar.
Tenyleg, beszelgettel mar a nagyszuleiddel, honnan szarmaznak? Vagy kitagadtak?

wernhervonbraun 2012.08.09. 00:10:51

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Na figyelj, ostoba bibolák.

A Neel Armstrong nem Neil Armstrong és a wernhervonbraun nem Wernher von Braun.

Ha nem lennél olyan egyszerű, mint a pincekulcs, magadtól rájönnél a miértre.

A többire felesleges reagálnom, mert csak a lényegét nem érted a hozzászólásaimnak.

Egyetlen mondatra hívnám a fel a figyelmedet, ellendrukker kaftán, magyarnak lenni nem SZÁRMAZÁS, hanem SORSVÁLLALÁS kérdése.

Ti az utóbbi tekintetben buktok meg folyamatosan, ráadásul megveszekedett gyűlölettel izgattok egy demokratikus választáson és hatalmas többséggel kormányra került politikai erő ellen.

Viszont 8 évig lapítva, sunnyogva elviseltétek az ország történetének egyik leghazugabb, legrombolóbb tolvaj rezsimjét, akkor is a mostani (akkor még ellenzékben lévő) kormányerőket ócsárolva.

A magyar társadalom túlnyomó többsége egyszerűen undorodik tőletek, mert minden meggyilvánulásotokat áthatja egy penetráns magyargyűlölet és mindannak a mániás megkérdőjelezése, ami nekünk szent, ami tradíció, rend, erkölcs, hit, érték, család és becsület.

Levakarhatatlan parazitaként élősködtök a magyar nemzet testén és ebből most már elég volt. Csúnya végetek lesz, ha ezt nem fogjátok fel. Én szóltam.

2012.08.09. 09:19:55

@tesz-vesz:
Csak igy, kapasbol: Hajos Alfred, Gyarmati (Dezso, Andrea), Benedek Tibor, Farago, Biros, es meg sokan masok.
Bar nem sport, de azert erdekes:
hu.metapedia.org/wiki/Magyarországi_zsidó_személyiségek - 626k

2012.08.09. 09:24:08

@wernhervonbraun:" Ti az utóbbi tekintetben buktok meg folyamatosan, ráadásul megveszekedett gyűlölettel izgattok egy demokratikus választáson és hatalmas többséggel kormányra került politikai erő ellen."

En nem. En az olyan egyszeru, mint a faek, ezert gyulolkodik tipusu emberek ellen izgatok, mint te. Akik szegyent hoznak a magyarsagra.
Es fogalmuk sincs, hogy Antall is zsido szarmazasu volt.

2012.08.09. 09:30:48

@wernhervonbraun: "Elég volt a sértésekből, elég volt abból, hogy egy maroknyi, de hangosan hőbörgő kisebbség gyalázzon bennünket a saját hazánkban."

Szerintem ti vagytok kevesebben, hamar szamhaboruzol. Az a 20 ezer szelsojobbos , akiknek a java 90-es IQ alatti, nem kepviseli a magyarsagot. Egyebkent meg, te olyan buta vagy, hogy nem jossz ra, nem minden libsi zsido. Annyira gyenge a szellemi kepesseged, hogy nincs sajat gondolatod. Annyira ures a fejked, hogy megtomtek azzal a hulyeseggel, hogy aki nincs velunk, az ellenunk. Neked megmondjak, mit gondolj.
Hulyegyerek: vannak kerdesek, amiben a Jobbikkal ertek egyet. Vannak, amiben a Fidesszel. Van igaza az Lmp-nek is neha.

A ciganybunozes ellen vagyok. Szerintem is meg kell allitani oket.
A magyar hatalom miert nem vesz peldat a szlovakokrol? Miert nem mondod ki, lehetne kovetni a szlovak peldat, kedves Fidesz, Jobbik, ha mar hatalmon vagytok?

2012.08.09. 16:43:55

@wernhervonbraun: Szerintem te hulye vagy.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.09. 20:18:17

Látom a szent jobb még mindig menetel körbe. Hatö körbe.

2012.08.09. 23:28:58

@wernhervonbraun:
Ugyanazt ismetelgeted. Nem tudsz megserteni a zsidozassal, mert nem vagyok az.
Vizsont hogy ennyire szuk a szokincsed, arra enged kovetkeztetni, hogy az elektrosokk tul sok kart nem tudna benned tenni.
Olyan kozhelyeket ismetelgetsz, amit nem te talaltal ki. Sajat gondolatod nincs?
Tudod, a magyarok hiresek az eszukrol. Ez is bizonyitja, hogy nem vagy magyar.

Szerintem zsido vagy. A metelesedkor a kes megcsuszhatott, es azota ulve pisilsz. Ezert utalod ennyire a zsidokat. Meg a szuleidet.
Az se lehetett jo erzes, amikor az iskolaban a tobbieket stiriai meteltnek csufoltak, teged meg egytojasos hazitesztanak.

2012.08.09. 23:30:53

@wernhervonbraun:
Es miert nemet , meg amerikai urhajozashoz kotheto szemelyek nevere hasonlit a nicked?
Magyart nem ismersz? Ja, az vagy zsido, vagy kommunista?
süti beállítások módosítása