"Bayer Zsolt kollégánkon, a Magyar Hírlap főmunkatársán sikeres műtétet hajtottak végre, jelenleg is kórházban ápolják. Állapota javul. Az ő nevében is köszönjük olvasóink szeretetteljes érdeklődését, aggódó jókívánságait, amelyeket kérünk, hogy a Magyar Hírlap internetes oldalán ... vagy ... levélcímünkön tegyenek meg" - jelent meg a Magyar Hírlap oldalán pénteken.

Nyilván, attól függően, hogy hol jelent meg a hír, annyi féle hozzászólás, komment látott napvilágot. Az egyik helyen ezt, a másik helyen azt moderálták ki. Ahogyan a Facebook nevezetű valamin is feltűnt, a szolidáris vagy éppen ellenséges kollégák keze nyoma által.

Egy szerény javaslat. Egy szerény kérdés. Költői. Ha valaki jobb vagy baloldali. Adj', vagy ne adj' Isten, újságíró, szerkesztő. Ráadásul némi valami köze is van a politikához. Párttag is volt, vagy nem. Párttag is, vagy nem. Fideszes, KDNP-s, MSZP-s, LMP-s, Jobbikos vagy Faszom-os. Besúgó volt, vagy nem. Jelentett vagy nem.

Ha valaki beteg. Ha valaki rosszul lesz. Ha valakit elvisznek a mentők. Ha valaki bekattan. Ráadásul a médiában dolgozik. Akkor kérdezzük: ki hivatott rá, hogy döntsön felette? Ítélkezzen? Elküldje a kurva anyjába? Sajnálja, imádkozzon érte? Küldjön konyakos meggyet a családnak? Vagy éppen levélbombát?

Ha beteg, sokk éri, haldoklik, rosszul van, ápolják, küzdenek érte - legyen liberálbolsevistanácigecipedofilkdnpésvagyegyszerűenhülyefasz - akkor hogyan ítéljük meg?

Hogyan?

Szerző: Mediafika  2012.04.20. 23:45 178 komment

Címkék: média politikus napilap

A bejegyzés trackback címe:

https://mediafika.blog.hu/api/trackback/id/tr864463946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.04.21. 16:02:52

Ennyit tudnak hülye Gyurcsány seggnyalói meg a nevüket.

Töketlen gyűlölködő az összes, aki parancsra imádja őt, és küld el a picsába mindenki mást.

Agyatlan MSZP droid kommentelő az összes fröcsögő.

herut 2012.04.21. 16:09:33

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Köszönjük ezt a keresztényi szeretettől áthatott,emberbarát igazi magyar hozzászólást!Igyál valamit!

regress 2012.04.21. 16:13:52

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: és mosolyogj,ez a második legjobb dolog, amit a száddal csinálhatsz.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.04.21. 16:14:57

@regress: Te is írtál jókívánságot te szerncsétlen ?

Szerinted aki betegeken gúnyolódik az mást érdemel ?

Ennyire azért nem kell szeretni az elvbarátaidat.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.04.21. 16:19:07

@Orbán a magyar nép ópiuma!: Végre egy őszinte lélek..

Ezt már szeretem.

A többiek csak sunnyognak itt, de te legalább nyíltan ásod magad a csótányok közé.

Dr. Adofizeto 2012.04.21. 16:23:22

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

A gyűlölkodő-fröcsögő stílusunkat mindenesetre egészen jól felvetted.
Gondolom, a "kutyaharapást szőrével" évezredes dakota közmondás szellemében.

Egyébiránt, szó nincs róla, hogy Gyurcsány-seggnyalók lennénk, az a mentalitás -mármint, hogy a Nagy Vezető seggéből (karriervágyból, de leginkább félelemből) ki sem lógunk- a bolsevik Fideszre jellemző.

gabikácska (törölt) 2012.04.21. 16:34:11

Vegyenn be egy Bayer aszpirint

sutyerák 2012.04.21. 16:37:03

„Nincs új a nap alatt. Sajnos nem sikerült mindet beásni nyakig az orgoványi erdőben…”- szomorkodik „viccesen” Bayer Zsolt, feldühödve a kormányt és személy szerint Orbán Viktort érő heves ballib támadások miatt.

-stílusosan ahogy szokta zsóti,-oda vihetnék rehabra.

bélakirály 2012.04.21. 16:38:08

Érdekes felvetés, de hol a javaslat?
Irónikus amúgy egy hivatásos gyűlölködő esetében felvetni a kérdést.
A gyurcsányos troll is nyilván virágot küldene, ha Feri haverja lenne kórházban.

sutyerák 2012.04.21. 16:38:40

@emberekembere: azt zembere kemberének írják hejesen

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.04.21. 16:40:05

Nem ertem, mit valtoztatna egy adott ember (bocsanat a tulzo kifejezes miatt) megitelesen, hogy eppen valami testi nyomora van?

dolgozni kék 2012.04.21. 16:42:07

agysejt implantátumot kapott..

sutyerák 2012.04.21. 16:44:04

ezreléknyit tisztább lenne a levegő nélküle.
-
minden jót neki,-várják a Styx túlpartján a szeretet jegyében.

sutyerák 2012.04.21. 16:53:58

A négy alvilági folyó a Sztüx (gyűlölt), a Phlegethón (égő), az Akherón (örömtelen) és a Kókütosz (jajgatás) átszelik a poklot, és óriási, szörnyű mocsárban egyesülnek. Hadész birodalmának további fontos folyói a Léthé, amelyből feledést isznak az árnyak és az Eridanosz, a jótettekre való emlékezés vize.(WP)

-na,viszlát mki!

brumeszkosz 2012.04.21. 16:55:56

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Ez az iromány minősit téged és gazdádat, de azért seggetnyalni te is tudsz, másra nem is vagy való.

W Joe 2012.04.21. 17:05:36

Pártállástól függetlenül vannak bunkók, akik másoknak kívánnak rosszat.

2012.04.21. 17:06:23

Minek ennyire feleslegesen óvatoskodni, kicsit sem t. szerző, egy ilyen felütésű bejegyzés eleve sugallja, mit szeretnél ...

Ide is csak a hörgő, az országot és az országot tisztelőket gyűlölő mocskot várják, hát élvezkedjetek. Pusztítsátok tovább ezzel is a maradékát is annak, ami az emberi arcotokat alkotta.

Köszönjük szépen a híres liberális emberszeretet eme csodás megnyilvánulásait, évszázadok óta már, s a hangnemetek okán kissé felhergelődött módon hasonló attitűdöket megpendítő viszontszeretésen pedig kéretik mindezek mellett nem csodálkozni, évszázadok óta már, cukormókusok.

Kereszényi emberszeretetről hablatyoltok, gúnyolódva, számonkérően és számtalan kommentben azoknak, akiknek már sokadjára köpitek az arcába a habos nyálatokat, mindegy nektek, ha haldokolnak, vagy ha már meghaltak azok, akik az ő gondolataikat öntötték formába ... így mutatva ki kizárólagos fensőbbrendűségetek tudatában, hogy e gondolatok nem nyerték el magasan kulturált tetszéseteket.

Ezért nem vagyok már köztetek és se, és feltételezem, minél többet rúgjátok az itt gyötört népet, annál kevesebben lesztek.

2012.04.21. 17:12:05

Bocs a két elgépelésért: "keresztényi" ill. "én se"

sutyerák 2012.04.21. 17:17:37

@ekszvájzed: mintha csak szószékről beszélnél te álkeresztény ál-magyarszerető

dr Smittpálelnökúr 2012.04.21. 17:18:38

@ekszvájzed: mi van?

Nem vagy már köztünk? Meghaltál?

aZTÁN MILYEN ODAÁT?

sutyerák 2012.04.21. 17:20:15

bayer-lámpavas-zsótihoz képest mi angolkisasszonyoknál nevelődött szűzleánykák vagyunk.
-

bgp 2012.04.21. 17:20:49

>akkor hogyan ítéljük meg?
>Hogyan?

Én nem ítélem meg másképp, mint eddig.

kzoltana 2012.04.21. 17:21:38

Bayer a tévében sok műsorban kívánta mások pusztulását, vesztét.
Az ilyesmi olykor visszaszáll.

villamos alóli kacaj 2012.04.21. 17:23:11

Hál' Istennek az új szürke sejtek nem lökődtek ki.

Qju 2012.04.21. 17:27:56

Bayer? De szép zsidó név istenem!
Ha beteg Bayer akkor kezeltetni kellene egy kórházban. Mondjuk egy rabkórházban.

Megfigyelo 2012.04.21. 17:28:18

Hát, azt nem kehet tagadni, hogy Bayer nélkül Magyarország jobb hely lenne...

sutyerák 2012.04.21. 17:28:46

pontosan. itt az ideje,hogy visszaszáll fejére amit eddig kiokádott magából,-onnan amilyen a belseje.
-kívülről emberszabású,belülről a rothadás.
-asszem tényleg mennem kéne innen,mielőtt elkap a hév és a gyűlöletem iránta elhomályosítja elmém.

micsoda? 2012.04.21. 17:29:40

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló: A tuskó megsértődne:))

Megfigyelo 2012.04.21. 17:30:16

@Qju: Nem zsidü, sváb -- de nem mindegy?

sutyerák 2012.04.21. 17:36:14

@Megfigyelo: már megbocsáss! Bár én rom.kat. vagyok,de nem vagyok biztos abban sem,hogy cigány nem vagyok-e kicsit,vagy zsidó.
nagyapám órás-borbély volt,fater meg eléggé fekete hajú volt.-mondjuk én meg kék szem és barna haj,pisze orr.
-bayer sem egy árja típus,ha jól megnézzük azt az arcnak nevezhetőjét.

sutyerák 2012.04.21. 17:40:20

A kórházról jut eszembe. Meddig lehet leadni az 1% felajánlást? Mert a kutyamenhelynek szoktam.
-a másikat sem a katoliqsoknak,hanem a Krisnásoknak.

Niebur 2012.04.21. 17:41:45

Wittner Mária megadta az alapokat.

sutyerák 2012.04.21. 17:43:27

@Niebur: de ha ugyanazt hallják vissza már felháborodnak.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2012.04.21. 17:45:43

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Nyugodt lehetsz, a magadfajta országrontó faszfejekkel csak ezen a szinten lehet kommunikálni. Az ország már régen csődben lesz, mikor a magadfajta agysorvadt még mindig Gyurcsányra fog mutogatni.

Hertelendi 2012.04.21. 17:49:13

Bayer annyit se érdemel, hogy szót vesztegessek rá. Szívem szerint lekapcsolnám a lélegeztetőjét

sutyerák 2012.04.21. 17:56:48

tegnap beszéltem majd egy óráig egy régi barátnémmel telón,-sajnos anyukája meghalt,-hazajöttek fiaival a temetésre,Németből.-fél napot töltöttek Magyarországon,autópályán ide,azon vissza,sehol meg nem álltak egy ebédre,túrórudira.
az első orbán rezsim alatt hagyták el az országot.
-és minden rokonuk is megy,menekül innen.

-ez 2012 az 2. orbán rezsim második éve,Magyarország,EU.

sutyerák 2012.04.21. 18:00:46

tudod? akkor,2000-ben törölték a TAJ kártyáját,mert munkanélküli volt.
-kérdezte szép zöld szemeiben könnyekkel?hát ennyit érek én ennek az országnak?

sutyerák 2012.04.21. 18:03:23

Na,-legyetek jók! ezek a történelem szégyenpadján fognak ülni,ha átmenetileg övék is a gazdagság,hatalom.

royslade 2012.04.21. 18:08:44

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: aztán rögtön a második kommentben elkezdesz gyűlölködni, mi?

Jenyei 2012.04.21. 18:18:31

Hát úgy, hogy legelsősorban emberek vagyunk. Tudom mennyi mocskos zsidózó barom kommentál a Magyar Hírlapnál, talán az sem véletlen, hogypont ott gyűlnek össze. De ilyenkor az ember hallgat. Ha nem tud mást, nem akar jót írni, vagy nem tud, erről az emberről, akkor nem ír semmit. Esetleg -mondom ezt megrögzött ateistaként- valamiféle fohészt mond, hogy az eszmei harcot (vagy nevezzük bárminek) ne ÍGY döntse el a sors közted és közte. Legyen igazad - de az érveidnek az érvei ellenében. Az ész győzzön, ne a múlandó test.

kirsten 2012.04.21. 18:19:45

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Én fordítva látom. Az összes mélymagyar primitív kommentelő mást nem csak fröcsögni, és aljasságokat írni. Mocskos egy banda A byer állapota meg egyáltalán nem érdekel, nem is tudtam hogy azt is embernek hívják. Takarodó szélsőjobbosok és narancs droidok.

kzoltana 2012.04.21. 18:21:41

Legyen mindenki bunkó az országban! Ez a cél.

Ha egyetértünk Orbán Viktorral abban, hogy „az élet most nem az új színházak építéséről szól”, akkor tisztességgel azt is ki kell jelentenünk, hogy Magyarországon az élet most nem az új stadionok építéséről szól.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/2119_latinovits_stadion
Latinovits Stadion

madmanic78 2012.04.21. 18:23:48

Kívánjon neki jobbulást a wittnermaris..

Pont úgy, mint Horn Gyulának..

kvadrillio 2012.04.21. 18:27:19

GYÓGYULJON MEG MINÉL ELŐBB !

...ÉS ÍRJON...ÍRJON...ÍRJON...:)

Megfigyelo 2012.04.21. 18:27:23

@sutyerák: Én Bayer névről írtam, hogy inkább sváb, mint zsidó. Egyébként nem mindegy?

2012.04.21. 18:28:14

Ezek vagytok, nem tévedtem. Sokadjára sem.

Egy fikarcnyi megértés, belegondolás nincs bennetek azok iránt, akik nem a ti eszméiteket fújják, sőt, gyakorlatilag semmi, ami ezen aspektusból még emberré tehetne titeket. Híres tolerancia-kultuszotok ismeretében meg aztán főleg. Parancsolóitok diktálta szavaitok csak arra jók, hogy végre leleplezzék őket, miket is gondolnak azokról, akik nem ti vagytok ...

Nektek politkailag, társadalmilag, szellemileg régóta végetek van már itt, az országban, és a még érző emberekben, akiknek fontos, ami nektek sosem volt az. Szépen temetitek magatokat.

Gyakorlatilag egy pillanatig sem szégyelltek olyasmiket a csodálatos elmétekből a világra tárni, amit normális ember mélyen elrejtene, ha pl. olyanok előtt nyilatkozna, akik ismerik. Gyanítom, hogy ebben a műfajban ezt élvezitek a legjobban.

Képesek vagytok szószékről prédikálónak "már meghaltnak" csúfolni azt, aki szembesít azzal, amit műveltek, és vígan fröcskölitek a mocskot tovább. Örülve a ólmelegnek, az egyszerre bégetésnek, röhögésnek, a közös ellenségnek, az abba való együtt taposásnak. És ennél még lejjebb is képesek vagytok menni.

Úgy mondom ezeket, hogy közben a fideszt és kormányát egy nagy lapátnyi bűzölgő szarnak tartom, hát legalább rólam ne higyjétek azt, a belétek nyomott propagandátokból kiindulva, hogy aki nem veletek van, az mind a fideszé, vagy a papoké ...

Ti is ugyanolyanok vagytok, ami abból is látszik, hogy kényszerét érzitek azoknak gyűlöletét őellenük visszafordítani, és az ő eszközeikkel élni (legalábbis azt állítva, hogy az egészet ők kezdték). Óvoda.

Csak azt ne higyjétek, hogy mindaz, amit eddig műveltetek itt, ezzel együtt is, majd egyszer még a dicsőségetekre válik.

Mr.Insurgens 2012.04.21. 18:29:22

@Hertelendi: Én meg a muterod ravatalánál a világítást kapcsolnám le!

sutyerák 2012.04.21. 18:31:42

@Jenyei: az nem érv az érvei ellenében,hogy minden szemét újnáci ls azok gazdái lógjanak lámpavason BP-től Miskolcig.
-pedig csak ugyanazt kapná,-én mégsem gondolom így.
-ezekkel észérvekkel régóta nem lehet tárgyalni,-ezek ölni akarnak.
-persze csak úgy,hogy én nem ajánlhatom,hogy dunába lőjétek őket,-ilyet én sosem mondanék.
orgoványi erdő is csak írói munkásság,lámpavasak is a szólás szabadsága,meg recskázó,taknyukat kivágó zsidók a fürdőben,az is.
-az én szólásszabadságom meg talán még ma az,hogy bayerért egy könnyet sem ejtenék.-ennyi. csak ennyi a sok mocsokra.

