„Azt mondták, hogy pláne, hogy a Klubrádiót hallgattam. Nem az, hogy rádiót hallgattam, hanem, hogy pláne. Na, ez engem kiütött” – mondta az a BKV buszsofőr, akit a BKK munkatársai egy ellenőrzés alatt azért róttak meg, mert fülhallgatóval rádiót hallgatott. Azt, hogy pláne, állítólag közvetlen főnöke tette hozzá. Márminthogy pláne, hogy a Klubrádiót hallgatta. A sofőr szerint azt mondta neki a főnöke, hogy “ez volt az utolsó húzása, pedig még sosem okozott balesetet, vagy kárt, de még csak panasz sem volt rá soha”.

Az ATV híre – azért elég meglepő lett volna, ha mondjuk a Hír Tv információi lettek volna ezek – szerint pár héttel ezelőtt történt az ellenőrzés. “Kitöltötték ezt a jegyzőkönyvet, hogy rádiót hallgattam, ezt én el is ismerem, merthogy rádiót hallgattam, amit, ugye, elvileg nem szabad. De én nem hantáztam, hogy csak a huzat miatt van benne a fülemben” – fogalmazott az ATV-nek Sebők-Gerard Béla. Legalább egy őszinte gyerek.

Rádiózott, amit elvileg nem szabad fülhallgatóval – illetve azért ez sem teljesen tisztázott. Megbüntették. A főnöke (akiről azért nem pontosan tudni ki, és nem is szólalt meg a riportban) meg beszólt, hogy még nagyobb a baj, hiszen a Klubrádiót hallgatta. Igazából csak ezért lett belőle hír.

Na, most akkor ki és mit akar elérni ezzel a hírrel? Vagy ki mit nem?  Kit sajnáljunk: a buszsofőrt, a főnökét, a BKK-t, a BKV-t, az utasokat vagy a Klubrádiót?

El sem merjük képzelni, mi lett volna, ha a Lánchíd nyomja a sofőr fülébe a rizsát. Akkor lehet, hogy jobbra fordul? És ha reggel a Bumerángot? Akkor meg cikázik, azt elhúz – szintén – balra?

Szerző: Mediafika  2012.06.10. 10:05 Szólj hozzá!

Címkék: budapest politika hír vitézy

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr164576307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása