A zenész szépet égett a világhálón, amikor is ingyenjegyért kuncsorgott a Slash-koncertre. De lehet, hogy elmúlt a mámor, túl sok lett a mém és cikk. Így gondolt egyet, megvette magának, és bocsánatot kért. Hát, így is lehet.

voros_slash.jpg

Facebook oldalán írta: "Megvettem a jegyet a Slash bulira.Természetesen én sem tartom jogosnak, hogy jár nekem az ingyen belépő. Belátom, meggondolatlanság volt kitennem az ominózus véleményemet. Rossz napom volt, hülye voltam. Akit ez sértően érintett, attól most, ezennel elnézést kérek.
Külön elnézést kérek az Ossian zenekartól is, amiért „Sixx” (Index-Lángoló gitárok) engem, mint a zenekar tagját mutatott be, holott én már 19 éve nem vagyok a bandában."

Fotó: Facebook

Szerző: Mediafika  2013.01.22. 10:00 Szólj hozzá!

Címkék: zene hír

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr915034009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása