Eddig tökéletes karrierjükkel, tökéletes kapcsolatukkal, tökéletes mindenükkel voltak a címlapokon. Most valami éppen nem tökéletes, most azzal. A bulvárnak mindegy, hogy jó vagy rossz hír, kihasználják a sztárokat. Ahogyan a sztárok is élvezik, ha írnak róluk, és ott virítanak a címlapon, a bulvár oldalakon. A sztárok is kihasználják a bulvárt, évekig fürdőznek a sikerben.

Aztán meg, ha valami más történik, ne adj’ Isten egy válás, szakítás, elzárkóznak az újságíróktól, hogy ez magánügy. És eddig nem az volt? Eddig jó volt ott lenni? Minden tökéletest kiteregetni? Álságos ez a dolog. Mindkét oldalról. A bulvárlapok és a sztárok oldaláról. Illetve nem is csak a bulvárlapokról van itt szó, hiszen a Szinetár Dóra, Bereczki Zoltán kapcsolatáról ír a Blikk, a Bors, a Stop, a Hír24, a Kárpátinfo, a Napi Ász, a Nők Lapja, a 168 óra, a Gondola, a HVG, a Heti Válasz is, meg persze a televíziók is foglalkoztak velük.

DTK_Szinetar2_735.jpg.ashx.jpg

"Ha ilyen pici rosszat is írtok rólunk, végetek, mint a botnak."

Korábban, januárban a nagyszerű, humortalan, erőltetett DTK Show-ban is szerepeltek. „A házaspár a csütörtök esti DTK Show-ban azt is elmondja, hogyan oldják meg, hogy válságaik és problémáik ne látszódjanak a színpadon, és szerintük mi a titka a sikeres közös munkának és a jó házasságnak.” Megmondták, elmondták. Akkor még jó volt, kellett nekik a nyilvánosság, a közszolgálati nyilvánosság is. Most már nem kell semmiféle nyilvánosság, de kapcsolatuk végét azért a Facebook-on osztották meg:

Három hónappal ezelőtt úgy döntöttünk, hogy a magánéletünk közös útjai szétválnak. Mindketten úgy gondoljuk, hogy tartozunk annyival a minket szerető, és támogató közönségnek, akik életünk boldog pillanatainak is tanúi voltak, hogy ezen tényről is tájékoztatjuk őket.

A döntésünket teljes egyetértésben hoztuk, kapcsolatunk továbbra is egymás tiszteletén, és megértésén alapul, gyermekeinkről közösen gondoskodunk.

Mindennek okán kérjük, tartsák tiszteletben azon döntésünket, hogy a továbbiakban a szétválás részleteiről a saját és családunk magánéletének védelmében nem kívánunk nyilatkozni.

Szinetár Dóra és Bereczki Zoltán

 Biztos, ami biztos, mellékeltek egy jogi nyilatkozatot is:

Alulírott Dr. Mester Csaba, mint Szinetár Dóra, és Bereczki Zoltán jogi képviselője nyomatékosan felhívom a média tisztelt képviselőinek figyelmét arra, hogy tartsák tiszeletben (sic!) ügyfeleim személyiségi jogait, így a fentebb közölt tényeken túlmenően magánéletük kapcsán valótlan tartalmú, avagy sértő híradásokat ne tegyenek közzé.

Amennyiben ennek ellenére akár ügyfeleim jó hírnevét, emberi méltóságát, vagy magánszféráját sértő közlemény kerülne megjelentetésre, úgy ügyfeleim készek arra, hogy a rendelkezésre álló valamennyi törvényes – polgári jogi, de szükség esetén bűntetőjogi (sic!) – eszközzel megvédelmezzék jogaikat.

Dr. Mester Csaba

Bemutatók, sikerek, csillagpor és rivaldafény. Story-gálák és partyk, villogó vakuk. Eddig mindenkinek jó volt, kellett a hírverés. Boldog volt az olvasó, a főszerkesztő, a sztár. Ki is használták, ahogyan kell. Ki egy újabb könnycseppet morzsolt el a szemében a reggeli tömött 4-es metrón, ki több lapot adott el, kinek több Cd-je fogyott. Most meg megy a fenyegetőzés. Eddig ők maguk is kiteregették „magánszférájukat”, most meg köszönik, nem kérnek belőle. Persze senki nem szereti, ha csalódásairól, kudarcairól írnak, pláne annyi „rózsaszín” hónap, év után. De.

De aki a bulvárra épít, hát az – jaj, nem merünk sértőt írni, mert Dr. Mester Csaba figyel… –, előbb-utóbb találkozhat a bulvár másik oldalával is. Nem álságos ez egy kicsit? Csak egy nagyon picit? Mi számítunk a véleményére, szavazni itt lehet.

Fotó: hirado.hu

Szerző: Mediafika  2012.08.18. 10:10 78 komment

Címkék: média celeb per hír pénz

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr994718468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csokinuszi 2012.08.18. 13:06:19

Jajj-Jajj!
Csak nem kiderült, hogy a Bereczki úr forróbb mint egy jól befűtött kandalló???
És már nem lehetett tovább tartani a mesterséges cukorfelhőt???
Undorító!!!
Csak sajnálni tudom azokat akik így szereznek maguknak hírnevet, sikert, csillogást! Csakhogy ez talmi fény! azt azért ne feledjük...

Palestinenser 2012.08.18. 13:16:11

éljen az ifjú pár!

A Borsonline szerint Bereczki Zoltán és dr Mester Csaba eljegyezték egymást.
A koszorúslány dr. Ruttner György lesz.

fidesz = házmesterek pártja 2012.08.18. 15:07:39

És ez a poszt most mire volt jó?
A saját magánéleteddel kapcsolatos problémákat mikor kezded feszegetni?
Pl. hogy rendszeresen félrekefélsz, kleptomán alkoholista vagy és a mára már csak ex párod ezt nehezen tolerálja?

Undorodom az ilyen bulvárfirkász tetvektől, de nagyon...

Mackósajt66 2012.08.18. 15:17:12

Vigyázzatok az ilyen hozzászólásokkal, mert jön a Tenkes kapitánya, ja bocs a nagy Mester Csaba aztán úgy beperel titeket, hogy ihaj....:))

Mackósajt66 2012.08.18. 15:24:28

Egyébként meg már több ilyen esettel lehetett találkozni, emlékszem pl. volt valami Vévé Tkömtudjaki, aki először nyomatta, hogy a médijákokban akar karriert csinálni, meg mutogatta mindenét főműsoridőben, aztán amikor elkezdtek róla negatívumokat is megírni, akkor totál felháborodott, hogy így a szemét újságírók, úgy a szemét újságírók, itt nem lehet élni, stb.

Egyébként igaza van a poszt-tolónak, van egy csomó színész, akik nem akarnak a bulvárban szerepelni és nem is szerepelnek. Miért nem akkor mondta a SzinetárBereczky, hogy ne írjanak róluk, meg hogy a magánéletük magánügy, amikor a cukormázas hűdenagyaszerelem duma folyt még a vízcsapból is?

Luzercica 2012.08.18. 16:01:27

Egyetértek a posztolóval. Ha akkor jó volt a média, amikor ment a szekér, most is le kell nyelni a békát. Hisz pont ők jelentették be a válást. Ha nem kiabálják bele a nagyvilágba, csak az operettszínházi berkekben tudták volna. Mi, földi halandók legfeljebb csak sejthettünk volna valamit. Ők akarták ezt a cirkuszt, mert ugyanolyan felhajtás, és szerintem anyagilag is jól jön nekik. A válási pénzt ezzel a 3 sorral megkeresték az ügyvédjüknek.

es2300 2012.08.18. 16:03:01

fontos, hianypotlo iras, koszi!

GluGluGlu 2012.08.18. 16:06:06

A francot se érdekli a magánéletük!
A kis Bereczki a Dóra édesapjának köszönheti nemlétező karrierjének indulását! Senki volt és az is marad.
Egyébként teljesen egyetértek a cikk írójával!

AnnaKarenina 2012.08.18. 16:22:57

A posztolónak egyáltalán nincs igaza. Ki az, aki nem szereti ha, pozitív dolgokat mondanak róla és negatívakat nem?
Másrészt az említett DTK-showban Szinetár Dóra olyan stílusban és tartalomban beszélt a férjéről, hogy csak az igen gyenge DTK-nak nem tűnt fel, hogy itten már nem dúl a szerelem, de lehet, hogy a szeretet sem. De mégsem kérdezett rá.
Harmadrészt a lényeget elmondták, szétválnak, bármilyen részlet már csak a bulvár megélhetését biztosítja, mert ez tényleg két emberre tartozik, mint ahogy mások sem szívesen teregetik ki a problémáikat, leszámítva persze a nagyon exhibicionista, vagy nagyon buta celebeket.

AnnaKarenina 2012.08.18. 16:24:04

@GluGluGlu: Bereczki nem szimpatikus, de tehetséges énekes-színész, max. hosszabb ideig tartott volna a befutása.

Guillaume sous guillotine 2012.08.18. 16:39:39

kit érdekel ez a két mitugrász? musical énekesek muhaha.

CM2131 2012.08.18. 16:40:25

"Aztán meg, ha valami más történik, ne adj’ Isten egy válás, szakítás, elzárkóznak az újságíróktól, hogy ez magánügy. És eddig nem az volt? Eddig jó volt ott lenni? "

Igen bazdmeg, eddig jó volt most meg nem. A somlói galuskát is szívesen zabáljuk, de ha megsavanyodik akkor már nem.
Ha valakinek az alapvető logikája is hiányzik, akkor minek ír blogot?

fülesboci 2012.08.18. 16:43:04

@csokinuszi: pedig mán mindenki tudta.
de az is baj lehet, hogy a fiatalasszonyt már a fél szinház felpróbálta-lásd önéletrajz- de a vörösnek csak most jutot eszébe megsértődni

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.08.18. 16:52:16

Azért nem kell félteni őket. Biztos, hogy tele lesznek a lapok a szaftos válási sztorikkal. Utána Dórika meg egyedülálló, később szingli anyukaként fog szerepelni.

Anti Anyag (törölt) 2012.08.18. 17:02:50

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Nem nagyon értem, miért a bloggert basztatod.

Nem kötelező úgy dönteni, hogy mindenedet kiteszed a netre, blikk-be, stb.

Ha pedig kitetted, te magad akarod, hogy írjanak rólad.

Az pedig nem megy, hogy csupa jót.

Anti Anyag (törölt) 2012.08.18. 17:06:23

@CM2131: Igen, az ilyenre mondják, hogy akkor rábasztak.

Na nem mintha ezeknek nem lenne mindegy, a "celeb" az egy sokak által irigyelt, de megvetett műfaj. (Ha kiáll egy valóban híres színész az az első mondata, hogy ne celebezzék).

mézescsók 2012.08.18. 17:11:01

@csokinuszi: @Palestinenser: Bereczki jó énekes és tehetséges fazon. Hogy melyik nemhez vonzódik, az nem tartozik a nagyközönségre. Mi van Uraim (Hölgyeim nem lehetnek, mert akkor nem írták volna azt, amit), Önök is felpróbálták már?
Ha igen, akkor csendben lehet maradni, kivéve persze, ha hírül akarják adni, de akkor szíveskedjenek képpel és névvel. Különben bunkó, rosszindulatű trollkodás az egész.
Ha nem igaz, akkor meg azért lehetne mellőzni ezt a témát, mert az eredeti fősodorhoz az ég egy adta világon semmi köze.
Ja, és semmi bajom Szinetár Dórával, de nem lehet, hogy cseppnyi szépséghibája lehet neki is? A bulvár és az olvasók közellenségnek és minden baj okozójának Berezckit kiálltották ki (meleg, becsajozott ( és ezt most így hogy ???), kihasználta a Szinetár-családot, stb.), az áldozat pedig a nej.
Ugyan már...

Anti Anyag (törölt) 2012.08.18. 17:20:18

@mézescsók: Na ja. Távol kell akkor maradni a bulvártól és lépviselőitől is.

Van jó pár tehetségesebb énekes, akinek a magánéletéről semmit sem tudsz.

Erre szokták mondani, hogy aki korpa közé keveredik....

De nehogy már ezért az olvasók érezzenek lelkiismeretfurdalást. Ők megveszik az újságot és nyilván szétszórják a tartalmát.

Persze, lehet, hogy Bereczkyvel kibasztak, amúgy a legtöbbel kibasznak, hiszen a lényeg az újság ára és a reklám, nem pedig a celebek, hát így járt.

die nadel 2012.08.18. 17:39:28

Nem álságos, így működik a modern média-marketing, aki ezt nem veszi tudomásul, az lemarad. Nyilván ők sem kerestek volna ennyit, nem adtak volna el ennyi lemezt, ha nem használják ezeket a csatornákat. Amit meg fenyegetőzésnek vél a bloggazda az ügyvédtől, az szerintem korrekt, mindenesetre korrektebb mint hallgatni, majd milliós sajtópereket indítani. Magyarországon ez szokatlan, pedig a háború előtt itt is létezett a bulvár zaftos pletykákkal meg botrányos sajtóperekkel, majd a kommunizmus kiírtotta, és most tanuljuk újra a működését.

2012.08.18. 17:44:19

Szerintem így jár mindenki aki a gyémánt lakodalom előtt a boldog párkapcsolatról nyilatkozik.

reccs 2012.08.18. 17:49:04

@die nadel: a kommunizmus kiírtotta

És milyen igaza volt, ez a modern médiamarkecolás rohadtul nem hiányzott.

pankor90 2012.08.18. 17:52:51

Remélem, hogy az nevezi tehetségtelennek Bereczkit, aki már látta/hallotta színházban és volt a koncertjén/koncertjükön, és azután is ez a véleménye. Ha nem így történt jobb ha nem nyilatkozik.
Bereczki minden csak nem tehetségtelen, az ország legjobb énekeseinek egyike, aki hallotta már élőben az tudja miről beszélek. Dóra hangja és énekesi képességei messze elmaradnak Zoltánétól!
Amúgy meg, nem kell kiakadni, hogy használják a sztárok a médiát, mert sajnos ebben az országban enélkül nem tudnak megélni a valóban tehetséges művészek, csak ha lesüllyednek a VV-s tahósok, műcelebek szintjére. Ez a nagyon szomorú.
Annyi de annyi tehetséges művész van, akiket senki sem ismer, mert ugye mindenki a VV-ben és hasonló színvonalú műsorban keresi a példaképeket! Menjetek inkább színházba vagy nézzetek normális műsorokat!

fidesz = házmesterek pártja 2012.08.18. 18:03:03

@Anti Anyag: mert attól, hogy vannak dolgok amiket az ember szívesen megoszt a közönséggel, még lehetnek olyan dolgok a magánéletében, amiről úgy gondolja, hogy semmi köze hozzá a tetves firkászoknak.

die nadel 2012.08.18. 18:15:42

@reccs: Hát neked nem, de aki ebből jót kaszál, annak nyilván hiányzott. Miért irigyeljük tőlük? Végül is a hülye olvasó tartja el őket, aki megfizeti a bulvárlapot, nem? Szerintem senki fejéhez nem szorítottak még puskacsövet, hogy kötelezően olvassa a Szinetár - Bereczky sagat.

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2012.08.18. 18:19:48

Dr. Mester Csaba megaLOL. Gyikarc.

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Ne olvasd. Ehhez kepest szerinted szemet, lathatoan olvasod es ketszer irsz. Hm, ez igy hiteltelen.

@AnnaKarenina: A posztolonak igaza van. Aki elmegy kurv@nak, ne csodalkozzon, ha b@sszak. Igy egyszeruen. Ha az nem maganugy, hogy meghazasodnak, gyerekuk lesz, akkor az se legyen az, ha szetvalnak az utjaik. Mondja azt, es leginkabb tegyen ugy, hogy az elso perctol kezdve ne a mediabol eljen, zarja ki az eletebol amennyire lehet.

Brando 2012.08.18. 18:28:12

@CM2131: "A somlói galuskát is szívesen zabáljuk, de ha megsavanyodik akkor már nem. Ha valakinek az alapvető logikája is hiányzik, akkor minek ír blogot?"

LOL. És ebben hol a logika? A bulvárzabálók lennének a somlói galuska evők? Mert, ha igen, akkor őket bizony érdeklik a szaftos részletek a házasság megromlásáról és annak okairól, azaz nekik bőven jó a savanyú somlói is. Sőt! Az még csak az igazi.
Vagy maga a celeb páros lenne eme hasonlatban a somlói? Nos, nehogy már a somlói diktáljon arról, h ki eheti meg őt s ki nem, s persze mikor. (Lásd nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát, és a befőtt tegye el a nagymamát.) Itt a somlóinak nem osztottak lapot - ez a média világ alaptörvénye - itt csakis kizárólag a fogyasztó diktál; és persze el lehet zárni az infó-csapot az arra kíváncsiak előtt, de ezzel max időt lehet nyerni.

lobster thermidor 2012.08.18. 18:33:23

Aha, a Dr. Mester!
Akkor már értek mindent.

Ő az az úr, aki nagyon a sor végén állt, amikor a jó ízlést osztogatták.
Sajnálatos, de ez kapcsolat a most szétváló párocskáról is sokkal többet elárul, mint gondolnák.

Mesterlövész 2012.08.18. 18:56:17

@reccs: Ebben van valami, a fene egye meg!

Patreides · patreides.blog.hu 2012.08.18. 19:12:07

Nem azt mondták, hogy ne írjanak róluk.
Azt mondták, hogy ne hazudjanak róluk, és ne sértegessék őket.
Bár tudom, a bulvár számára ez érthetetlen és teljesíthetetlen kérés.
Ezért is gondoskodtak ügyvédről.

load error 2012.08.18. 19:22:25

Fröcsögés, helyett inkább tekintsük meg ezt a remek dalt:
www.youtube.com/watch?v=FNcr_K5EeUY

Na, ez zsarolási potenciál!

fidesz = házmesterek pártja 2012.08.18. 20:04:19

@artifex: írtam egy féloldalt, de "Üzenetedben olyan kifejezést..."
K-U-R-V-A-A-NY-J-Á-T ANNAK A RÜHES TETŰNEK, AKI EZT BEVEZETTE! :-D

nuttmeg 2012.08.18. 20:05:01

Mester Csaba, my ass...

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2012.08.18. 20:15:38

@A fidesz a betegek kiirtására készül: :-) No azt nekem is kiírta többször... Erre találták ki a @-ot, szerencsére az még átcsúszik. Meg látom a - jel is. :-)

mirx 2012.08.18. 20:38:08

Nem ég a pofájuk, hogy az ügyvédjüknek olyan a helyesírása, mint valami szabolcsi segédmunkásnak?

csabikácska (törölt) 2012.08.18. 20:54:50

Én jólírok helyesn! És mosmá el lehet vitorlázni a jó édes anyukátokba,leszálni Zolimról! Mert beperelek mindenkit! Szétcsapok köztetek szemét banda!

micsoda? 2012.08.18. 21:17:49

Egyetértek a poszt írójával. Egyébként meg sajnálom a gyerekeket, hány apuka lesz még? Mert ugye még Dóra fiatal. Gondolom a szülei sem ugrálnak örömükben. Kedvelem Bereczkit, mint színészt.
Ami azt illeti elég lassú a felfogásuk, 10 év kellett mire rájöttek, hogy nem működik a házasságuk. Náluk jóval idősebb vagyok, de még nekem is jobban forog az agyam:))))

micsoda? 2012.08.18. 21:23:03

@Erdő Péter: ez már komoly, és feljelentenélek, még ha a házam is rámegy. Ha az, akinek szól nem teszi, akkor igaz.

AnnaKarenina 2012.08.18. 21:38:10

@artifex: Szerintem ez ebben az esetben csak egy közhely (aki k-nak megy, ne csodálkozzon, stb.). Két énekes-színész, akiket rendszeresen megkeres a bulvármédia (is), mert minden napra kell rossz hír-jó hír, ezek szerint küldjék el mindenkor az újságírókat, riportereket, mondván, soha semmiről nem nyilatkoznak? A válásukról is nyilatkoztak, a szükséges infó megvolt. Az csakis a gusztustalan bulvármédia sara, hogy bármilyen sebben addig vájkálnak, amíg valamennyi gennyes anyagot össze nem tudnak szedni. Ez is egyfajta bosszú olyanokkal szemben, akik nem akarják a magánéletük minden részletét megosztani a közzel. (És ne írd, hogy amíg jó volt minden, megosztottak mindent, mert nem mindent osztottak meg akkor sem.:)

AnnaKarenina 2012.08.18. 21:39:53

@micsoda?: Komolyan sajnálod a gyerekeket? Mert ők az egyetlen elvált szülőpár? Amúgy meg mindkét gyereknek van egy-egy élő apukája.:)

bircus hungaricus 2012.08.18. 21:40:26

az a legviccesebb az egészben, hogy mindketten melegek . nem csak a Bereczki, akiről tényleg süt, de a Szinetár Dóra is a saját nemét kedveli - mondjuk így is tökéletes párt alkothatnának - egy meleg férfi és egy leszbi nő...
én a gyerekeiket sajnálom, milyen dolog lehet már alibigyereknek lenni

micsoda? 2012.08.18. 21:55:51

@AnnaKarenina: Igen komolyan sajnálom a gyerekeket, mert az apukáról nincs közös téma. Jelenleg van két gyerek, és két apuka. Van még mit fejlődni anyukának. A gyerek nem macika, és nem kutyuli.

dr. Közbiztonság Szilárd 2012.08.18. 22:06:37

@mézescsók:
Bereczki egy elviselhetetlen büdös tahó. Szinetárnak már azért Kossuth-díj járna, hogy eddig bírta vele.

Ha már énekes tehetség, akkor mondjuk Csengeri Attila (pl. Az operaház fantomja), aki bármikor fél kézzel zsebre teszi Bereczkit.

Mikor olvastál róla utoljára a bulvársajtóban?
Mikor láttad megélhetési celebként a tévében?

dr. Közbiztonság Szilárd 2012.08.18. 22:08:59

@AnnaKarenina:
Dehogyis!
Hiszen a gyereket is csak akkor kell szeretni, amikor jó.
Ha valami rossz fát tesz a tűzre, akkor ki kell baszni a picsába, mint macskát szarni.

Vagy legalábbis megfenyegetni Mester Csaba helyesírásból bukott ügyvéddel.

Gondolom, ez a normális eljárás.

diplomassenki 2012.08.18. 22:11:37

@bircus hungaricus:
a Berczkyről valóban süt, meg én kb. 2-3 éve hallottam susmutolni ismerősöket róla, de a Dóráról nehezen hiszem el.
Volt szerencsém sok évvel ezelőtt dolgozni vele, akkor még a nagyon is a fiúkat szerette.

diplomassenki 2012.08.18. 22:15:07

Szerintem semmi extra nincs ezzel a dologgal, nem volt váratlan a dolog.
Sok riportot, hallottam, láttam velük, az asszony folyamatosan az ellen küzdött, hogy rózsaszín felhőben úsznak.
Azt meg elég rossz lenne bulvárlapok címlpaján olvasni, hogy a meleg férjecske miatt válnak, valszínű ezért a jogi fenyegetés.
Lehet, hogy a Mesterrel melegedett jobban össze? Ők ugye dolgoztak már együtt....

Azért zt, hogy egy lapon említsétek őket VV bunkókkal, mint színházba járó ember kérem ki a nevükben.

AnnaKarenina 2012.08.18. 22:21:04

@micsoda?: És miért gondolod, hogy náluk macika és kutyuli?
@dr. Közbiztonság Szilárd: Vajon te is miért gondolod, hogy náluk ez így van?
Normálisan akarnának elválni -szerintem- és ez a legjobb a gyerekeknek is.
De hát ha tényleg ők az egyetlen házaspár, akik elválnak, akkor igazatok van. :)

mirx 2012.08.18. 22:21:41

@diplomassenki: azért a mjúzikel sem az a magaskultúra
legalábbis nem tekintem színészetnek a modoros énekelgetést

a sas-kabaré, az operett meg a rockoperák szerintem a társműfaj, nem a "színház".. és kis rosszindulattal idevehetném akár a lakodalmas zenét is.

villamos alóli kacaj 2012.08.18. 22:23:08

Az álompár!
Csak az a rohadt bili ne lenne!
Meg a kéz ami belelóg.

AnnaKarenina 2012.08.18. 22:26:11

@mirx: A musical az operett modern műfaja. (Bár pl. a West Side Story-t nem modern operettezném le.) Mindenesetre népszerű műfaj és azért mégsem lakodalmas gagyi, az énekeseknek meg nagyon kell tudniuk énekelni. Barbra Streisand? Ő is csak egy senki lenne?
De ennek meg ahhoz nincs köze, hogy ők milyen emberek.
Szappanopera-színészek? Az milyen kategória?:)

diplomassenki 2012.08.18. 22:26:38

@mirx:
ebbe ne menjünk bele, mert írásodból egyedül az elitista gondolkodás süt, a hozzáértés nem.
Szinetár pedig rendszerint játszik prózai, vagy félig prózai szerepeket és jó bennük.
Az elős a Törőcsik Mari vezette Művész Színházban az "Üvöltő szelek" volt.
Azt is volt szerencsém látni.

Mindezekkel együtt sem említhetők VVmittudoménkicsodákkal egy lapon.

AnnaKarenina 2012.08.18. 22:28:01

@villamos alóli kacaj: Az álompár állandó jelzőt is a bulvár aggatja bárkikre, akikről úgy gondolja (elég hozzá fiatalnak, szépnek és ismertnek lenni), ebben sem ők az egyetlenek.

diplomassenki 2012.08.18. 22:30:39

@villamos alóli kacaj:
mst új kajakkirálynő is született, aki ezt ki is kérte magának.

Soha nem állították, hogy Ők álompár, SŐT.

mirx 2012.08.18. 22:35:02

@diplomassenki: számomra a te engem való minősítgetésedből süt inkább a hozzá nem értés
én nem mondtam, hogy egy lapon emlegethetők a VV akárkikkel, de vannak hírességek, akik a blikkes megjelenés segítségével próbálják duzzasztani a bevételeiket (mint arra egy korábbi kommentelő rávilágított), és vannak, akik nem, a vv-sek például blikk-szint, és szinetárék is.

mirx 2012.08.18. 22:38:58

@AnnaKarenina: ki mondta, hogy bárki senki? mit szeretnél a számba adni?
az, hogy énektechnikailag kihívás némelyik musical, és rengeteg munkát beletesznek, attól én mé tarthatom modorosnak és ripacsnak az előadásmódját (és sajnos a többség ilyen). de neked nem kötelező ezt gondolni, félre ne érts.

én csak nem fogok azért tisztelni senkit, mert mondjuk 10 év kemény munkával megtanult jódlizni, mivel a jódli nekem egyáltalán nem tetszik. értem?

AnnaKarenina 2012.08.18. 22:41:45

@mirx: Nem kell tisztelned őket, mint művészeket, vagy énekes-színészeket, már értem, hogy itt és most akartad véleményedet kifejteni, ami egyébként a témát nem érinti.

diplomassenki 2012.08.18. 22:44:52

@mirx:
én nem olvasok blikket! Úgy látom te igen :-))).

Egyébként meg mi a megaskultúra?
Az, hogy a színházakban már nincs más csak káromkodás, meg meztelenkedés?
Hogy "aberrált" Alföldi-Eszenyi-Schiling stb-stb felfogású rendezésekkel tömik az időnként magas szintű szórakozásra vágyókat?
Ma már Shakespeare-t, vagy Moliere-t sem lehet "normális", klasszikus rendezésben látni.
Sokszor azt kérdezem, a jegy mellé miért nem adnak kötelet, vagy borotvát is.
Mi magyarok ebben sem tudunk egyensúlyt elérni.
Hofi is alsó kategóriás tömegkultúra volt?
Szerintem meg magas színvonalú szórakoztatás.
Én személy szerint már rosszul vagyok a Kolompostól, meg a nyenyerétől, pedig tudom, hogy nagyon elvont értelmiségi körökben csak az számít színvonalnak.
Akkor vállalom, hogy én végzettségeim ellenére buta paraszt vagyok, aki szereti az igényes szórakoztatást, legyen az balett, mjuzikel, operett, vagy igényes kabaré.

