Vége az uborkaszezonnak, indul a komoly munka. Amit pedig szép kis bulvárhírekkel nem is árt felturbózni.

Mások mellett a Comment.blog.hu is beszámolt Szijjártó fantasztikus álmának beteljesüléséről, amit az m1 Híradó sporthíreiben tett közzé. Igazolt focista lett, ez volt a legfontosabb hír a futsal eseménnyel kapcsolatban.

De íme a friss hír. Ma, szerda este a Jóban Rosszban epizódjában feltűnik Rogán Antal. A FIDESZ V. kerületi polgármestere feleségével, Cecíliával és Krumpli kutyájukkal állt a TV2 sikersorozatának kamerája elé a Kossuth téren.

"Egy napos gondolkodási időt kértem, de végül igent mondtam a felkérésre. Jó ötletnek tartottam és mindig is kíváncsi voltam, hogyan készül egy napi sorozat. Fontos volt, hogy önmagamat alakíthattam a rögzített jelenetekben, hiszen bohóckodásba, tényleges színészkedésbe nem mentem volna bele, de ezt nagyon ügyesen kitalálták és megoldották a Jóban Rosszban alkotói, hiteles a történet” - mondotta.

Izgatottan várjuk az alakítást.

Hiteles a történet, attól nem is félünk, de vajon ezen bohóckodásoktól hiteles marad a drága politikus? Persze nem kell félteni a másik oldalt sem, emlékezetes Gyurcsány sztorija is, aki egy eltévedt kislányt talált a Rózsadombon. Hazavitte, megetette.

Csak a jónép megetetése nem sikerült igazán.

Tiltakozzon. Közben pedig pucoljon Krumplit.

Szerző: Mediafika  2011.08.31. 14:40 3 komment

Címkék: foci színész politikus gyurcsány rogán jóban rosszban szijjártó

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr513193175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyar-magyar szótár 2011.11.21. 07:53:08

Nagtyon érdekes ez az amerikailakókocsi (vagy lakóautó?) a képen

magyar-magyar szótár 2011.11.21. 07:53:40

Azt hittem, jó kis fikákat találomk itt a magyar televíziózás egyik legvacakabb tévésorozatára...

Mediafika 2011.11.21. 17:33:30

Talán volt benne egy kis fika. De csak pici, amit minél tovább gyúrsz, annál kisebb lesz, de viszont messzebbre száll.
süti beállítások módosítása