puffatag 2012.04.21. 18:33:18

szerintem NE ássuk el az orgoványi erdőben, hagyjuk temetetlenül, mert így rájárhatnak a görényeim falatozni, hogy haszna is származzon a magyarnak ebből a nyomorultból

puffatag 2012.04.21. 18:34:48

@sutyerák: a toleráns beírásoddal még döntetlenre sem vagy esélyes ezeknél

sutyerák 2012.04.21. 18:39:02

@ekszvájzed: rengeteg megértés van bennem azok felé akik a Szabadság,Egyenlőség,Testvériség eszméjét vallják.
-ezek közül egyik sem bayer-testvéredé,sem a leplek alatt de egyre nyilvánvalóbbá váló orbáni fasiszta-maffia rezsimé.
-
-

EsteeSatmary 2012.04.21. 18:47:16

Abban egyetértek a T. Szerzővel, hogy ha valaki megbetegszik, és védekezésre képtelen állapotba kerül, akkor hagyjuk"békén"- de ugyanezt ELVÁROM a magyar parlament és a kormány összes képviselőjétől is beleértve Wittner Máriát is. Sőt, elvárom, hogy a párttársai rakják helyre a fejét !

sutyerák 2012.04.21. 18:47:20

@puffatag: ez vallás.
-én régóta nem győzködök senkit,-ezek így maradtak.
-tudod,pont attól lett orbán hívő valakiből,mert az olyan ember akire ésszel,értelemmel nem tudsz hatni.

tundrazuzmo (törölt) 2012.04.21. 18:49:38

Szerintem aki Bayert bedobta a köztudatba, az képmutatásból, és politikai érdekből tette. Kit érdekel egy beteg újságíró? (de jó ez a mondat...). De tényleg. Ha a szomszédom beteg, akkor örülök, hogy meggyógyul, ha túl van a műtéten, akkor gratulálok neki, viszek csokit, ha jóban vagyunk. Ha nem vagyunk jóban, akkor nem viszem semmit, és nem is érdekel az élete.

Kinek állt érdekében Bayer műtétjéből bulvárhírt csinálni? Talán VV Szandika szintjére akarják süllyeszteni Bayer urat? Legyen rögtön MN Zsolti?

Ja és, mégegy: egy nagy lósz*rt fogok én bárki újságíró hogyléte felől érdeklődni. Nem ír cikket? Ő dolga. Biztos szabadságon van, vagy mást csinál most éppen. Tóta W-t sem olvastam már jó néhány hónapja, meg UP-t sem, és mégsem érdeklődöm utánuk. Bunkó lennék? Nem hinném. Csupán elválasztom a személyt a teljesítményétől. A cikkeit elolvasom, mert érdekel. A személy nem.

Ui: A személy és vélemény összenövéséből alakulnak ki az olyan részrehaljó sajtótermékek, mint a Heti Hetes. Ahol csak azért röhögnek egy Zs-kategóriás poénon, mert a Gálvölgyi mondta. Nem azért, ahogyan mondta, hanem azért, mert ő mondta. Felőlem mondhat jó poént a villamosvezető is, röhögni fogok rajta.

sutyerák 2012.04.21. 18:54:41

@EsteeSatmary: gondolod,hogy bennem nincs meg az az érzés amit írsz?
-meg van.
de nem avval szemben aki kiírtana.

-nem reklámból,de múltkor az itt az ablakom előtt esőben,nejlonnal betakaródzott,a padon fekvő emberhez kimentem egy szatyor kajával,hogy uram ön itt éhezik-e?
-azt mondta:kösz nem kell neki semmi,mindene meg van.
-pedig kenyeret,pulykacombot,doboz sört,fél doboz cigit vittem neki.

-mert mittomén,-talán Jézus hite nem a templomokban van.

Szalacsi_Dezső 2012.04.21. 19:04:02

valahol olvastam a neten, hogy veszélyes dolog a tigris seggét nyalni. És, hogy Boborjánt idézzem: Nem is finom! :-))

rozsdamentes arcél 2012.04.21. 19:09:38

You know the kind of guy who does nothing but bad things and then wonders why his life sucks?

kentauri 2012.04.21. 19:13:49

Adjon az isten jó egészséget és hosszú boldog életet, mielőbbi felépülést kívánok neki.
Miután felépült adjon neki az ég erőt, hogy tükröt tartson maga elé és vonja le a következtetést. Hagyja a politikát és inkább foglalkozzon a szeretteivel.

KenSentMe 2012.04.21. 19:15:35

Aki kardot ragad, kard által vész, nincs ezzel semmi baj.. aki kiáll a mellét verni egy csapat huligán közé, az ne csodálkozzon, ha később lehugyozzák a sírját. A tisztes elmúlás csak a jó embereknek jár.

kentauri 2012.04.21. 19:21:06

Remélem egy zsidó doki gyógyította meg!

Qju 2012.04.21. 19:23:44

@kvadrillio: Igaz is. Beteg sérült embert nem szokás akasztani.

2012.04.21. 19:24:11

@sutyerák:

És vajon a Sz-E-T szent nevében, és annak eszmerendszere örököseinek nevében hány embert, népet, országot nyomoritottak meg, az általad megértettek, ó, bölcs és nagy tudású szabad és egyenlő testvér? ...

Még az élenjáró franciáknak se volt sürgős akkor a gyarmataikon a feketék felszabadítása, hehe.

Biztos miattatok olyan szép most is ez a világ, ahol mindenki szabad, egyenlő, meg testvér, (olyan tökjó volt eddig még itt is, mikor ti nyomtátok, nemde ...) kemény munkátok áldásának eredményeként.

Miért vagytok mégis ennyire nekidühödve, ha ennek fényében igen elenyésző számú opponenseitek egyike elindul a minden élők útján?

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2012.04.21. 19:26:19

@Mediafika - azért azt az eléggé el nem hanyagolható önellentmondást csak feloldhatnád, hogy egy helyütt azt íod nem kevés malíciával, hogy "Facebook nevű valami", a végén viszont ott "like" és a "share". Kb. annyira elegáns, mint elküldeni a beteg Bayert az anyja picsájába vissza. Persze, nem muszáj elegánsnak sem lenni...

lujo22 2012.04.21. 19:28:31

egyet felejtenek kell kövér- bayer- wittnerfélék. azokat is megsértik, akik azzal a politikussal szimpatizálnak, akiket ők okkal-ok nélkül gyaláznak. ezek után kár csodálkozni. elég ha kövér lászló legutóbbi hírtv-és megnyilvánulására gondolok.

Alamio 2012.04.21. 19:30:27

Ha ez valódi kérdés, akkor a válaszom: pontosan úgy viselkedj vele, ahogyan eddig - esetleg míg beteg, egy kicsit több epátiával. Sem jobb, sem rosszabb ember nem lett attól hogy beteg.

De ha ezt el kell magyarázni, akkor nincs rend a fejedben.

szép új világ... 2012.04.21. 19:36:11

sok szépet kivánok neki, ... tette ezt ez a véglény is mondjuk az orgoványi erdős cikkében. Csak egy kicsit fáj, hogy az én adómból (tb-ből) műtik.

lobster thermidor 2012.04.21. 19:36:31

Az a sok ital, az az oka mindennek...

sutyerák 2012.04.21. 19:39:18

@ekszvájzed: a kiirtott indiánok nevében kikérem magamnak Cortezt és mészárosait,...
-haggyáámáá a hülyeségeiddel.
-bayer itt és most egy tetűláda,akkor is,ha czinege elvtars kicsit jobb is volt,mert írni-olvasni nem tudott.

2012.04.21. 19:39:29

Kéne egy olyan egészségügyminiszter, mint amilyen a nemzetgazdasági (vagy olyan is?) Minden nap ráolvasással gyógyítana, operálna 'oszt ingyé' volna az egészségügy (is:D) Má' eggyel több ok, hogy a hárombetüs, meg az EU elmennyenek a picsába. A magyar nép meg kicsattanna az egészségtől. Illetve viszont megdöglene, mint ahogy Bayré Zsóti is meg fog, merthogy megdögleni előbb-utóbb, így iy-úgyis meg kell és mert sokan vannak akik kívánják is neki, meg amúgy egymásnak is. Mindenki a másiknak. Amúgy magyarosan. :P

sutyerák 2012.04.21. 19:50:26

@Vitáz van Bánegressy: az a baj avval amatolcsival,hogy bal szemével lát 1est,meg nullákat mögötte,-a jobb szemével meg még hatot nullát hozzá.

-kb ilyen komoly az agya is.-főleg amikor orbánnál talpnyalonckodik jópofázva.

sutyerák 2012.04.21. 19:52:45

@szép új világ...: talán szlovák eü.-biztosítóra bízhatnánk a költségeket,-ahogy nagyarc nagymagyar részt vett a közteherből.

komplikato 2012.04.21. 19:57:27

Bayer ELVTÁRS igazi túlélő, ezt is túléli ... feltéve ha kenyéradó gazdái okán valamely doki, nővér, akárki meg nem fojtja kanál vízben.

sutyerák 2012.04.21. 20:04:51

@komplikato: nézdcsak!
-minden diktátor eljut ara a pontra amikor régi bajtársaiban is ellenséget lát.-senkiben sem bízik.
talán orbánnál még ez nem jött el,főleg mert nem ő a diktátor,-szerintem becses neje az.
-aki,ha bukik jól járna,ha egyeduralkodó lesz akkor is.
-de azt hiszem én vagyok az elborult elme,-fogadjuk el így,-írói szabadságnak.

sutyerák 2012.04.21. 20:07:01

hallottatok valamit "Bojtár"-nevű ügynökről?

ob.szerver 2012.04.21. 20:07:37

Adjuk meg neki az esélyt, hogy a halálközeli élmény hatására, átgondolhassa eddigi életét, szakíthasson mocskos és aljas gazember múltjával, szembefordulhasson eddigi bűntársaival, és élete - remélhetőleg minél hosszabb - hátralevő részében a társadalom tisztes és megbecsült tagjaként tevékenykedhessen.

Kívánjunk neki mielőbbi teljes felgyógyulást.

2012.04.21. 20:10:45

@sutyerák:

Custer és mészárosai hol maradnak? Ejnyebejnye. A 19. századi Afrika, Ázsia szarrá gyarmatosítói nem fájnak? Vagy a mai ázsiai gyermekmunkát kihasználó multik? A most lelepleződő amcsi hadfiak a hullákkal pózolva meg biztos háttérképek nálatok ...

Magyarország "elfoglalói", "genetikailag alattvaló"-nak minősített népének alázói, felhergelt hordák elé vetői nem érdekesek nektek, szabadság hősei. Akiket naponta tartanak rettegésben pénzemberek, munkaadók, maffiózók és más bűnözők, azokról semmit se szóltok.

Bayer talán ezredannyiban sem bűnös itt, mint amennyiben azok, akiket valaha is tollának hegyére tűzött.

Amennyi uszítás, bélyegzés, nácizás-fasisztázás folyik itt azok ellen, akik otthonuknak gondolják ezt a helyet, azért minden olyan országban, amelyet nem ti, derék igazságbajnokok uraltok, minimum meztelenül kergetnének ki titeket a határon ... Jó esetben. És higgyétek el, elég kevesen rikoltoznának a jogaitokért ...

sutyerák 2012.04.21. 20:14:02

@ekszvájzed: -és hol marad,hogy nem az EU gyarmatosít minket,nem ők taszítanak rabszolgaságba,hanem az orbáni faxista maffia rezsim?

-nyíljon már ki a csipád vakablak!
-persze gondolom jól megfizetett propaganda osztályon melózol hazaffy benőként.

Nge Swazili Mbeko 2012.04.21. 20:15:41

@ob.szerver: Majd ha ő is megadja másoknak az esélyt. Addig marad gyűlölködő, tehetségtelen, adócsaló álszlovák sutyeráknak...
És egy fikarcnyit sem érdekel, hogy milyen úgynevezett párt (=maffia) tagja, vagy pártfogoltja.
Sokkal tisztább emberek végezték már nyomorban.

sutyerák 2012.04.21. 20:16:42

-én nem,de remélem nálam tudósabb,okosabbak már jelezték az Interpolnak,hogy itt mi folyik.

sutyerák 2012.04.21. 20:19:45

@ob.szerver: ott vagyok minden szóban,minden virágban,minden kőben.

royslade 2012.04.21. 20:20:05

"Bayer Zsolt kollégánkon, a Magyar Hírlap főmunkatársán sikeres műtétet hajtottak végre, jelenleg is kórházban ápolják. Állapota javul. Az ő nevében is köszönjük olvasóink szeretetteljes érdeklődését, aggódó jókívánságait, amelyeket kérünk, hogy a Magyar Hírlap internetes oldalán ... vagy ... levélcímünkön tegyenek meg" - jelent meg a Magyar Hírlap oldalán pénteken.

Bayerceleb... és ebben most még csak nem is ő a hunyó, hanem az agyatlan kollégák. Kivételesen.

ob.szerver 2012.04.21. 20:23:29

@Nge Swazili Mbeko:

"Majd ha ő is megadja másoknak az esélyt."

Ne. Ez a különbség köztünk és köztük.
Minden szentnek van múltja és minden bűnösnek van jövője.

Bizzunk abban, hogy megtérése jegyében még az előfizetését is lemondja annak a szennylapnak, amibe eddíg beleokádta az irományait.

becsoccsent 2012.04.21. 20:28:52

jobbulast annak a faszkalapnak.

2012.04.21. 20:29:42

@sutyerák:

Természetesen, így van. Ahogy csak pahancsolod, kéhlek. Engem, a hazafybenőt, aki napszámban kommentel, k. jól megfizet a rendszer, abból a pénzből, amiből 1000 stadiont és 500 orbán-szobrot épít, idijóta. Nektek tényleg ilyen egyszerű a képlet ???

Ilyen alapon ti meg egyenest a gyufafej szaunájából laptopoztok, bögrékért, nem uncsi ez a hülyeség?

Az EU pedig nem gyarmatosít, hanem az IMF-fel összefogva (ilyenkor nem számít ám, hogy gazdaságilag egymás riválisai) még mélyebbre kényszerít az adósságspirálban. És azt követeli, hogy még több legyen a megszorítás. Kicsit sem szarakszik, ugye?

Nem is tudom, miért utáljátok a vikucit, mikor ezen a téren is csak azt viszi véghez, amire urai a szintén dicső hivatali elődeit is felszólították ... Ugyanaz a romlásbadöntés megy tovább, mint a válság óta egyfolytában, mire ez a habzás?

sutyerák 2012.04.21. 20:38:18

nem írok én már semmt.
-itta a klaviatura előtt gondolkozom,-Jézusról,a gnosztikus vallásról,-kereszténységről,saját magamról,-arról,hogy mi értelme bármit is mondani nektek,amikor saját magamnak sem tudok egyértelmű választ adni.
-valamikor gyerekként megfogadtam,hogy sosem leszek öngyilkos bármi történjék is,-de ma már ebben nem vagyok biztos.
-sajnos,-azóta sokat gondolkoztam.

-én ezek közt nem szeretek együtt élni.
-ennyi.

dr kíváncsivagyok 2012.04.21. 20:45:31

@Nge Swazili Mbeko: "Majd ha ő is megadja másoknak az esélyt. Addig marad gyűlölködő, tehetségtelen, adócsaló álszlovák sutyeráknak..."

Engedelmeddel...a "tehetségtelen" jelzőt nem érdemli meg 8 a többit nyugodt szívvel ráaggathatod )...ugyanis (sajnos egy kissé elvakult az Istenadta )tehetséges . Most is megy egy sorozata a kincstárin , amit rendszeresen nézek és igen jól megcsinálták .

becsoccsent 2012.04.21. 20:48:02

@becsoccsent: persze amint meggyogyult, meg is dogolhet. a vilag ketsegtelenul csak egy hangyapenisznyivel lesz jobb, de jobb lesz.

sutyerák 2012.04.21. 20:50:40

jó éjt és szép álmokat mkinek!
-jó volt ma itt veletek.

sutyerák 2012.04.21. 20:53:43

ui.: ha legközelebb Koenigsberg nicken írnék akkor azt komolyabban vennétek,mint sutyerákot?

sutyerák 2012.04.21. 20:57:13

-egyébként Kronstadt a nevem.

kela-bá 2012.04.21. 21:00:19

Gyűlölködés = betegség ! Nem éri meg, mert most az égészség "ügy" is beteg, meg egyáltalán minek betegnek lenni, fő az egészség ! Ehhez kapunk tanácsokat
Youtube: Wixl-Várhegyi László: Lakossággyérités.Jó egészséget mindenkinek

2012.04.21. 21:11:42

@sutyerák:

Szerintem meg nem kell kétségbe esni.

És főleg attól nem, ha vannak még olyanok, akik csak egy normális, rendes, tisztességes országban szeretnének élni, úgy, hogy ezért ne kelljen elmenni belőle.

Ahol az embereket nem rabolja ki, sarcolja meg maga az állam, és azok, akikkel leszerződött, vagy összeszövetkezett.

Ahol a polgároknak joguk van megismerni az életüket irányító folyamatok rendszerét és mibenlétét, és amennyiben azokban hibákat tapasztalnak, eredményesen tiltakozhatnak ellene.

