„Elveimmel nem fér össze önöket bármiről tájékoztatni” – fakadt ki Dávid Ibolya ex-MDF-es guru a Hír Tv kamerája előtt. Az a kérdés készítette ki, hogy vajon igaz-e: a jövőben a Demokratikus Koalíció soraiban kíván politizálni.

davidi.jpgPersze nem mellékes, hogy hol és mikor szegezte neki a kérdést a riporter hölgy, a bíróság folyosóján, lépcsőjén. Tegnap ugyanis Dávid Ibolyát és Szilvásy Györgyöt, a Gyurcsány-kormány egykori titokminiszterét, illetve további két emberkét a bíróság első fokon felmentette az UD Zrt.-vel összefüggő megfigyelési ügyben személyes adattal visszaélés, illetve kényszerítés vádja alól. Hurrá.

„A leghatározottabban visszautasítom azt, hogy ilyen és hasonló kérdéseket föltegyen nekem a mai napon, amikor itt ítélethirdetés volt. És ez az ítélethirdetés megállapította, hogy négy éven keresztül alaptalanul meghurcoltak. Köszönöm szépen, de továbbra sem kívánok nyilatkozni a Hír Tv-nek. Elveimmel nem fér össze önöket bármiről tájékoztatni” – mondotta a nagyságos asszony.

A kérdés inkább az, hogy egy politikus elzárkózhat egy médiumtól? Megtagadhatja a választ? Pláne egy ilyen helyzetben? A jónép választotta meg, az emberek nélkül – akik akarva-akaratlan rá voksoltak, valamikor, valahol – egy senki lenne.

Közszereplő lett, aki másokat képvisel. Aztán belekeveredett valamibe – vagy belekeverte magát –, és eltűnt a süllyesztőben, mint Gundel Takács Gábor szegény lúzerei a Maradj talpon! című, rendkívül sikeres produkcióban. („Ibolya, hát ez most nem jött össze. Nem, a válasz sajnos nem jó, az MDF-t nem Te alapítottad tök egyedül. Viszlát!” – mondhatná. Majd mosolyogva hozzáteszi: „De a DK-ban még lehet keresnivalód! Csak azt a fürdőrucis fotódat tudnám feledni!”.)

„Elveimmel nem fér össze önöket bármiről tájékoztatni.” Egy bukott politikus még mindig képvisel valakiket? Ok, a Hír Tv se szent, megvannak ottan azért a csak néhány ember által átlátott, irányított szálacskák, helyzetek. Nem közmédium, magánpénzből működik, és termeli az anyagi, politikai tőkét. Volt, hogy az SZDSZ-esek bojkotálták, igen, a Fidesz meg a Napkeltét. De egy állampolgárok által megválasztott – ezáltal ismertté lett – politikus megtagadhatja számára a választ?

De legalább Dávid Ibolya volt annyira korrekt, hogy nem rugdosta le a riporternőt a lépcsőn, és köpött rá a sarokban. Mint az a brutális Veres Zidane János, annak idején olyan csúnyán bántalmazta szegény, ártatlan Császár Attilát.

Fotó: http://www.mkogy.hu/kepviselo/elet/d349.htm

Szerző: Mediafika  2012.04.26. 10:02 74 komment · 1 trackback

Címkék: média hírtv politikus újságíró forgatás

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr284474282

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Felmentették Ultra Ibolyát az UV Zrt. ügyben 2012.04.26. 11:48:31

A mai napon pont került a közvéleményt évek óta lázban tartó UV Zrt. néven elhíresült ügyben, melynek elsőrendű vádlottját Ultra Ibolyát több millió ember megbetegedéséért, és évente több tízezer ember haláláért tették felelőssé. Ultra Ibolyát, az UV Z...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marco Soprano 2012.04.26. 10:34:01

"Nagysagos asszony" - nyilvan nem elfogult a cikk. Egyebkent a nyominger Hir TV-nek en sem nyilatkoznek. Csaszar "a radioban annak idejen mindenki szivatott mert bena voltam" Attilat meg inkabb hagyjuk. Most vegre kielheti a komplexusait.

zsebatya 2012.04.26. 10:34:22

Ennél gusztustalanabb posztot rég nem olvastam.

2012.04.26. 10:41:31

le is köphette volna a hirtvs hikált, egyetértettem volna vele

Fekete Mamba 2012.04.26. 10:42:38

@zsebatya: csak lassan a testtel. Nem tudhatjuk mért született a poszt, de azért nagyon sanszos, hogy jól átgondolt médiageg, és Dávid Ibolyáék fizettek érte. Mert hát elég körmönfontan, de iránta kelt szimpátiát. De az öreg rókákon nem foghat ki :-P

vénkujon 2012.04.26. 10:42:55

a fidesz által összetákolt ügy után, nem nyilatkozni a fidesz seggében lévő tv-adónak szerintem természetes dolog.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.26. 10:47:29

@vénkujon: Ha ez természetes, akkor nyílván természetes, hogy a Fidesz meg nem nyilatkozik az ATV-nek, illetve az MSZP kormány irányította közszolgálatinak.

Szerintem ez rohadtul nem természetes.
Természetes az, hogy van politikailag elfogult média, mitöbb igen kevés független van, és a közszereplő válaszol ha kérdezik.

Ez a természetes.

Az összes többi nem válaszolok, nem szeretlek, az csak a megosztottságot növeli, ami tönkre teszi az országot.

nósumifan 2012.04.26. 10:48:01

Ez most nagyon mellément, nagyságos posztoló!
Nem mintha a korábbi fikázások olyan jók lettek volna...
De a Hír-TV-ben még lehet keresnivalód!
Lánchíd Rádió? Magyar Hírlap?

Na viszlát!

zsebatya 2012.04.26. 10:48:47

@Fekete Mamba: Kígyó barátom, nagy baj van, ha nem érzed a sorok mögül kitüremkedő kaján lesajnálást. Ezek az emberek bizottságról bíróságra, bíróságra bizottságra jártak és nem volt jó neik, miközben az alaphelyzet mégiscsak az volt, hogy róluk, támadható pontjaikról adtak információ-begyűjtési utasítást ismeretlen megbízók. Mit tudtak csinálni, kimentek a nyilvánosság elé, oszt szoptak hosszú hónapokon át. Ez azért médiagegnek eléggé durvának látszik. De ha igazad lenne, megkövetlek. Hál istennek, az "asztal alatti" világban nincs túl nagy tapasztalatom.

dr Smittpálelnökúr 2012.04.26. 10:51:59

1. Nagyon helyes, hogy nem nyilatkozott nekik, az a gennycsatorna majdnem eléri az echo tv mélységeit.

2. Miért kéne képviselnie bárkit is? Mondta, hogy másnak a nevében nem nyilatkozik?

3. A közszolgálati Tv egyik műsorát bojkottálni kicsit nagyobb probléma, mint egy magántársaságnak nem nyilatkozni, tehát kérem nem egy kalap alá venni a fidesz tettét bárki máséval.

ob.szerver 2012.04.26. 10:54:13

Ennél az epizódnál azért vannak érdekesebb dolgok is ebben az ügyben. Például:
1 A fidesz magán titkoszolgálatot tart fenn.
2. A szervezetet Csányi Sándor pénzeli
3. A titkosszolgálat törvénytelen eszközökkel meg akarja puccsolni egy párt vezetőjét
4. Amikor kiderül, azokat vádolják meg, akik ellen a puccsot szervezték
5. A magán titkosszolgálat ellen nincs eljárás.

Miért nem ezekről szól a poszt?

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.26. 11:00:09

@ob.szerver: a krvaanjád.

arról a dávid eboláról van szó, aki a herényi káróval kiszervezte az alapítók alól az MDF-et és ellopta?

tiltja vmi törvény, hogy vki magánnyomozót bízzon meg egy másik személy megfigyelésével? a hogyanról törvény rendelkezik.

a többi egy kalap sz@r.

jah amúgy Vasvári bíró vicces ember.
"a jog betűjéhez való ragaszkodás súlyos jogtalanságot eredményezhet."
aham :D

másodfokon sittre megy ebola

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.26. 11:01:26

@ob.szerver: Nem magán titkosszolgálat, hanem magán nyomozó.
A magán nyomozókat és Fideszes politikusokat hallgatott le az MSZP vezette titkosszolgálat.

Semmiféle puccs nem volt, Almásyt akarták lejáratni, mert indulni merészelt Ibike ellenében.

Ibike meg ha tényleg a DK-ba vándorol, hát az nagy pofáraesés lesz az egész MDF emlékének.

Bár Ibike jóhírének már nem árthat a DK az tény.

zsebatya 2012.04.26. 11:01:57

@ob.szerver: Alepvetően igazad van, de mára politika és az ahhoz kapcsolódó komment-posztoló világ ilyen rohadt almává érett. De ezért - ha bíróság mondja, hogy nem követtek el a nyilvánosság elé kiállók bűncselekményt - már legalább egy ilyen poszt ne fröcsögjön rájuk újabb nyálakat. De ismétlem, a lényeget illetően igazad van.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.26. 11:03:33

1,2 millió forintot kell fizetnie, és nyilvánosan sajnálkozását kell kifejeznie Dávid Ibolyának. Az MDF volt elnöke ugyanis kedden jogerősen is pert vesztett a Fővárosi Ítélőtáblán az UD Zrt. Tulajdonosával szemben.

az nem baj, hogy gyurcsányék fideszeseket meg csányit is lehallgatták, hogy a díszként tartott, hatástalanított AK-ra hivatkozva mentek az UD-hez, aztán elvitték a számítógépeket, hogy miattak most 1.8rd-t fizethet az állam...

a két párttolvaj az áldozat, mert a törvény betűjéhez való ragaszkodás igazságtalan :D
másodfokon majd elítélik őket.

az igazságszolgáltatást meg kell tisztítani a vasvári féléktől...

Terézágyú 2012.04.26. 11:03:56

@Trompf:
"Ha ez természetes, akkor nyílván természetes, hogy a Fidesz meg nem nyilatkozik az ATV-nek, illetve az MSZP kormány irányította közszolgálatinak."

Igen, a fityesz bojkottálta a napkeltét.
Ezt a cikk is írja.

Egyébként persze a hörrtévés kérdése valóban kicsit olyan volt, hogy "igaz-e hogy a jövőben strichelésből tartja fent magát?"...

ob.szerver 2012.04.26. 11:05:23

Most olvasom:

index.hu/belfold/2012/04/25/megegyezett_az_ud_az_allammal_az_1_8_milliardos_karteritesi_perben/

Valószínűleg nem lehet majd titokban tartani, hogy a fideszrezsim mennyit ajándékozott a Fidesz magán-titkosszolgálatának az adófizetők pénzéből.

Mindenesetre itt az újabb témajavaslat egy poszthoz.

vénkujon 2012.04.26. 11:06:07

@Trompf: k@rvára nem természetes az elfogult média. gondolom a régmúltat emlegeted a "közszolgálati-mszp" viszonylatban amúgy?

zsebatya 2012.04.26. 11:06:33

@Trompf: Te most nagyot tévedsz, de ehhez jogod van.

Balt 2012.04.26. 11:07:51

Ám legyen: DK-ba vele, azzal egyszer s mindenkorra igazolódik az inkriminált Gyurcsány(-Szívásy)-machináció...

Fekete Mamba 2012.04.26. 11:08:30

@zsebatya: újra: csak ne olyan hevesen, nem akar bántani senki, olvass lassan. Nem írtam, hogy a megfigyelési ügy a médiageg, hanem, hogy ez poszt lehet az. Nézd meg a kommenteket, nagyrészt a megtámadott Ibolya pártjára állnak (persze majd befutnak trollok is). Persze lehet, hogy nincs igazam, és posztoló tényleg ilyen otrombán gusztustalan, és komolyan gondolja. Én csak megpróbáltam feltételezni, hogy gondolkodó ember írta, és akkor az első értelmezés adódik.

Kutyuu 2012.04.26. 11:09:39

Ööö, csak én nem találtam korábbi posztot tőled, amiben az indexvideo, vagy a hvg.hu által kutyafuttában megkérdezett kormánypárti politikusat fikázod, amint hétről hétre hajtják el a riportereket a legnagyobb undorító arccal (nem nyilatkozom, ne hátráltasson kérem, rohanok ülésre, ésatöbbi).

Vagy Orbán legújabb módszeréről, hogy csak a kormánypárti MTI-t enged be ide-oda?

De írhatnál egy jó kis posztot pl. Nemcsák Vágási indexes nemnyilatkozomjáról is.
Mindezt egy közpénzből fenntartott színház igazgatójaként tette...
www.youtube.com/watch?v=ko_WWX4V-wc

Kettős mérce biza, nem is kicsit.

Balt 2012.04.26. 11:11:28

@Terézágyú: "örrtévés kérdése valóban kicsit olyan volt, hogy "igaz-e hogy a jövőben strichelésből tartja fent magát?"..."

:) Ejnye már, a magyar demokrácia letéteményeséről így beszélni...? Kíváncsi vagyok, a DK-ban érteni fog-e a focihoz...

ob.szerver 2012.04.26. 11:14:50

@Trompf:

"Semmiféle puccs nem volt, Almásyt akarták lejáratni, mert indulni merészelt Ibike ellenében."

A hangfelvételek fenn voltak a neten. Két lehetséges magyarázat a kommentedre:
1. Nem hallottad őket
2. Saját fülednek sem hiszel.

Finoman fogalmazva.

nósumifan 2012.04.26. 11:17:07

Nem szeretem az összeesküvés-elméleteket, de:

A napnál világosabb, hogy koholt vádakról, koncepciós perről volt szó, aminek célja a majdani 2/3 bebiztosítása volt, ennek az álügynek a segítségével is.
Jobbról eltakarítani az MDF-et, amely Dávid és Herényi vezetése alatt még romjaiban sem volt hajlandó KDNP-s, vagy "kisgizdás" beolvadósdit játszani.
Balra pedig folytassuk a lejáratást, (ebben az ügyben) minden alap nélkül.
Miközben bűncselekményt csak a feljelentők: fideszes politikusok és (azóta még jobban) megfizetett vigécei követtek el.
És láss csodát! Hiába a magukat ügyésznek álcázó pojácák idétlenkedése, a minimális józan észt is nélkülöző áljogász csűrcsavarása, szerencsére vannak még tökös bírók, akik ki merik mondani, amit látnak. Igaz, egyelőre csak első fokon...

De meddig?
Most jön Handó úrhölgy első éles bevetése?
Bár ezt a témát már fölösleges folytatni, mert a célt elérték.

A Hír-TV pedig pontosan azokat a gusztustalan, hazug és cinikus célokat szolgálja, ennek megfelelő módszerekkel, amit a 2/3-os hatalomban tobzódó bálványaik, közvetett és közvetlen pénzelőik művelnek és megkövetelnek.

Nagyon sötét korszakhoz értünk.

Melyben ez az igazi médiafika!!!

stf! 2012.04.26. 11:19:12

A Hír Tv akkor lenne jó, ha egész nap azt a zenét sugároznák csak, ami a hírek előtti visszaszámláláskor megy.
Ja, és akkor még kiegyensúlyozott is lenne...

odamondom 2012.04.26. 11:19:42

Dávid Ibolya bukott politikus.
Politikai karaktergyilkosság áldozata, akárcsak Gyurcsány.
Azért nagy különbség van a kettő között!
Annyira nagy, hogy maga a kérdésfeltevés is értelmetlen a DK-ba belépéssel kapcsolatban.
DI indulatos reagálását a Hír TV kérdésére megértem.
Végül is a fidesz és annak médiabérencei nem kis mértékben járultak hozzá a bukásához.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.26. 11:22:29

@ob.szerver: miről beszélsz?
a fidesz tette tönkre az UD-t?miattuk kell 1.8mrd-t fizetni?

ahogy tátrainak is a gci fidesz fizet most 200millát, mert oszkó anno jogtalanul kirúgta.
véletlen sem úgy volt, hogy izé, kezd meleg lenni a talaj, lehet sittre is megyek nem lesz pénzem. ha azt akarjátok, hogy hallgassak, rúgjatok ki jogtalanul, majd kapok 200millát, oszt akkor leszarom, ha 2-3 évet ülnöm kell. de az se baj, ha nem kell.

mit ajvékolnál te kcsög, ha a fidesz csinálna olyat, hogy

1. egy hatástalanított dísz-AK-ra hivatkozva házkutatást rendelnek el
2. erre hivatkozva lefoglalják az összes számítástechnikai eszközt, lenullázzák a céget
3. utána olyan kamuinformációkkal nyomják tele a sajtót, hogy kormányzati gerinchálózatot meg az origo levelezőrendszerét(freemail) támadták :DDD
4. ezt az origo azonnal cáfolta :D kormányzati gerinchálózat meg nem is volt, vagy mi az? :D
5. az is gyurcsányékhoz kerül, hogy gipsz jakab megbízta az UD-t, hogy a krválkodó feleségét figyelje

vasvári bíró megy a levesbe remélem.@nósumifan:

nósumifan 2012.04.26. 11:26:23

@Mr. Vissarionovich: örülök, hogy a kulturha is megérkezett.

Biztos igazad van: levesbe mindenkivel, aki nem a fideszt szolgálja!

Kemény, harcos demokrata vagy!

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.26. 11:31:59

@nósumifan:
az év vicce. MDF-et jobbról? :DDDD

évekkel korábban volt már egy ítélet, hogy dávid ebola és herényi káró szili kati segítségével jogtalanul lopta el az MDF-et az alapítók alkotta többségtől.

amikor lezsákot meg a többieket kizárták, na az volt a nonszensz. akkor totális demokrácia volt itt, minden jó volt :DDD

most meg veritek a nyálatokat egy liberálbolsevik bírócska első fokú ítéletére, ami nonszensz.

1. megbízni egy törvényesen működő nyomozócéget, hogy terhelő adatokt találjon egy állampolgárról - a törvényes kereteket betartva - nem bűn.
ha ebola ártatlan lenne, a felvétel hallatán nevetett volna, és annyit mond: "keressenek csak".
2. ő ezt felhasználva kényszerítette almássyt a visszalépésre, mert az indulni mert ellene, és volt pofája egy olyan, teljesen törvényes eszközhöz nyúlni, hogy megbízok egy céget, hogy ellenfelemre nézve tehelő dolgokat szedjen össze, amivel én a kampányban érvelni tudok. vagy ebolára más törvények vonatkoznak? csak gipsz jakab figyeltetheti a nőjét, hogy félrekefél-e? ha eboláról lehet terhelő adatokat gyűjteni, akkor kell is.

3. csányit is meg akarta zsarolni, de az kib@szta az irodájából a krvát.

4. államtitkot képező hangfelvételt sajtónak átadni

meg úgy eleve: titkosszolgálatot ellenzéki politikusok megfigyelésére használni (ugye volt már erre példa korábban is), felvételeket politikai célokra felhasználni, államtitkotsérteni az jó :D az demokratikus.

persze, hogy félt ebola. sokba volt neki ellopni az MDF-et, be kellett nyalni gyurcsánynak csontig. ezután egy nyikhaj el mer indulni ellene? oszt még van pofája terhelőket gyűjteni róla? (amit nem tilt semmilyen törvény)

Kutchek (törölt) 2012.04.26. 11:37:40

Erről az jut eszembe, amikor a fideszesek nem mentek be a Napkeltébe.

A HörrTv-t megértem, hogy a tárgyalás apropóján nem akarta az UD Zrt-ről kérdezni, hisz valszeg többet tudtak róla, mint Ibolya:)))

De megragadták az alkalmat egy kis gyurcsányozáshoz.

boyob 2012.04.26. 11:38:34

A Fidesz megpróbálta átvenni a hatalmat az MDF felett Almássi Kornél puhagerincű csatasorba állításával a 2010-es választások előtt.Kiderült a Fidesz terv és az is hogy volt b.terv is,megpróbáltak Dávid Ibolyára nézve terhelő bizonyítékokat gyűjteni az UD Zrt.titkosszolgálati és illegális módszerek segítségével.ha találtak volna valamit akkor Dávid Ibolya "önként" visszalépett volna. :)

A fidesz terv nem sikerült,de hogy állunk most a jelenben?

No,ehhez képest Almássi ott vigyorog a Vitézy féle BKK-nál havi 2 millióért,plusz a cégébe küldik az állami megrendelést évi néhány száz milliós értékben.Ő jól járt és érdekes módon mindenki aki azon az oldalon volt.
Pedig az volt a bűnözöi oldal,hogy llehet ez vajon?:)

zsebatya 2012.04.26. 11:40:29

@Fekete Mamba: Oké, meggyőzhető vagyok. De gyanítom, az igazságot még egy darabig nem tudjuk meg. Ahogy azt sem, médiageg-e ez a cikk (mellesleg valóban felületes voltam, bocs), és azt sem, valójában kinek is az agyából jött elő ez az egész. De annak nőjön a pöcsén/cicijén köröm.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.26. 11:45:19

@boyob: miért hazudsz?

