„1942. május 5-én, amikor még csak 4,5 kg voltam, egy jól menő csapatba születtem. Egyelőre szavazati jog nélkül. A csapatot apám: dr. Frenreisz István orvos, anyám Frenreiszné született: Gundel Katalin htb. (ez a rövidítés manapság eléggé kiment a divatból, annak idején háztartásbelit jelentett) és anyám első házasságából született bátyám, Latinovits Zoltán (aki akkor már 10 éves volt) alkották. Úgy mesélik, zökkenőmentesen illeszkedtem be, szerettek, kényeztettek, minden kívánságom teljesült. Nagyokat ettem, ittam, mi kell több a boldogsághoz? Minden rendben volt!” – írta a hetven éve született, három évvel ezelőtt elhunyt színész, rendező.

panik.jpg

Az eredetileg közgazdász végzettségű Bujtor – igen, Latinovits Zoltán öccse – a legnagyobb magyar rendezőkkel dolgozott a Jancsótól Szabóig, Simó Sándortól Révész Györgyig. Volt Sándor Mátyás és Bromden indiánfőnök a színpadon, Ötvös Csöpiként, Piedone magyar kollégájaként meg aztán biztosan mindenki látta. Meg persze hallotta Bud Spencer magyar hangjakét. Meg figyelte a Balatonon olykor vitorlázni.

A Filmmúzeum két Ötvös Csöpi-filmmel tiszteleg Bujtor István előtt születésnapján a Csak semmi pánik és A Pogány Madonna című filmet vetítik. Amit egyébként már legalább kétszázszor lenyomtak.

Fotó: Filmmúzeum

Szerző: Mediafika  2012.05.04. 13:13 Szólj hozzá!

Címkék: film tévé filmmúzeum

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr544488309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása