Hú, már nagyon hiányzott Vágó Pityu, reméljük az új műsorban lesz a homeopátiával kapcsolatos sok érdekes kérdés is. Íme egy kis beharangozó Vágó úrral készült interjú alapján. Ebből szemezgettünk, ügyelve, hogy a műsorvezető ismert személyiségjegyeit – lásd például szerénység – ki ne hagyjuk. 

Na mi is ez?

„Több műveltségi vetélkedőt próbálok kombinálni. Három fejezetből álló játék lesz, az elején villámkérdésekkel. Ezek még viszonylag könnyebbek lesznek. A műsor elején így választunk majd ki három játékosból kettőt. A második játékrészben, ahol már csak ketten vannak, szintén villámkérdések jönnek, csakhogy lesz a kérdések között egy felderítendő kapcsolat. Aki az összefüggést elsőként felismeri, az megy a harmadik fordulóba, ahol már lesz idő és mód egy-egy kérdéssel behatóbban foglalkozni. Ez lesz a műsor „átvágó” része, ami egy picit hasonlítani fog a Milliomosra. Ekkor a játékosnak mindössze annyit kell eldöntenie, hogy amit hall, igaz vagy nem, és a döntését a saját pénzét kockáztatva kell megtámogatnia. A tétek pedig egyre csak emelkednek.”

De a kvízmestertől megtudhatjuk, hogy:

-tudás alapú műveltségi vetélkedő Magyarországon - Vágó Pityu saját pályafutását tekintve - a Mindent vagy semmit! című vetélkedő óta nem volt

-nem lesz „jótékonykodó Róbert bácsi”, mert vigyáznia kell a STORY4 pénzére

-ha körbenézel Vágó Pityu szobájában, elég sok könyvet látsz. („És a dolgozószobámat még nem is láttad! Ott szintén ugyanennyi – ha nem több – könyvespolc található, elsősorban kézikönyvekkel. Ne tudd meg, mennyit forgattam őket, amíg nem volt internet! Ma már alig nyitom ki őket.”)

-Vágó el is árult valamit: „Elárulok valamit. Ezt még soha nem mondtam senkinek. Amikor a Milliomost csináltam az RTL-en, a TV2 ránk indította Jakupcsekkel a majdnem teljesen azonos arculatú Multimilliomost, a miénktől eltérő időpontban. Ragaszkodtam hozzá, hogy egymással szemben menjünk. Azt mondtam, teremtsünk olyan helyzetet, hogy a néző dönthessen. Gyakorlatilag így lett a Milliomos napi műsor, mert a konkurencia is naponta adta a másikat. Sokan döntöttek mellettem.”

-de azt is tudja: „Nincs olyan televíziós személyiség, akit mindenki egyformán szeret. Nekem elég széles volt a rajongótáborom, különben nem nyertem volna meg sokszor „Az év műsorvezetője” díjat. Ugyanakkor tisztában vagyok vele, hogy a közéleti szerepem következtében nagyon sokan elfordultak tőlem. De ez benne volt a pakliban. Előre tudtam.”

-és mikor lenne a legboldogabb a műsorral kapcsolatban? „Amikor majd beindul az internetes játék is. Egyebek közt ezzel is nyert a STORY4, mert tudták, hogy a világháló a gyengém, s megígérték, hogy az ÁtVágónak az interneten is lesz nyoma – nem is akárhogyan! Akkor leszek boldog, ha már ez is beindult.

Hát most már az interneten is van nyoma.

Szerző: Mediafika  2012.02.29. 11:25 1 komment

Címkék: tévé story4 vágópityu

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr694225132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emjé54 2012.03.22. 09:52:54

Nekem még mindig a Vágó legjobb kvíz- műsorvezető! Hiába próbálkoztak mások (Jakupcsek, Fábry, Friderikusz stb.) nem vehetik fel vele a versenyt: kvíz- tudásban, empátiában, elegáns műsorvezetésben. Nem hagyom őt fikázni!
Külön szimpatikus liberális gondolkodása és szkeptizizmusa az okkult és paranormális dolgokkal kapcsolatban.
süti beállítások módosítása