"megpróbáltak Dávid Ibolyára nézve terhelő bizonyítékokat gyűjteni"
és? ez teljesen törvényes, amíg nem a zirányításod alatt lévő titkosszolgálatot használod erre törvénytelenül, mint az MSZP-kormányok, hanem elsétálsz egy bejegyzett, törvényesen működő nyomozócéghez, mint amilyen az UD is volt.

2. az egyik felvétel pont arról szólt, hogy az UD elutasította a felkérést :DDD
de ezzel nem foglalkozunk, ugyebár

3. ahogy azzal sem, hogy ezután milyen törvénytelenségek sorát követte el az MSZP-SZDSZ-MDF koalíció...

izé:
-bűn elindulni az amúgy párttolvaj ebola ellen? nem
-bűn politikai szövetségest, támogatót keresni ehhez a szándékomhoz? nem
-bűn az a szándék, hogy megbízok egy legálisan működő nyomozócéget, hogy terhelő adatokat keressen az ellenfelemről? nem

bűn lehallgatni az irányításom alatt lévő titkosszolgálattal az ellenzéket? igen
bűn ezeket a felvételeket abban a hamis kontextusban, hogy itt valami bűncselekményt követnek el valakik, politikai célokra felhasználni, valakit megzsarolni vele, aztán államtitkot sértve a nyilvánosság előtt lejátszani? igen
bűn az ilyet bíróként legaláizálni elképesztő indokokra hivatkozva? igen

nósumifan 2012.04.26. 11:46:25

@Mr. Vissarionovich:
Szólj, ha beszélsz, és nem fosod a szót...
A paneleket meg nyugodtan kihagyhatod:
"veritek a nyálatokat"
"liberálbolsevik bírócska"
Ismerjük már mind!

És jelezd, ha legalább te érted azt, amit mondasz.

Meg fel kéne hagyni ezzel az idiotizmussal:
Amit mi csinálunk, az mind jogszerű,
amit más, az mind jogtalan.

Nagy pofáraesés lesz még ebből, hidd el...

Yeto 2012.04.26. 11:48:12

Messze a HírTV veszti el a legtöbb helyreigazítási pert, ergo nem tájékoztatással hanem hazudozással foglalkoznak, mindezt ráadásul az adónkból 2010 óta (ne nézzetek már senkit hülyének hogy a reklámbevételekből működnek), így aztán senki semmiféle nyilatkozási kötelezettséggel nem tartozik irányukban, se morális, se egyéb értelemben.
Ha meg elállod az útját valakinek, ne csodálkozz ha fellöknek. Ha egy Hírtévés faszkalap vagy akkor meg pláne.

Dezső bácsi 2012.04.26. 11:55:07

@dr Kangörény: Huha, ön rettentő ostoba és elfogult ember lehet.
Gyárfás úr Napkeltéje magán cég volt szintúgy. És igen a Hír Tv elfogult, ez tény de ne keverjük a dolgokat azért.

K.Z 2012.04.26. 12:03:00

BElefér-e, hogy egy politikus bojkottáljon egy médiumot? Hát naná! A vélemény-nem-nyilvánítás is vélemény. Amúgy mióta média a HírTV kedves posztíró? Ugyan kocogjon már fel szépen a cégbíróság (ingyenes) honlapjára és tessék már szépen megnézni, hogy ki a Hörrtv tulaja. Na, tetszik látni? HÁt persze, hogy a Simicska Lajos. A demokratikus sajtó nagy hülyesége, hogy "médiumnak" fogadja el a 100 százalék Fidesz-tulajdonban lévő pártagit-propaganda termékeket, pl. Magyar Nemzet, HírTV, Heti Válasz stb.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.26. 12:15:56

@nósumifan: tehát érdemi válaszra képtelen vagy, mert a kommentekből az érdemi részt ki sem tudod hámozni. mi a krvaanjádért nem mész inkább engribördözni te kcsög?

nósumifan 2012.04.26. 12:23:47

@Mr. Vissarionovich:
Ugye épp nőnemű felmenőddel beszélgetsz most?
Mondjad neki serényen!
Kb. erre vagytok képesek...
"Tartalomhoz a forma..."

:-)

rockjano 2012.04.26. 12:24:08

Az hogy a HírTV szésőségesen elfogult média az nem kérdés (legalábis legtöbb műsorában van ahol csak kevésbé)

Egyébként szerintem nyilatkozni kell és keményen oda kell nekik mondani mindenkinek mindenhol.

Más kérdés pesze hogy majd mit vágnak be az esti híradóba.

komissarlajos 2012.04.26. 12:37:03

Kár, hogy D. I. nem a posztolót rugdossa le a lépcsőn és köp rá jó nagyokat.

hopptarisznya 2012.04.26. 12:48:56

@ob.szerver: "A magán titkosszolgálat ellen nincs eljárás."

Erről a beégésről beszélsz(?):

"az UD Zrt. vezető informatikusának lehallgatása során emlegetett MAC-et (Apple Macintosh) érthették "MEH"-nek. S ebből azt a következtetést vonták le, hogy az UD-sek a Miniszterelnöki Hivatal rendszerében kutakodnak..."

Na ennyit a "magán titkosszolgálatról". A MSZP-s komcsik meg hozták a formájukat.. Szakértelem nulla... Megy a riogatás a "szlovák terroristákkal", meg a miniszterelnöki hivatalt lehallgató magáncégről. Ez egy sima magánynyomozó vég volt. Mellesleg az UD Zrt magyar cégeket védett. (OTP-MOL) Ez nem tetszett a rohadt komcsiknak, hisz épp az OMV-nek árulták az országot. (és azokon keresztül, az oroszoknak) Istenem, annyira örülök, hogy vége van annak a rendszernek. A fidesz összes baromsága ellenére is azt mondom, hogy ezt a szarházi, magyarellenes brigádot (MSZP, DK) a büdös életben nem akarom hatalomközelben tudni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.26. 12:52:37

Elvi alapon igaza van a posztírónak: a közszereplő nyilatkozzon. Gyakorlatilag viszont van emberi tényező is, ami érthetővé teszi, hogy egyes közszereplők nem szívesen nyilatkoznak egyes médiumoknak.

Persze azért jobb lenne, ha felül tudnának emelkedni ezen.

==T== 2012.04.26. 12:54:49

Azért ne tegyetek már úgy, mintha Ibolya és herényi szolgája nem alkalmaztak volna pártbeli ellenfeleik ellen adott esetben a saját szabályzataiknak és a vonatkoó házszabálynak ellenmondó eszközöket.

Gondoljuk csak a több ütemben zajló kizárásokra. Gyakorlatilag Ibolyka mindenkit kizáratott a pártból és a frakcióból, aki szembe ment vele, nem csoda, ha tele lett ellenségekkel.

2012.04.26. 12:58:05

@Mr. Vissarionovich: A titkosszoláglatok nem az ellenzéket hallgatták le, hanem az UD Zrt-t. Arról nem a lehallgató tehet, hogy az UD Zrt szoros kapcsolatban állt az akkori ellenzékkel.
Az UD Zrt-ről a lehallgatások során bizonyítékok születtek, miszerint megbízás alapján, törvénytelen módszerekkel gyűjtenek információkat személyekről, cégekről.

hopptarisznya 2012.04.26. 13:08:15

@Ylim: akkor nézzük miről "tehet" a lehallgató szolgálat:

"ezeket a felvételeket abban a hamis kontextusban, hogy itt valami bűncselekményt követnek el valakik, politikai célokra felhasználni, valakit megzsarolni vele, aztán államtitkot sértve a nyilvánosság előtt lejátszani"
(MeH vs Mac sztori, "fegyverek lefoglalása"... stb álhírek terjesztése)

"az ilyet bíróként legaláizálni elképesztő indokokra hivatkozva"
(mondjuk a 2006-os zsinórban kiosztott előzetes letartóztatások után ez csak egy ujjmozdulat volt a komcsiknak)

v. jókormányzósember 2012.04.26. 13:18:14

Hej, hej! Sőt- szegín tombat (cíp, maghiar név- heil- is- la!)

Nna- aggyon az Isten- több józanságot - nazimentes (heil, hej!) Magyarországot!

La!

Nahunvane- ides ecsém, media(cíp, maghiar nív ez es! Hej, he...)- f.ka!

(Eztet meg botta' cse pickánám, mer, míg a vígin fertődzésvecíles lecc! (Aho' ezek mondgyák- bájohadzard! Hej!)

Nna- nízzük!

"Veres - Zidane János"- hát, ides ecsém- hát nem tudod, hogy mostanában a demokrata lapokat- (neeem, nemaszt, amelik igazából f....ta- neeem- a demokratákat- az igaziakat- hej!) cúval, hogy bé sem engedik(!) a parlamentbö? Megamikor a fajatal demagógock cövetcsége- fa(de)sz (innye- úgy érok mán hejesen, mint az első áLamfői látogatásom elsö áLomása lenne! :-))- cóval, ha a fa(de)sz tartott mucsacsú-ton gyűlíccst, hát kent átak a ....kek, aszt úgy kéhajintották azokat, akik ecsetleg kírdezni akartak, hogy la- hát, akkor a rímhírívi (supported báj- bbc- azok ecs tuggyák, mellik a jó hü...

...síges tíví itteny! :-)) - Na, cóval, akkor ha a menecterenök elleniben lennének a rímhírtíví-nél, akkor vallon béengették -i vóna bárhova es? Ugyi! Hej, (heil)- há' mán röhögc te is, ides gyermeköm, me?

Meg, emlíkcel, amikor a MAGYAR HÍRLAP (neeem, nem, nem a cennylap, a HÍRLAP!) fénkípíce - lé akarta fínkípezni a rencerváltáskor meggrundót bányáct- kűbányáct- ho' akkó meg me történt annak a fenkípezőgípivel- nem- nem fejelték meg, öccetörték, mint a...

NNa- ides gyermeköm- hát többet én nem es írnék- gondókodni! Actat kő!

Különösen mocst, hogy aza...

(idézöm):

"hajazájemef gyün- én megyek!"- Hát- teccsék mán menni- csapatocstú'!

Nna- aggyon az Isten- több józancságot-

nazi (vagy zaci? :hej!) mentes Magyarországot!

VJK

tothmi 2012.04.26. 13:30:06

@ob.szerver: A mai hír szerint az UD Zrt. az államtól peren kívüli egyezség keretén belül az ügy miatti "tönkremenetelért"
1.8 Mrd Forintot kap! Mégegyszer: az államtól!

tothmi 2012.04.26. 13:37:09

@Fedor:

A közszereplő fogalmát - bírói joggyakorlati előzmények után a 2003. évi III. tv. (ügynöktörvény) 1.§ (1) bekezdés 13. pontja vezette be a magyar jogba. Ezek szerint közszereplő az a személy, aki közhatalmat gyakorol, gyakorolt vagy közhatalom gyakorlásával járó tisztségre jelölték, illetve aki a politikai közvéleményt feladatszerűen alakítja vagy alakította.