AnnaKarenina 2012.08.18. 22:49:08

@mirx: "a vv-sek például blikk-szint, és Szinetárék is"
Én arra emlékszem, hogy ők kiadtak egy nyilatkozatot, amiben a szükséges infót megadták (mert a válásuk úgyis kiderült volna) és azt kérték, hogy NE foglalkozzanak velük. :) Ezzel szemben az történik, hogy így-úgy is elkezdenek foglalkozni velük, ahogy bárki mással is tennék. Tehát a blikk és társai vannak a blikk és társai szintjén, nem pedig a szóban forgó házaspár van a blikk és társai szintjén. De úgy látszik a kommentekből, hogy ezt elég nehéz felfogni.
Hogy ebből lenne kifejezett anyagi hasznuk, elég spekulatív feltételezés - akkor pl. Bereczki biztosan rendezője maradt volna annak a darabnak, amit még együtt terveztek, mert akkor folyamatosan lesték volna őket, mi történik közben - de nem, nem így történt.

diplomassenki 2012.08.18. 22:49:16

@mirx:
még valami, mielőtt belekezdenél.

Én sem hallgatok meg mindent ami mjuzikel.

Vannak nagyon szép darabjai, és vannak hallgthatatlan rémdarabok is közöttük.

Ahogyan prózában is van jó és rossz.

micsoda? 2012.08.18. 22:54:22

@AnnaKarenina: Arra gondoltam, hogy a gyermek egy személyiség, még akkor is ha kicsi. A gyermek nem csak „szerelmünk” gyümölcse. Felelős a szülő érte, amíg él. Sajnos sok anya,és apa nem így gondolja.

diplomassenki 2012.08.18. 23:19:26

Hááát
én most visszanéztem a DTK Show-t.

Becsülöm, hogy végig tudták színészkedni azt is, meg az évad hátralévő részét.

Volt ott sok minden a sorok között és az arcukon.

És ott is kikérték maguknak az "Álompár" elnevezést, vagyis ahogyan ők fogalmaztak, most van az Álompár Álomválása.

szaszni 2012.08.19. 00:16:27

@AnnaKarenina: Szerintem félreértetted az írást. Itt nem arról van szó, hogy nem szereti senki ha rosszat írnak róla, hanem arról, hogy ő tudatosan döntött, hogy használja a bulvárt a karrierje szempontjából. De ők tisztában voltak vele az elejétől kezdve, hogy a bulvár már csak ilyen, az egekbe röpít, hogy aztán ugyanazzal a lendülettel vágjon sárba. Egy szavuk nem lehet. Aki a korpa közé keveredik...

mézescsók 2012.08.19. 00:25:14

@Anti Anyag: Nem arról írtam, hogy a szóban forgó témáról olvasónak, vagy bárkinek, aki bulvárbaromságot olvas, legyen lelkiismeretfurdalása. Arról sem, hogy Bereczkinél nincs tehetségesebb a műfajban. Arról pedig végképp meg sem nyikkantam, hogy mi a véleményem arról, ha valaki a bulvár haszonállatává szegődik.
Arról viszont írtam, hogy pokolian gusztustalannak tartom, ha bárki nemi, vallási, nemzetiségi, stb. kötődését emlegetik fel. Ez ugyanis nem érv.
@dr. Közbiztonság Szilárd: Ld. mint fent 2. és 3. mondat.

AnnaKarenina 2012.08.19. 00:40:17

@szaszni: Szerintem egészen másképp értjük a dolgokat.
Azt mondod, a bulvár az egekbe röpít, vagy a sárba taszít - szerintem soha nem röpít az egekbe, max. azoknak az egébe, akik bulváron kívül mást nem olvasnak, vagy olyanokat, akiknek semmilyen valós teljesítményük nincs, csak bekerültek a köztudatba (valóságshow szereplők). Sárba viszont taszíthat nagyon is, főleg ha csak rosszindulatú feltételezéseket ír le, amit lelkes kommentelők aztán tovább tódítanak, vagy csámcsognak rajtuk.
Itt, és ez nagyon is jól tudható, Szinetár és Bereczki nem szorult a bulvár támogatására, mert mindketten tehetségesek. Egyet tehettek volna, hogy soha nem nyilatkoznak sehol - de ezt meg nem engedheti meg magának senki, mert akkor meg ezért gyalázná őket a bulvár.
Szerintem nagyon sekélyes gondolat az, hogy eddig a bulvár emelte fel őket, hát most viseljék el a letaszítást, mert egyszerűen az előbbi nem igaz, az utóbbi ellen meg mindenkinek joga van védekezni. Én azt nem értem, hogy ezt miért nem lehet megérteni. Senkinek nem kell eltűrni, hogy a bulvár olyan dolgokba ugasson bele, ami nem tartozik rá. Pláne, hogy nem valami erkölcsi megfontolásból teszi, hanem haszonszerzésből.
@micsoda?: A szülők felelősek valóban a gyerekekért, de azt hiszem, hogy nem ők teszik tönkre a gyerekeket, hanem pont azok a sejtetések, amik Bereczki másságát emlegetik. Te mit szólnál, ha a gyerekeid azt hallanák a környezetedtől, hogy te meleg vagy? Miért gondoljátok, hogy ezt mások gyerekeivel meg lehet csinálni?