Ahol senki sem kockáztat halálos fertőzést, erőszakot, rablást, ha a nyílt utcára, vagy közhasználatú térbe lép. Sőt, a saját otthonában sem.

Ahol az államalkotó népet jelentő szó értelmezése nem képezi ideológiai és kulturális viták tárgyát, mert a nemzethez tartozás érzése nem minősül gondolatbűnnek.

Ahol nem bolondokháza az átlagember mindennapja és ahol nem idegölés az átlag felett irányítók élete. És nem létezik benne sem egymás nyalása sem marása. (legalábbis ekkora mértékben nem)

Ahol minden társadalmi erő és csopotosulás azon van, hogy az egész ország, és azok fenntartói, akik megdolgoznak érte, jól érezhessék magukat.

És senki sem bántja semmivel, sem szóval, sem tettel azokat, akik ilyesmikre vágynak, vagy ezekért próbálnak tenni.

Ennyi.

Vannak is túlnyomórészt nagyjából ilyen országok, de nagyon úgy néz ki, hogy ezek uánzása nem nagyon akaródzik azoknak, akiknek 23 éve adott a lehetőségük rá.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.04.21. 21:38:40

@VRbagoly:
Igaz.. Gyurcsány sírját már várom mikor vizelhetem le.
Az apósa sírját (Apró Antall 56-os hóhér) mindig levizelem ha arra járok.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.04.21. 21:40:02

@becsoccsent: Igaz..
Végül is én is az MSZP kipusztulását várom.
Szerencsére 30 alatt nem nagyon szavaznak rájuk.

Putyilov gyári melós 2012.04.21. 21:40:18

Az elvtársaknál régi bevállt módi az EÜ okokra való visszavonulás, 2 pillanattal az előtt, mielőtt épp seggberúgnák őket.

Széles épp most tette lapátra Bencsik elvtársat, egy újságírója kemény Matolcsy ekézésbe kezdett, a vak is látja, hogy Széles menekülőben a süllyedő Fidesz Titanicról, oszt hirtelen szívbeteg lesz a Zsoca.

Sokat szívott Zsoca az elmúlt évtizedekben, az biztos, mert köztudott az alkoholizmusa, épp ideje volt már egy májátültetésnek, főleg, hogy most ingyér csinálják meg neki az elvtársi Kútvölgyiben, de valószínűbbnek tartom, hogy Zsocát is elérte a végzete, seggberúgták, Széles szabadul a Fideszes ballaszttól, a Fideszes komiszároktól!
Ő már tudja, hogy bazi nagy bukta jön.

Putyilov gyári melós 2012.04.21. 21:43:47

Nocsak-nocsak, de hisz itt cenzúráz egy büdös komcsi!

*azta* 2012.04.21. 21:51:29

Azért biztos lesz majd "innen üzenném a halálomat kívánóknak..."
:)
Persze attól még igaz: földön fekvőbe soha nem rúgunk; más halálát/betegségét soha nem kívánjuk; ha bírkózni akarunk, megvárjuk, míg a másik megerősödik. Ja! Ezek csak tisztességeseknél!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.04.21. 21:59:31

@Putyilov gyári melós:
Azért ne falcolj be ha mégse így lenne.

Mindenki tudja hogy a rohadék MSZP-től és Gyurcsánytól minden jobb.

Még Széles is.

royslade 2012.04.21. 22:00:45

@*azta*: aztán meg az olcsó népszerűséget sem hajhásszuk a kollégánk betegsége kapcsán. Pláne, ha kétesélyes.

chipshop (törölt) 2012.04.21. 22:17:24

Tok mindegy,h Hitler,Husszein,Alk-kaida,netan Liz Taylor,Audrey Hepburn hal meg-a halal mindehol halal,es indifferens,hogy az ember aki beteg/haldoklik,kuzd az eleteert,nekem szimpatikus-e,ha nem tudok rola semmi jot mondani,akkor inkabb csendben maradok.Mert van egy vonal amit nem lepek at,sem ironiaval,sem cinizmussal,sem semmivel.Soha nem tudok egy ember halala felett oromkodni,leven 1 ember meghalt.B.ZS nem haldoklik,viszont beteg.Az,h milyen ember nem en dontom el,hanem a Joisten.Jelenleg nem fer a tollahoz,nem tud irni,erdemben reagalni.
A kollegaja megkert masokat,h aki tud es szeretne az irjon neki.Ez nyilvan azoknak szol,akik szeretik az irasait,es szeretnek elmondani,hogy heey maradj eros,meggyogyulsz.Ez nem azokrol szol,akiket nem erdekel a dolog.ez pont olyan mint amikor egy levelet,gondolatot nem nekem cimeznek,semmi kozom hozza,nem erzem magamenak,ignorlaom.De most komolyan,azon fennakadni,h a sajat kollegaja,a sajat ujsagjaban lehetoseget ad az ot szeretoknek arra,h sok szerencset kivanjanak az valami elkepesztoen sekelyes gondolkodasra vall.Nem nemzeti kozlemeny,nem kotelezo tennivalo,szimpla lehetoseg.

tovabb a jezsovi uton 2012.04.21. 22:21:46

soha nem gondoltam volna, hogy sajnálni fogom a zsótit, de lalább nem recsken verik agyon, ahogy a többit a bandábol

Secnir 2012.04.21. 22:28:27

nem figyeltem:
bayeren sikeres agyátültetést hajtottal végre?

Kassian 2012.04.21. 22:28:56

Bayert mind emberileg, mind szakmailag egy nagy kupac szarnak tartom. De a halált vagy szenvedést nem kívánok neki és már így is sokkal jobb ember vagyok nála.

royslade 2012.04.21. 22:29:15

@chipshop: a napilapban megjelent írásokat konkrétan az olvasóknak címzik. És ez konkrétan nyálas, ízléstelen.

Asakura Hao 2012.04.21. 22:31:42

De most tényleg: ki a fa** az a bauer zsolt?

Szindbad 2012.04.21. 22:33:11

Jobbulást. Kár, hogy helytelen eszközökkel helytelen célokért küzd.

regress 2012.04.21. 22:45:22

@Secnir: hely hiány miatt csak sejtátültetés volt.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.04.21. 23:20:33

@*azta*: szoooval aztatmondod, hogy a witnemraris az nem tisztesseges?
hinnye!

- Szerzet - 2012.04.21. 23:21:34

@ekszvájzed: "bocs a két elgépelésért" - addig nem jutottam el

- Szerzet - 2012.04.21. 23:38:45

@ekszvájzed: Kiábrándító, hogy ingyen vagy ilyen hülye.

kajagugu 2012.04.21. 23:48:34

Bayeren agymütétet hajtottak végre.Végre.

nu pagagyí 2012.04.21. 23:56:55

Kapjon annyi szeretet, amennyit Hornra és Tollerre pazarolt, amikor bekerültek a kórházba.

Gáborom 2012.04.22. 00:17:37

A helyzet az,hogy aki olyan fene nagy kultúrembernek tartja magát, vagy legalább annyira tisztességesnek,mint egy mezei parasztember, az nem kezd el káromkodni,ócsárolni ,mocskolni senkit,akinek épp betegségéről netalán súlyos betegségéről írnak.Annak van annyi ízlése, hogy tudja, minek hol a helye,mikor van ideje.De legalább tud hallgatni, ha jobb vagy jó nem jut eszébe.

Persze a gyűlölet kötelező, különösen ott ahol azonnal gyűlöletbeszéddé minősítik az igazságot és kívánatos,politikailag korrekt álláspontnak a féligazságot ,vagy olykor a hazugságot. Ott, ahol csak addig tart a demokrácia, ameddig az ő igazságuk a többség igazsága, de ha fordul a kocka, akkor az már diktatúra.

Nem az a baj, hogy a mai hatalom is ócska, sokkal inkább az, hogy a többi lehetséges még ennél is ócskább.

Más. Bayer sok hülyesége mellett sok igazságot is kimondott már, és sok olyan történelmi összefüggésre is rámutatott már, amire a baloldalon valahogy nem éreznek késztetést mind a mai napig, vagy ha igen, maradnak a szokásos elhallgatások, egyoldalú megközelítések. És aminek ismerete nélkül a mai ifjú titánok simán behabzsolnak mindenféle szélsőséges ,hazug propagandát mind a mai és rettenetes baloldalról, mind a mai és rettenetes szélsőjobbról.

A borzalmasan felszínes és féligazságoktól hemzsegő, gyors kinyilatkoztatásokba és még inkább:intenzív anyázásba torkolló mai internetes, főleg a blogszférában tapasztalható ,vitának hazudott diskurzus ijesztően tévutakra visz sokakat, miközben a recsegve-ropogva összeomlani készülő Európában ideje volna nekünk végre egyszer a valóságra is odafigyelni egymás évszázados mocskolása helyett.
Hogy ne a történelem pöcegödrében végezzük megint, hogy a mai húdedemokraták és húderendpártiak ne verhessék holtra és félholtra a fél országot megint, amint módjuk lesz rá újra.
Ideje volna pontot tenni a huszadik századra,

- Szerzet - 2012.04.22. 00:25:13

"Bayer sok hülyesége mellett sok igazságot is
kimondott már, és sok olyan történelmi összefüggésre
is rámutatott már, amire a baloldalon valahogy nem
éreznek késztetést mind a mai napig, vagy ha igen,
maradnak a szokásos elhallgatások, egyoldalú
megközelítések."

Itt nyilván a holokausztra gondolsz.

komplikato 2012.04.22. 00:26:27

@Gáborom: "A helyzet az,hogy aki olyan fene nagy kultúrembernek tartja magát, vagy legalább annyira tisztességesnek,mint egy mezei parasztember, az nem kezd el káromkodni,ócsárolni ,mocskolni senkit,akinek épp betegségéről netalán súlyos betegségéről írnak.Annak van annyi ízlése, hogy tudja, minek hol a helye,mikor van ideje.De legalább tud hallgatni, ha jobb vagy jó nem jut eszébe.

Persze a gyűlölet kötelező, különösen ott ahol azonnal gyűlöletbeszéddé minősítik az igazságot és kívánatos,politikailag korrekt álláspontnak a féligazságot ,vagy olykor a hazugságot. Ott, ahol csak addig tart a demokrácia, ameddig az ő igazságuk a többség igazsága, de ha fordul a kocka, akkor az már diktatúra."

Szépen összefoglaltad Bayer stílusjegyeit ...

2012.04.22. 00:47:44

Csak azt tudom mondani: derék emberek vagytok, igazán, bölcs és mindenkinek mindent jól megmondó mestereitek büszkék lehetnek rátok.

Nem fogjátok fel, hogy nem kéne lemenni a szint alá, amit ellenségetek képvisel, mert akkor semmivel sem vagytok jobbak nála, de hiába is magyarázom.

Ti csak az anyázásból értetek, arra is gyűltök össze tobzódni. Ilyen című cikkekre, pl. olyan csali is ez, mint a légypapír, és eleve indulatkeltő.

Mikor értelmesen próbál meg beszélni az ember, lehülyézés, bérencezés a válasz, pedig a vitázó fél, itt szerénységem, nem durvult, max. néha ironikus próbált lenni ...

Mert eleve csak hülye lehet az, aki 300 éve bizonyító, szentéges, magasztos, ember- és világjobbító eszméiteket nem megérteni látszik, vagy legalábbis kritikával kezeli azokat, biztos azért, mert ostoba, műveletlen, földbuta paraszt, igaz?

Hogy is várhatnátok így azt, hogy a masszív nácizásotok mellett előbb-utóbb ne bukjon ki másokból annak ellentettje. Ez tehette többek között még ezt a Bayert is olyanná, amilyen.

Nyilván addig kell feszítenetek a húrt, míg egyszer-kétszer csak sikerül kiprovokálni, s aztán többszörözött élvezettel csaptok le arra is, hogy: lám, megmondtuk: nácifasisztanyilasdisznók, és diadalittasan mutogatjátok, akár az egész világnak. Mint az óvónéninek, mondom én, hogy óvoda ez.

Mert öröm számotokra, ha sikeresen előhívjátok imádott fantomotokat, amire az ideológiátok épül, már 22-23 éve ... Elég átlátszó taktika, de talán már elég sokan látják.

komplikato 2012.04.22. 00:54:38

"Ez tehette többek között még ezt a Bayert is olyanná, amilyen."

Minden esetre elég sz*r karmát fog összeszedni. Arról meg senki más nem tehet majd.

2012.04.22. 01:12:50

@komplikato:

Mondd már, mi a különbség gyűlölt Bayeretek, és az ellenségei gyanánt itt is felvonult díszes társaság között? Milyen jogon jobbak őnála azok, akik nyilvánosan és kéjjel gyalázzák azt, (ővele együtt), aminek ő a védelmében próbál felszólalni?

Persze, az ő bűne lesz, amit eddig reagált rátok, mint egy önvédelemből ártani kényszerültnek, ez a libsiknél már csak így működik. Ha egyszer előhozták a dúvadat valakiből, attól kezdve az már az ő baja, mi? Szép kis eszme ez is, mondhatom ...

Bezzeg ha egy védett "szent tehénben" (pl. legutóbb a kocsmában lincselő apartheid-áldozatokban, vagy Eretz puskatusos, aktivistaverő harcosában) szakad el a cérna, az minden esetben annak hibája, aki őt eme méltatlan cselekedetre ragadtatta, nemde?

lehuto 2012.04.22. 01:20:53

Zsolti, gyógyulj meg gyorsan! Mi lenne velünk nélküled? Hisz ki tudna még ilyen szentimentális arccal gyűlölködni rajtad kívül? Te paprikajancsi.

Bejgli 2012.04.22. 03:31:03

Ha volt már, bocs: Bayer hogy ítélné meg?

dr Smittpálelnökúr 2012.04.22. 05:37:44

@Gáborom:
1. Ez a bayer patkány éppen eleget tett azért, hogy valakinek felforduljon a gyomra tőle.

2. Nem olvastam, hogy amikor a wittner mária nevezetű illető horn gyulát a betegségével összefüggve fikázta, a híres jobboldali értékrendetek megnyilvánult volna. Kussoltatok.

De ez nem újdonság, nektek a más hazugsága fáj, amikor a vezér hazudik, akkor süketek és vakok vagytok, ti képesek vagytok komplett pártként ideológiát váltani, a ti kommunistáitok nem is kommunisták, stb.

Egy baszott nagy hazugság vagytok, erkölcs és tartás nélüli lények.

Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2012.04.22. 06:48:33

zsido nelkuli vilagra sajnos csak az egy igaz magyar szentharomsag-oskereszteny gorog-katolikus romai-presbitarianus-episzkopalis szentmaria-harmaskereszt magyar jezus krisztus mennyorszagaban lelhet a bocsuletes hivo magyar ember!!!

hat ilyen vilagban elunk!

Deres · http://textura.blog.hu 2012.04.22. 07:21:45

Számomra az ember nem érték csupán azért mert ember.

Bayerért egyetlen csepp könnyet nem hullatnék.

royslade 2012.04.22. 08:20:22

@Muster Mark: használd ki, hogy élsz, mert addig reménykedhetsz abban, hogy a túlvilág zsidómentes.

Tudod, Bayernak (vagy (Bencsiknek? - tudja a fene, olyan egyformák) nem az volt az egyetlen tévedése amikor azt üzente egy néninek: "tessék megnyugodni: Isten jobboldali".

komplikato 2012.04.22. 08:25:11

@ekszvájzed: "Mondd már, mi a különbség gyűlölt Bayeretek, és az ellenségei gyanánt itt is felvonult díszes társaság között? "

Ő létezik? De miért is adsz rossz és hülye válaszokat a számba, amik nem az én gondolataim, nem is hasonlítanak? Csak nem mert a "mester" is ezt teszi?
Amúgy hiteltelen, az egész életével az. Ha legalább "gyárilag náci" lenne, elhinném neki, hogy a saját beteges értékrendje szerint ítél. De csak köpönyeg forgató, pont mint a jelenlegi és volt elvtársai.

bruhahahahihihi 2012.04.22. 08:25:46

@Deres: én a Nemzeti gonosz törpe temetését várom sokad megammal !!!!!!

viperakapitany 2012.04.22. 08:33:41

@sutyerák: kb. pont így gondolom.

bayerrel kapcsolatban mindig azt gondoltam, hogy aki embernek hitvány, az magyarnak is az.

notib 2012.04.22. 08:34:47

@dr Kangörény: milyen erkölcsi tartás az, amikor egy 92 éves, kórházból, félhalottan bíróság elé citált ember halála után "sajnos kár, hogy megdöglött, és nem a bíróság ítélhette el...." kommunista-liberális megnyilvánulásokhoz vezetett...

vagy a pribék Biszku-Bauer-Pethő-féle, bizonyítottan kinzó-verőlegény férgek felelősségre vonásának elszabotálása.....

vagy azon újságírók Izrael-seggnyalása, akik 89-előtt az SS-hez hasonlították, a palesztin hazafiak bestiális legyilkolásáért...

ez milyen erkölcsi tartás, kis metélt görény ??