A magyar Alkotmánybíróság 36/1994 ABH számú határozata kimondja, hogy A közszereplést vállaló személyeknek vállalni kell azt is, hogy mind a sajtó, mind pedig a szélesebb közvélemény figyelemmel kíséri minden szavukat és cselekedetüket, így nagyobb türelmet kell tanúsítaniuk a kritikai megnyilvánulásokkal szemben.

A nyilatkozattételi kötelezettségről szó sincs! Csak egy példa: Matolcsi kb. két éve bojkottálja az Egyenes Beszédet.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.26. 13:53:17

@tothmi: "A nyilatkozattételi kötelezettségről szó sincs!"

Nem törvényi kötelezettségről beszéltem, hanem állampolgári elvárásról. És lényegtelen, hogy konkrétan kiről van szó, ez minden politikusra vonatkozik, bárhova is tartozzék.

Virág et. 2012.04.26. 13:57:15

Dávid Ibolya nem képviselő és mára már pártnak sem tagja. Nem tartozik elszámolással senkinek és nyilatkoznia sem kell.

Virág et. 2012.04.26. 14:07:57

Most vagyok itt először, minden bejegyzés ilyen alacsny színvonalú vagy ez most kivételes eset?

gebsi42 2012.04.26. 14:08:55

A poszt toló ügyesen belekeverte Verest, de kifelejtette Gyurcsányt! Remélem elismerik részteljesitésnek és kap valamennyit pénzt az igyekezetért.

Velence19 2012.04.26. 14:22:39

@zsebatya: egyetértek! Lassan csak akkor fogom a Nivót olvasni, ha vészesen lecsökken a vérnyomásom és nincs kéznél gyógyszer. Dávid Ibolya ma már nem közszereplő, ezért joga van bárkit nem szeretni és elküldeni melegebb éghajlatra.

Velence19 2012.04.26. 14:25:56

@ob.szerver: mert az ezekről szóló posztokat nem fizeti a Fidesz agit-prop. osztálya:)

Melee 2012.04.26. 14:26:58

"A kérdés inkább az, hogy egy politikus elzárkózhat egy médiumtól?"

Nem emlékszem, hogy a blognak lettek volna ilyen agályai, amikor a Fidesz zárkózott el az ATV-től és a Klub rádiótól.

Nem mellesleg, az UD Zrt lehallgatási ügyben csak a vádnak voltak tanúi, és azok tanúvallomása alapján ítéltek Dávidák javára. Nem véletlen, hisz az egész ügy arra hasonlít, amikor a tolvajt megfogják, és ő bepereli elkapóját személyi jogai korlátozásáért, mert nem engedték szabadon mozogni. Itt Dávidék az elkapók és az UD a tolvaj, amelynek érintett tagjai azóta új cégekben több milliárd forint állami támogatást kaptak, és párhuzamos perben a jelek szerint közel kétmilliárd forint kártérítést is kap az UD az államtól, miközben elmarasztalják őket tevékenységükért. No de majd Handó Tünde megoldja második körben egy megfelelőbb bíró delegálásával.

stf! 2012.04.26. 14:33:12

Remélem, a Hír TV-ben is minden órában elmondják, hogy a bíró szerint a feljelentők és a tanúk is szava hihetetlen emberek.

dr Smittpálelnökúr 2012.04.26. 14:33:58

@hopptarisznya: Te arra vered, hogy komcsizol?

Vedd már észre, hogy szeretett viktorod az egyetlen igazi kommunista az elmúlt 22 év miniszterelnökei között. Igen, Horn Gyulát is beleértve, ugyanis ő miniszterelnökként már egyáltalán nem volt kommunista, a szeretett vezér viszont a hatalomban vált igazán azzá.

Velence19 2012.04.26. 14:33:59

@Mr. Vissarionovich: már megint az a hülye agit-prop., amelyik pontatlan szöveget adott neked. "4. államtitkot képező hangfelvételt sajtónak átadni". A CD-n szereplő szöveget először Demeter és Szíjjártó urak tették fel a netre. A pártatlan ügyészek ezt nem találták büntetendőnek, csak azt, hogy Szilvásy átadta a Nemzetbiztonsági Bizottságnak (ez volt a dolga), majd annak egyik tagja (Demeter) kiszivárogtatta. Biztosra ment, tudta, nem lesz belőle baj.

tothmi 2012.04.26. 14:41:11

@Fedor:

Nem akarok vitát, de:"Elvi alapon igaza van a posztírónak: a közszereplő nyilatkozzon."-ból nem ez derül ki. A többi stimmel.

odamondom 2012.04.26. 14:49:14

Kiderült hogy a Dávid Ibolya elleni vád koncepciós volt.
Jóvátételként javaslom a fidesznek, hogy vonja vissza Áder jelölését a köztársasági elnöki posztra, és jelölje Dávid Ibolyát.
Több érv szólna mellette.
-Nő még nem volt KE
-Szakmailag képzett
-Politikai tapasztalatokkal rendelkezik
-Bírja sok jobb és baloldali választó bizalmát, meg tudná testesíteni a nemzet egységét.
-Egyetlen pártnak sem katonája

parttalan 2012.04.26. 15:12:21

" Volt, hogy az SZDSZ-esek bojkotálták, igen, a Fidesz meg a Napkeltét. De egy állampolgárok által megválasztott – ezáltal ismertté lett – politikus megtagadhatja számára a választ?"

Már nem aktív politikus, csak volt közszereplő: szíve joga bárkinek bármikor megtagadni a válaszadást. Míg a tróger fidesz-kdnp-sek aktív képviselőkként nem mentek be a Nap-Kelte stúdiójába, míg Bánó és az Orosz József ott van. Szóval ég-és föld a különbség, posztolónak kár hogy nem esik le.

lacylla 2012.04.26. 15:17:41

Hír TV-t nem szeretni nem is olyan nehéz, rendes embernek kifejezetten egyértelmű lehet.

parttalan 2012.04.26. 15:18:59

Plusz még annyi, hogy egy magántelevíziótársaságnak és egy, az adófizetők pénzéből fönntartott közszolgálati médiumnak nem nyilatkozni is meglehetős megítélési különbséget takar...de megint csak az aktív politikusok tárgyában. Dávid visszavonult, semmi nyilatkozási kötelezettsége sincs a média felé.

Virág et. 2012.04.26. 15:20:09

@Velence19: Egy hétmérföldes idiótával próbálsz értelmesen beszélgetni. Csak szólok.

RolyPoly 2012.04.26. 15:24:32

Nem olvasom el az összeset, bocs, de Dávid Ibolyának miért is kellene bárkinek bármiről nyilatkoznia?A posztban az van, hogy közszereplővé vált. Igen,azzá. De jelen pillanatban senkit az égvilágon nem képvisel, tekintettel arra, hogy kiszorult az OGY-ből. Tök rendben van és joga van azt mondani, hogy nem kíván nyilatkozni. Nem az adófizetők pénzéből él, nincs pártja,nem képvisel senkit. Az alapfelvetés tök rossz.HA az MDF elnökéről lenne szó, aki a közpénzekről nem nyilatkozik, az gáz lenne,de most - és azon a tárgyaláson - saját magát képviseli és ilyen minőségében nem kívánt nyilatkozni...

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.26. 15:26:14

@Ylim: "Az UD Zrt-ről a lehallgatások során bizonyítékok születtek, miszerint megbízás alapján, törvénytelen módszerekkel gyűjtenek információkat személyekről, cégekről."

hazudj még ilyeneket, hátha téged is beperelnek és nyernek :D

"miszerint megbízás alapján"
szerinted mi alapján működnek a magánynomozó cégek?

"törvénytelen módszerekkel"
erre vmi forrás? ja, hogy rágalmaztál? :D

"gyűjtenek információkat személyekről, cégekről."
ez a dolguk. erre alakultak törvényesen, a fent említett tevékenységnek még TEÁOR száma is van b@szod :DD

most akkor van terhelő ebolára, vagy sem?

room_101 2012.04.26. 15:36:54

Képzeld, kisköcsög, joga van. Ha közszereplő, akkor is. Sőt, még ha aktív politikus lenne, akkor is. Legfeljebb veszítene pár szavazatot az olyan retardáltak közt, mint a posztoló. Mivel ezek többségben vannak, el is tűnt Ibolya a színről. Az ország is ott tart, ahol a többség színvonala alapján elvárható.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.26. 15:39:17

@room_101: húú, még van a magadfajta állatból? hajráebola, igaz? :D

2012.04.26. 19:43:59

@Mr. Vissarionovich: Az általam hallott felvételek (bennük pl. magánterületen, az érintettek tudta nélkül elhelyezett rejtett kameráról, a megfigyelt cég számítógépére az érintettek tudta nélkül telepített kémprogramról van szó) és a hatályos jogszabályok alapján szerintem törvénytelen módszereket is használtak.
Ha a jogi ismereteim elégtelen volta miatt valamit rosszul értelmeztem, akkor az max. tévedés.

Látod, az a legnagyobb baj a vallásszerűen politizálókkal, hogy nem még az alapvető fogalmak közötti különbségekkel sincsenek tisztában.

Magánnyomozó csak olyan adatokat és csak olyan módszerekkel gyűjthet, amikre a megbízónak is jogosultsága van. Az adatgyűjtés, és a begyűjtött adatok kezelése során köteles betartani az Adatvédelmi törvény vonatkozó szabályait.
Tehát attól, hogy valakinek engedélye van magánynomozói tevékenység végzésére, még nem lesz belőle titkosszolgálat.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.26. 20:03:35

@tothmi: Bocs, de a szövegértési problémáiddal nem tudok mit kezdeni...

tothmi 2012.04.26. 21:09:39

@Fedor:

Írtam, nem akarok vitatkozni. Ezért inkább nem reagálok, csak tanácsolok. Olvasd el a blogot újra, valamint beírásod.

Virág et. 2012.04.27. 05:52:08

@Ylim: Jól tudod, csak egy hülyével vitatkozol. Magánnyomozó titkos adatgyűjtést nem végezhet, azaz nem hallgathat le senkit. Ilyet még a rendőr is csak előzetes bírói engedéllyel tehet.

Jótanács: vannak olyan kommentelők, akiket érdemes figyelmen kívül hagyni.
süti beállítások módosítása