AnnaKarenina 2012.08.19. 00:55:05

Szerintem itt az történt, hogy kiadták ezt a nyilatkozatot, és tartják magukat hozzá, vagyis nem mennek szanaszét nyilatkozni, panaszkodni, kígyót-békát kiabálni, ezért a bulvár egyszerűen hajtóvadászatot indított. Látszik, hogy a különböző sztorik csak sejtetések, amiket a kommentelők megesznek, felnagyítanak, terjesztenek. Úgy gondolják, előbb-utóbb csak előkerül valami, vagy ha nem, akkor kiborul valamelyik, lesz miről írni. És ez gusztustalan és mocskos.

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2012.08.19. 01:27:13

@AnnaKarenina: "Itt, és ez nagyon is jól tudható, Szinetár és Bereczki nem szorult a bulvár támogatására, mert mindketten tehetségesek. Egyet tehettek volna, hogy soha nem nyilatkoznak sehol - de ezt meg nem engedheti meg magának senki, mert akkor meg ezért gyalázná őket a bulvár."

Ez így suta. Ha tényleg nem érdekli őket, mert szerintük érdektelen mit írnak ott és csak a tehetségük számít, akkor az sem érdekli, ha lehúzza őket. Ha lefekszenek a médiának, mert ezek szerint "félnek" tőle vagy hisznek benne, akkor sajnos ezt is vállalták, hisz tudták, a bulvár ilyen. Részemről mondjuk a vita elméleti, mert Szinetárra és Bereczkire is sz@rok magasról. Az meg számomra, hogy Bereczki buzi-e vagy sem, meg úgy egyáltalán tehetségesek-e vagy sem, totál érdektelen.

bloggerman77 2012.08.19. 02:55:15

Aki egy kicsit világát, az tudja, hogy a bulvárújságírók gyakran fenyegetik az adott közszereplőt, hogy ha nem nyilatkozik nekik, akkor pár cikket írnak csak úgy saját kútfőből, netes pletykák alapján- természetesen negatív, lejárató tartalommal.
Így az adott színész, énekes kénytelen nyilatkozni nekik, ha nem akarja elásni magát... Aki meg elzárkózik előlük teljesen, az meg ismeretlen marad, lehet bár a legtökéletesebb Rómeó a röcsögealsói népszínházban.

bloggerman77 2012.08.19. 02:56:20

@bloggerman77:

"Aki egy kicsit világát"

helyesen:

Aki egy kicsit ismeri a bulvár világát...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.08.19. 08:34:21

ÉRdekes, hogy milyen sokan védik a művészházaspárt (pedig a blognak tulajdonképpen igaza van). Na ezért él és virul a bulvár.
Én már csak ezt a csinos csajszit nem értem. Először ha jól tudom hozzáment egy bácsihoz, majd ehhez a meleg koboldhoz. Van ízlése az biztos...

tettike 2012.08.19. 08:45:03

@CM2131: Végre egy normális ember! Tök igazad van!

foodlfg 2012.08.19. 09:11:47

Kikezek?
Egy belterjes világ belterjes celebjei? lol Rosszabbak mint a ValóVilágos faszrágók.

Müszélia 2012.08.19. 10:04:18

minek elválni valakitől csak azért, mert meleg? jól jön az még télen, a nagy fűtés számlák idején.

Advanced Flight 2012.08.19. 10:07:08

@mirx: én veled értek egyet. És ez nem elitizmus, hanem jó ízlés kérdése.

Egyébként a musical meg színház színvonalát jól mutatja, hogy rendszeresen kapnak főszerepet mindenféle megasztáros meg csillagakármis, teljesen középszerű és képzetlen emberkék, ha kellő népszerűségre tesznek szert a műsor folyamán.
Érdekes módon az Operaházba meg a Zeneakadémiára nem hívják őket fellépni....

Advanced Flight 2012.08.19. 10:08:53

@bircus hungaricus: "az a legviccesebb az egészben, hogy mindketten melegek "

Na ugye, mondom én, hogy ebben az országban házasodhatnak a melegek XD

micsoda? 2012.08.19. 10:59:54

@AnnaKarenina: "Te mit szólnál, ha a gyerekeid azt hallanák a környezetedtől, hogy te meleg vagy? Miért gondoljátok, hogy ezt mások gyerekeivel meg lehet csinálni?"

Nem tudom mire válaszolsz, mert én semmi ilyet nem írtam. Nagyon távol áll tőlem, hogy valakit megbélyegezzek.

valacky 2012.10.11. 09:41:39

@AnnaKarenina: Egyetértek, ahogy Dóra beszélt Zoliról, az mindent elmondott. Mikor azt mondta, hogy neki nagyon keretes volt a gyerekszobája, és a szülei megtanították, hogy mikor, mit és hogyan kell mondani, úgy jött ki, mintha Zoli valami primitív bunkó lenne... Ezért is tetszett, mikor Zoli mondta, hogy azért neki is lenne egy-két szava, mielőtt mindenki azt gondolja, hogy ő valami agresszív állat... Dórika nálam leszerepelt...
süti beállítások módosítása