EMU 2012.04.22. 08:42:22

BZS-t a kórházi ágyán is ugyanúgy kell megítélni, ahogy az újságjában, a képernyőn, vagy a ravatalozón akár, egy köpönyegforgató, alávaló, gerinctelen, gyűlölködő, rosszindulatú tetű. Mehet bele az infúzió.

Browning 2012.04.22. 08:46:30

Szegény Zsolt sem bírta már testileg-lelkileg azt, ami itt megy. Ezért van az, hogy 40-es, 50-es éveikben járó emberek betegednek meg, és távoznak. Remélem, Zsolt nem erre a sorsra jut, de ez a sok idegeskedés neki sem tesz, tett jót. Ezért nem éri meg Magyarországon maradni, hogy ilyen helyzetbe kerüljünk viszonylag fiatal emberként.

Browning 2012.04.22. 08:47:44

@notib: Most épp egy szerencsétlen, 95 évest szemeltek ki maguknak.

bruhahahahihihi 2012.04.22. 08:53:20

Bayer ZS. MEG NE DÖGÖLJ VAZZE!!!!! Jó sokáig szenvedj!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - a melletted lévő ágyra meg a BENCSIK KERÜLJÖN MINÉL ELŐBB!!!!!

HerrBürgermeister 2012.04.22. 08:59:53

Vegyél egy kecskét és abból éljél, ne dögöljél meg Bayer!

lobster thermidor 2012.04.22. 09:03:40

Micsoda beteg egy világ ez!
Vasárnap a templomban kellene lennetek a reggeli igehirdetésen, ehelyett itt tobzódtok.

ErősPista52 2012.04.22. 09:26:52

Nem jár veszéllyel ebben a korban a körülmetélés?

bruhahahahihihi 2012.04.22. 09:29:17

@ErősPista52: Hmm...a nyaka körül?....nem..legfeljebb elvérzik:)

livengood 2012.04.22. 09:36:42

Tollforgató terrorista? - „csak azért, hogy néhány nyikhaj, senkiházi, utolsó, tollforgató terrorista, azt úgy gondolja, hogy rajta keresztül lehet a legtöbbet ártani a politikai ellentábornak” Kövér véleménye.

popocatepetl 2012.04.22. 09:52:54

@bruhahahahihihi: A gyerekeid esetleg nem akarnak kipusztulni? Továbbvinni a génedidet bűn a világ ellen.

kemény keleti kommentelő 2012.04.22. 09:53:41

Kórcsögök
A kórházi köcsögből alkotott szó
Megitélése ellentmondásos
de
ha már bent van
maradjon is ott

popocatepetl 2012.04.22. 09:53:57

@Deres: Mi pedig a kölkeidért nem hullajtanánk könnyeket. Hacsak nem hagymapucolás közben néznénk a mókás jelenetet.

popocatepetl 2012.04.22. 09:55:49

@Orbán ha jó magyar vagy lemondasz a hazáért!: édes mamikád hamarabb is mehetett volna ... vagy drága volt a munkásmozgalmi panteonban a hely?

popocatepetl 2012.04.22. 09:57:04

@king of uci: maradjon is bent mint mamikádban a bátyád töke?

popocatepetl 2012.04.22. 09:58:05

@lehuto: Reggel elmentem mamikád mellett. Még mindig büdi mint a dög. Nem mosdatnád meg?

popocatepetl 2012.04.22. 09:58:59

@EMU: mehetne már a kölkeidbe is ... ne ... inkább ne ... kár beléjük

Schild 2012.04.22. 10:00:08

@ekszvájzed: Az ilyen értelmes hozzászólást nem értik,nem is akarják érteni. A józan gondolkodás lassan már bélyeg lesz és ilyen oldalakon nincs is igény rá. Majd jön egy okoskodó gyalázkodó és beléd köt.Aztán neked ugranak falkában mint a veszett kutyák és így lassan elvész a lényeg.

voltRoxan 2012.04.22. 10:02:46

Én szeretem.

Jobbulást!!!!!

Ha találkoznánk olyan termékeket javasolnék neki, ami segítség lehet a gyógyulásában és a gyógyszerek mellékhatásainak kivédésében.
Az ártó emberi gondolatok és kívánságok mellékhatásainak kivédése sokkal nehezebb feladat. Sajnos. Pedig amit védeni igyekszik, az a miénk, aki meg nem érti meg, magára vessen.

royslade 2012.04.22. 10:20:41

@popocatepetl: szervusz Laci! Rád ismertem a stílusodról. Kedves, tőled, hogy mint id. közt. elnök leereszkedsz a nép közé, így vasárnap délelőtt.

játccótér 2012.04.22. 10:46:28

Mi a baja? Körülmetélték?:D

biohazard 2012.04.22. 10:52:12

Ki nem szarja le, ha valaki beteg, vagy haldoklik? Ettől kiváltságos lesz?

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.04.22. 10:55:55

@ekszvájzed: Kár erőlködni, náluk a híres neves tolerancia csak azok iránt van meg, akiket valamilyen formában saját céljaikra használnak. (pl. bizonyos kisebbségek) A vélemény pedig szabad, 1 millióan a sajtószabadságért de ha valaki mást mond mint ami szerintük okés, azt ki kell vágni.

2012.04.22. 11:02:17

@Schild:

Ez így van, látom is. Kár ezeknek a normális beszéd, ezek csak a megmondóembereik által feldühített őrültek, a legrosszabb fajta, amelyik anyázni és gyalázni gyűlik, a koncra, amelyet eléjük dobtak, sokadszorra is ezt veszem észre.

Ezt sem értem igazán: miért bántják Bayeren, vagy más, őket nem igazán kedvelőkön keresztül FŐLEG a tradicionális keresztény egyház(ak)at, miért ömlik belőlük a keresztényezés, orbánozás nyakló nélkül azokra, akik nehezményezik az annyira reklámozott, valóban humanista gondolataik hiányát?

(Bár valójában értem, sajnos.)

Méltó párjai ők pl. azon tizenéves neonáciknak, akik a napiszaron és társain a rajfényképeken, stb. gyalázkodnak, cigányoznak, ész nélkül ítéletet és halált osztva.

Ugyanaz a mentalitás, azzal a különbséggel, hogy az itteniek egyébként büszkék híres ősi kulturáltságukra és széles körű felvilágosodottságukra ...

Egy rendes világban ezek nemhogy politikai pártra nem találhatnának, amely őket kívánja hívekül mozgósítani, de saját maguk sem alapíthanának egyet, mert senki se lenne annyira beteg lélek, hogy erre az ország- és emberellenes hangnemre szavazna.

Minden, ami mozgatja őket, az azokkal szembeni veszett düh, akik nem az általuk, és az eddig uralkodott és ma is uralkodó politikai erők által összegányolt katyvaszban kívánnának létezni, és ki merik mondani, mi okozza az igazi bajokat, vagy az azt kimondókkal egyetérteni merészelnek.

Nincs másuk igazán ezeknek csak ez. Hiába mondják, hogy ők maga az élet, csakolyan élet ez, mint amelyet a fejükben létező, velük azonos mentalitású ellenségeik élnek, akiket szavaikban elhordanak mindenféle rohadékoknak ...

2012.04.22. 11:12:20

@dr Kangörény:

Bocsi, de a wittnert és a hasonlóan megnyilvánulókat szintén nem tartom embernek, úgyhogy nekem pl. te ne magyarázz. Ugyanis tán mégsem mind rohadt állat az, akinek a te oldaladról nézgelődve nem tetszik a pofája.

Most láthattál tehát egyet, aki elítéli a beteg, öreg, haldokló, lábadozó, stb. emberekbe való rúgdosódást, tehát örvendj. És neked is mondom: ne attól legyél nagy, hogy lemész a szintre, vagy azokkal értesz egyet, akik lementek.

játccótér 2012.04.22. 11:21:15

@dr Kangörény: mennyire egyetértek veled. Ez az ember annyi embert lehúzott és olyan önpusztító módon él, ahogy másra fröcsög. Senki sem tudja átlépni a saját árnyékát, zsóti se, meg mi se. És ha az jó, hogy ő sem tudja, akkor azt is el kell fogadni, hogy mi se.

játccótér 2012.04.22. 11:24:35

@ekszvájzed: téged meg, hogy ha egész nem érdekel, meg senki sem, de itt rugózol, mint egy (ál)humanista, kit akarsz átnevelni? Nincs jobb dolgod? Menjél, beszélgess a fákkal, meg a madarakkal, többre mész vele, mint hogy koptatod a billentyűket és pocsékolod az áramot, minthogy elkapsz egy kommentet, hozzáteszed, hogy ezt se bírod, meg azt se. Nem kötelező itt lenni!

royslade 2012.04.22. 11:28:10

@ekszvájzed: "miért bántják Bayeren, vagy más, őket nem igazán kedvelőkön keresztül FŐLEG a tradicionális keresztény egyház(ak)at"

A tradícionális keresztény vallás szerint Bayer nem igen juthatna be a mennyországba. Van egypár hitelv és parancsolat, amit folyamatosan és látványosan megszeg.

nu pagagyí 2012.04.22. 11:48:56

A szánalmat már nem lehet fokozni, úgy hogy én e sajnálatos eset kapcsán meg sem próbálom.

2012.04.22. 12:31:22

@játccótér:

Csak azért "rugózom itt" hogy mutassam az arcodba, hogy nem minden úgy van, ahogy mondjátok, hát nem érted? Ha nincs eszed, hogy felfogd, mit művelnek itt, és miért vannak még, akik próbálnak szembemenni, beléd pl. tényleg kár a szó. De talán mások még nincsenek totál elborulva.

Ti meg azon rugóztok, hogy milyen módon dögöljön meg, ha megdögölhetne az a szerencsétlen. Ezért vagyok itt, mert ez nem tetszik. Ne tégy úgy, mint aki nem érti ezt.

Hát, amivel itt szembe megyek, az meg minden, csak nem "térítés", mert ettől ugyan senki nem lesz a hívetek. És nem térítek, csak elmondom, milyenek vagytok a szememben. Talán még jogom van hozzá, mint olyannak, aki régen maga is szélsőlibsiként gondolkodott.

Jó tanácsod meg is fogadnám, drága embertársam, ha nem tartana ezzel a fröcsögéssel itt az országot bántók fajtája agyfelbacott állapotban engemet már tegnap óta ...

Javallataidat látva gondolom, megfordult volna a világ, hogy már nem ti lennétek a "virággyerekek" amúgy? :)

Tán szeretnéd, hogy minden kommentre válaszoljak? Mert ezek szerint azt hiányolod, de sajnos meg kell mondjam, nem vagyok gép, és nincs is minden kommenthez gusztusom. Továbbá mások beszélgetésébe se szólok (túl gyakran :))

Azért vagyok itt, hogy ne csak ti legyetek, mert az úgy nem ér. Óvoda, ahogy már többször mondtam ... :)

2012.04.22. 12:44:45

@royslade:

Mely hitelvek és parancsolatok is lennének azok? Mert az, hogy a "keresztényektől" azon dolgokat kérik számon amelyek számonkérő ellenségeikből eleve hiányoznak, vagy bennük csak a saját társaikkal szemben vannak meg, némileg túlzásnak tartom.

Így sok tétel után lehetne érdeklődni még a magukat "keresztény"-ként számon tartó ellenzőitől is. Tudod, a híres szálka-gerenda párosítás erre is érvényes.

Ha Bayer folyamatosan és látványosan mellverdesve térdepelne, és keresztet hányna magára, korbácsolván a hátát, mint egy inkvizítor, talán megérteném ezt az antiklerikális buzgalmat. De meglehet hogy csak gyűlölőinek fantáziavilágában teszi ezt ...

És te tán az Istene, a pápája, a papja vagy, eseleg a hittestvére? Ővele azok számolnak. (Úgy bánni vele, hogy azért büntetnéd, amiben te sem hiszel, szintén nem ér.) Örülj, hogy neked nincs, aki számoljon veled (ha így látod).

royslade 2012.04.22. 12:55:11

@ekszvájzed: egyszerű, egybites prekoncepciód van. Pedig első kézből mondom: Bayer sok kereszténynek nem vállalható. Nekem sem.

2012.04.22. 14:08:36

@royslade:

És akkor a szenvedését és keserves halálát röhögve kívánók mellé kell állni, nyilván. Azért, mert ő is így tett, ha úgy van, ahogy mondjátok, nem igaz? Még jó, hogy akadnak, akik csak "tisztulást" kívánnak neki.

És mi van akkor, ha inkább posztkoncepcióm van, miután már n+1 "civilizált" libsi beszólást olvastam végig, mindenféle érdekes tárgyban?

A "bosszú népe" kitétel ilyenkor is milyen találó tud lenni. Tudod, a vezérhangot mégiscsak ők viszik valahol, ebben a kérdéskörben is. Az erre kiválóan beidomított vérebek, és idomítatan sakáljaik ...

Továbbra is kérdem: mennyiben különbek?

naezjó... 2012.04.22. 14:28:13

@ekszvájzed: Figyelj cukormókus!
"már sokadjára köpitek az arcába a habos nyálatokat...vígan fröcskölitek a mocskot tovább. Örülve a ólmelegnek, az egyszerre bégetésnek, röhögésnek, a közös ellenségnek, az abba való együtt taposásnak...minimum meztelenül kergetnének ki titeket a határon ... Jó esetben."

MAJD:

"Mikor értelmesen próbál meg beszélni az ember...Nem fogjátok fel, hogy nem kéne lemenni a szint alá, amit ellenségetek képvisel, mert akkor semmivel sem vagytok jobbak nála, de hiába is magyarázom.

Sírsz a faszért bekezdéseken át, pedig még azt sem érdemled meg, hogy kiröhögjön az ember, te áltudálékos fasz. Hangyányit sem vagy jobb egyikünknél sem, csak már bebeszélted magadnak, Ámen. Könyörögsz, hogy beléd kössenek, tessék. Most szépen magyarázd el nekem, mekkora selejt vagyok, önmagam pusztulására ítélve, aztán indulj barátnőt keresni.

royslade 2012.04.22. 14:35:45

@ekszvájzed: eszednél vagy te? hol álltam a halálát, szenvedését kívánók mellé? idézz!

2012.04.22. 19:25:46

@naezjó?:

Nem olvassátok azokat, amikre reagáltam, ezért szapultok. Azért, mert finomabban és árnyaltabban próbálok fogalmazni, mindjárt "áltudálékos fasz" vagyok neked. Valódi primkók, mondom, hogy az anyázásban élen jártok. Aki nem anyázik, mocskol, gyűlöl, hanem megvizsgál, tételez és kérdez, az sír?

A kissé durvábbra vett beidézett rész meg sem közelíti a gyűlöleteteket, és azzal csak utalok arra, hogy ezt kevés helyen tűrik el a világban. Nem én tenném azt az ilyen lelkületűekkel, hanem mások. Így látom, rühelljél érte.

Élőben is így vitáznál? Szerintem tutira nem. Ide írogatva tényleg könnyű kivetkőzni, annak, aki itt vezeti le a düheit.

És nem kell csajszit keresnem, mert van, te kedves és igazán barátságos téveszmés, aki szerint a drága életcsászára libsizmus minden ellenlábasa vagy magányos nyomoronc, vagy asszony- és gyerekverő ... Mennyire "egyedi" gondolat már ez is :) Ennyit fogtok fel az egészből.

Személyeskedni meg nem akarok igazán, csak ha belerángatnak, de akkor se szívesen.

Tudom, én meg még mindig nem értem azt, hogy az a blog is, több tucat más társával együtt, tényleg csak azért van hogy itt eresszétek ki azt, amit. Hülye az, aki itt ellenvéleményekkel próbálkozik.

2012.04.22. 19:38:12

@royslade:

Nem mondtál ilyet. Nem mondtam, hogy ilyet mondtál. Ennyire jutottam, a vitaelőzményekkel összevéve azt is, amit te mondasz.

játccótér 2012.04.22. 20:47:33

@ekszvájzed: és te vagy benne az "óvó" néni?

Én nem akarom, hogy zsócca meghaljon, bár egyzsre úgyis meg fog, mint mindenki. És csak nem akarok álszent lenni, hogy akit nem kedvelek, mondhatni utálok, annak nem megyek el a betegágyához jó kívánságot kívánni. Az ellenségemnek elmennék, még ápolnám is, de egy elmeroggyant, kártyás és iszákos jellemtelen alaknak nem teszem meg ezt.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.04.23. 00:28:16

Szépen elhúzódott ez a beszélgetés, de kb. teljesen fölöslegesen :(

halihó, gábor, szemétkedsz? 2012.04.26. 11:14:02

Olvastam néhány örömködést Bayer Zsolt szívműtétén. Mind közül kirívóan a leggusztustalanabb az SzDSz Netpárt elnökéé (és barátaié) volt.

halihó, gábor, szemétkedsz? 2012.04.26. 11:30:30

@játccótér: gondolod, hogy hiányzol neki, azért exkuzálod magad? ;)
süti beállítások módosítása